Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
De patatten hebben wisselende successen... Op sommige plaatsen redelijk goede opbrengst, op andere niet.
En overal zijn ze nogal blauwgevoelig door de langdurige droogte. Het zal dus afwachten worden of ze goed bewaren of niet...
- SoTHoS.be - = Canon EOS 30D & 5DII - EF 85 f/1.8 USM - EF 100 f/2.8 Macro USM - EF 24-105 f/4.0 L IS USM - EF 70-200 f/2.8 L IS USM - EF 300 f/4 L IS USM - EF 1.4x ext. - 580 EX II - 430EX - MR-14EX - ... = -
Oorspronkelijk geplaatst door MacroshopperBekijk bericht
Zijn ze nu van hun melk omdat de patatten slecht zijn of zitten ze in de puree omdat de prijs van de melk zo laag is?
Ze blijven melken over hun patatten, letterlijk en figuurlijk.
Ik hoop alleen dat ze binnenkort ergens hun pattaten gaan uitkappen ... dat raapt iets beter op dan melk.
Volgens mij ligt de prijs van de aardappelen toch wel laag want anders hadden we de frituuruitbaters al lang horen "blijten" (+/-= klagen !).
Het is toch zo dat ze de prijs van hun friet willen verhogen zodra de aardappelen duurder worden. Van het dalen van de frietprijs heb ik echter nog nooit gehoord wanneer de aardappelen goedkoop zijn.
Weeral op de boeren aan het kakken?
Ga gewoon eens patatten (of melk) kopen rechtstreeks bij een boer en vergelijk dan de prijs eens met de prijs in de supermarkt.
De boeren mogen van mij perfect hun prijs verdubbelen, dan zouden ze tenminste een beetje eerlijk verloond worden.
EDIT:
Nee, ik ben zelf geen boer en heb ook geen connecties in dat milieu.
Een beetje naast de kwestie,maar ik was aangenaam verrast toen ik in Portugal batatas kreeg met een lekker stukje vis.
Beter dan een aantal patatjes die we hier in de handel hebben.
Comment