Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beste 40 inch tv

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Beste 40 inch tv

Oorspronkelijk geplaatst door ghost-be Bekijk bericht
    wel effe rekening houden dat het geen jij aansluit, HD ready en geen Full HD aanbied, wanneer je een HD en of blueray speler aansluit zul je wel merken dat het beeld op de LED veel beter is dan op je plasma, dus naar de toekomst wanneer er full HD wordt aangeboden ben je beter met de LED
    Blijft de vraag hoe lang we nog moeten wachten op die toekomst
    En intussen?
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
      Blijft de vraag hoe lang we nog moeten wachten op die toekomst
      En intussen?
      Tegendan is idd die LED al weer oud . koop u beter een Plasma van 650€ dan een LED van 1200€ .
      Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
      http://www.racenews.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blazor Bekijk bericht
        Tegendan is idd die LED al weer oud . koop u beter een Plasma van 650€ dan een LED van 1200€ .
        Dacht ik ook al blazor.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reandro Bekijk bericht
          Plasma is toch niet meer van deze wereld ?
          Verbruik van dit soort toestellen al stukken hoger dan LCD, om maar niet te vergelijken met de LED LCD technologie .... en deze laatste biedt toch een heeeeeel goede kwaliteit, die momenteel alleen nog wat teveel kost en waardoor je mss toch nog kunt overwegen om naar de gewone LCD teevees te gaan ....
          LED of LCD is geen verschil buiten de achtergrondverlichting ... verder kunnen ze beiden dus defecte pixels hebben. Plasma heeft een veel betere kijkhoek (niet alleen op papier), mooiere kleuren (vooral zwart) en normaal geen defecte pixels. Plasma kan 8000 keer meer kleuren weergeven dan TFT (LED inbegrepen).
          Dat LED minder verbruikt klopt volledig maar het verschil tussen plasma en LCD is niet zo groot als de meesten doen blijken. Bij TFT is het vermeld verbruik continu en bij plasma is dat het maximum ... gemiddeld verbruikt een plasma veel minder dan de helft dat opgegeven is.
          Wat maakt het uit dat een plasma 3 cm dikker is dan een TFT? Het is toch het beeld dat telt en niet enkel het uitzicht van de tv als hij uit staat?
          TFT, inclusief LED, is de laatste tijd al ferm verbeterd en die platte LED Samsungs vind ik ook wel mooi van uitzicht maar wat beeld betreft gaat nog steeds niets boven plasma.
          Je zal er maar staan met je 3000€ kostende LED tv en een serie hot-pixels dat meestal niet onder garantie valt.

Oorspronkelijk geplaatst door blazor Bekijk bericht
          Als ge dat maar weet!
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

ik ga met verseg mee

ik heb een Panasonic TH42PZ85, koste online iets meer dan 1200 euro toendertijd en het is een fantastisch scherm !
            in prijs/kwaliteit kan je geen beter scherm vinden.
            alsook is dat stroomgebruik echt zwaar overdreven vind ik.. zal geen 100watt zijn
            bijkomt.. je gaat 1000 euro spenderen aan een tv wat duidelijk een teken is dat je graag tv kijkt... wat maakt die 100watt dan uit ? mensen kopen toch ook L lenzen omdat ze graag fotograferen en aldus beter presteren..

pioneer Kuro en Sony X (of was het nu Z serie?) doen nog beter maar zijn relatief ook 2x zo duur en het prijsverschil is me het niet waard

gewone LCD's zoals die van Samsung , LG , Philips etc zijn echt minder aan de plasma's van panasonic.

De samsung LED tv's zijn wel erg goed.
            Canon - Elinchrom - Pocketwizard - Sandisk - Lastolite are some of the brands i use...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vyruz Bekijk bericht
              ik kijk doorgaans op de voorkant van mijn tv, liefst op een beeld dat zo groot mogelijk is, en niet op de zijkant om te zien hoe dik of dun die is :d
              Een goeie
              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vyruz Bekijk bericht
                Ik kijk doorgaans op de voorkant van mijn TV, liefst op een beeld dat zo groot mogelijk is, en niet op de zijkant om te zien hoe dik of dun die is
                Oeps, dubbelpost
                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ijsje Bekijk bericht
                  De samsung LED tv's zijn wel erg goed.
                  Maar als je ze vergelijkt met hun laatste plasma's merk je nog steeds een verschil.
                  Samsung is mooi van design ... tot er iets aan gebeurt en je support moet hebben.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

