Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

U2 tickets

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: U2 tickets

Weet iemand hoe lang het nou duurt voordat je de tickets daadwerkelijk krijgt thuis gestuurd? Ik heb de betalingsbevesting van Proximus al binnen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kourni Bekijk bericht
      Net mail gehad van Proximus Go for Music ivm het falen van de sms reservering.
      Ik lees echter nergens dat de kosten voor de sms-en niet aangerekend zullen worden. Ik ben eens benieuwd als ik mijn gsm afrekening krijg!

Mail van Proximus Go for Music:
      Beste,

Uw sms-ticketing aanvraag voor het U2-concert heeft zaterdag mogelijk vertraging opgelopen of is zelfs niet verder behandeld geweest. Allereerst willen wij ons hiervoor verontschuldigen. Wij betreuren het ook ten zeerste dat u zaterdag over dit probleem geen informatie van ons heeft ontvangen via sms.

Het probleem is ontstaan bij de verwerking van het sms-verkeer bij de toeleverancier van de sms-berichten, The Ring Ring Company. Door de massale en zeer goede werking van de internetverkoop konden niet alle sms-bestellingen onmiddellijk verwerkt worden. Het opnieuw aanbieden voor behandeling werd niet altijd correct uitgevoerd en sommige sms-bestellingen eindigden hierdoor op een dood spoor.

Ook heeft er zich een korte onderbreking in het Proximus sms-netwerk voorgedaan, waardoor sommige sms-bestellingen binnen het sms-ticketing systeem eveneens niet verder opgevolgd werden.

Proximus Go For Music en The Ring Ring Company nemen de verantwoordelijkheid hiervoor op zich en verontschuldigen zich tegenover de gebruikers. Alles wordt in het werk gesteld om dit verder volledig te onderzoeken en alle systemen op basis hiervan te verbeteren.

Met vriendelijke groet,
      Proximus Go For Music
      Ik heb die sms ook gekregen en er stond bij 'free sms', dat zal dan wel zo zijn zeker?
      "Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gert1971 Bekijk bericht
        euh koop wat je wilt van muziek installatie maar blijf van Bose af
        dat is meer marketing dan installatie
        Euh ik zal da nooit kopen want ik gewoon een Logitech eraan hangen met 2 achterspeakers drie draadloos zijn..Das meer dan genoeg lawaai..
        Mvg, Pascal,Schoonspikke
        Als je schiet..schiet dan raak!
        500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Working...
        X