Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
dank je.
maar het was niet makkelijk hoor een keuze te maken.
ze zwommen samen met nog zo'n honderd broertjes en zusjes in een grote bak.
en dat we wegliepen met de door ons uitgekozen twee, zaten al die andere met hun neusjes tegen het glas aangedrukt.
maar ja, je kan ze toch niet allemaal meenemen hè.
de drie katten hebben ze ook al geaccepteerd en drinken gewoon uit de vissenkom waar ze in rondzwemmen, zonder aanstalte te maken om ze te pakken.
grt,bouk.
Proficiat Bouk met de uitbreiding van de familie !! Nu weten we tenminste welke foto's we mogen verwachten binnenkort... Let wel op dat het geen 18+ is he.....
Snucky EOS 450D,EF-S 18-200mm IS, EF 50mm F:1.8 MkII, 430 EXII, Velbon CX660, MacBook Pro 17",Lowepro350+ Veel vragen....
Nu weten we tenminste welke foto's we mogen verwachten binnenkort... Let wel op dat het geen 18+ is he.....
Corien is al zwempakjes aan het maken voor die twee, we willen nl geen problemen.
als die klaar zijn maakt Corien er foto's van, ik heb daar geen goeie spullen voor.
want als ik met mijn 30D met een 17-40mml boven die bak gaan hangen, kruipen ze zeker weg.
grt,bouk.
Corien is al zwempakjes aan het maken voor die twee, we willen nl geen problemen.
als die klaar zijn maakt Corien er foto's van, ik heb daar geen goeie spullen voor.
want als ik met mijn 30D met een 17-40mml boven die bak gaan hangen, kruipen ze zeker weg.
grt,bouk.
Eender welke lens volstaat.
Het wordt zowieso een fish-eye-foto
Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak. flickr
Comment