Comment

Ik ben dan wel nieuw op dit forum maar kan u toch aanraden voor de samsung LED te gaan, wij hebben paar maand terug zo een gekocht en hij kost idd wel wat. Het geluid is iets minder (en dit had de verkoper mij ook verteld) maar een goede surround lost dit probleem makkelijk op natuurlijk. Over de dienst na verkoop kan ik ook niet klagen, na een week of 2 ondekten we (enkel te zien bij full HD Blu-ray) dat er links bovenaan tegen de rand een vierkantje van ongeveer een halve centimeter op een centimeter zwart bleef, of het nu een defecte led was of iets met de lcd weet ik uiteindelijk niet, maar het scherm werd gewoon onmiddelijk vervangen. 't Is te zeggen, de technieker is langsgeweest heeft onmiddelijk gezegd, "dit kan ik niet herstellen maar ik kom overmorgen terug" en 2 dagen later heeft hij hier het scherm van de muur gehaald er een nieuw tegengehangen en het probleem was opgelost
                    Nikon D7000/ AF-S Nikkor 35mm f1.8 G

Comment

Ik heb "ook" een "nieuwe" tv sinds een paar maanden. Dat is een "SHARP" en ik ben er niet tevreden maar ook niet ontevreden over want ik kijk haast nooit naar tv. Nu en dan haal ik wat dvd's in huis van films die ik, of "gemist" heb in de bioscoop (Wat is tegenwoordig nog de moeite waard om je te verplaatsen ? Ontgoocheling = al jaren mijn deel, snif !) of goeie dingen die ik nog eens wil terugzien. Als het niet van mijn eega was kwam er zelfs geen tv meer in huis, vrees ik. Dan bekeek ik mijn films gewoon op de pc !

Comment

Hier ook Panasonic 42" Plasma. Beste prijs/kwaliteit.

Verseg slaat de nagel op de kop.
                        Jeroen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Magic Dragon Bekijk bericht
                          Ik ben dan wel nieuw op dit forum maar kan u toch aanraden voor de samsung LED te gaan, wij hebben paar maand terug zo een gekocht en hij kost idd wel wat.
                          Daarstraks nog een LED-tv gezien, staat al een tijdje in de winkel aan meer dan 3000€ ... als die thuis staat en je merkt plots 5 hotpixels verdeeld over het scherm, dan kan je daar blijven naar kijken tot de dag dat je een nieuwe koopt!
                          Soms helpt de winkel u maar Samsung (of ander merk TFT) geeft u geen nieuw scherm.

de technieker is langsgeweest heeft onmiddelijk gezegd, "dit kan ik niet herstellen maar ik kom overmorgen terug" en 2 dagen later heeft hij hier het scherm van de muur gehaald er een nieuw tegengehangen en het probleem was opgelost
                          Volledig akkoord met een nieuw scherm, maar heb dit eens binnen twee jaar voor, dan zak het snel zijn dat ze daar geen stukken meer voor hebben of dat zo'n model niet meer bestaat ... dat is het probleem bij Samsung in het algemeen, niet alleen bij TV's.
                          En ik heb niets tegen dat merk, integendeel maar heb al verschillende probleempjes gehad met allerlei toestellen en eens een jaar of twee drie is het altijd hetzelfde ... geen stukken meer, sorry.
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

Comment

Ik heb gisterten na lang overwegen en vergelijken een panasonic plasma 42" gekocht, de V10 reeks, een model van dit jaar, normaal 1800 euro, nu bij www.discountonline.be voor 1289 euro.
                            Niet het dunste toestel op de markt maar ik kijk ook naar de voorkant van mijn toestel. Plasma verbruikt nu ook 50% minder dan over twee jaar, en is zeker nog van deze wereld.
                            Canon 40 D/EF-S 17-85 mm IS USM/ zonnekap/ EF 70-200 mm f/4 L IS USM/ circ.pol.filter BW/opzetflits 430 EX/ omnibounce.

Comment

Je hebt een goede keuze gemaak! Veel succes ermee.

Een gemiddeld verbruik van een recente 50" plasma ligt +- 80 watt hoger dan een TFT en 120 watt meer dan een gelijkaardige LED.
                              Aan dagelijks 4 uur kijken per dag kost u dat +- 18€ Euro per jaar extra t.o.v. een TFT en +- 26€ t.o.v. een LED.
                              Als je ziet dat een LED-tv meer dan 2000€ extra kost dan moet die al 75 jaar spelen om de meerkost terug te winnen.
                              Iemand dat een LED-tv koopt moet dat doen omdat hij deze mooier vindt, niet om kosten te sparen.
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

Comment

Haha, heerlijk VerSeg!!
                                5DmkIII en wat glas

Comment

Working...
                                X