Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mijn vrouw vraagt om hulp

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: mijn vrouw vraagt om hulp

Ik las dat 60% van de mensen ooit de wens krijgen om een tattoo weer te verwijderen.
    Ik heb trouwens ooit een huwelijk gedaan en dan de vraag gekregen om de tattoo op de rug van bruid op al de foto's weg te shoppen.

Maar goed je vrouw zal op deze moment denken dat ze die nooit weg wilt.
    Mijn raad is dus altijd klein genoeg en goed verstopbaar voor de buitenwereld voor geval dat...
    Tot sluitertijd, Dirk

Comment

Zonde...
      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

mijn mening....
        in kleur zou ik nooit doen.
        en ik vind ze ook wat groot. (op die plaats toch)

anyway, wat en waar dat ze die zet is haar keuze...ze zal er zelf mee moeten rondlopen

Comment

Imho veel te groot.
          Er zijn ook mooiere vrouwelijkere tatoos

grtz
          glenn
          Mijn site...
          vandaelefotografie.be
          * BD0916BE *

Comment

Voor wat het waard is hier mijn mening: te groot & te zichtbaar ....
            The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Als je ons oordeel wil moet je minstens een totaalbeeld van Uw vrouw tonen, dan pas kunnen we kijken en zeggen op welke plaats ze best past en hoe groot.
              'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

mensen toch, of iemand nu een tattoo wilt of niet, dat is toch zijn (haar) eigen zaak. en wat erop staat is nog minder onze zaak.

@TS. Ik het de tattoo eigenlijk zeker nog een 25% kleiner nemen (misschien zelfs 50% kleiner maar dan wordt het detail misschien een probleem). Nu is deze inderdaad wel vrij groot imho omdat ze al meer dan 1/3 van de heupbreedte inneemt. vooral omdat je vrouw aan de slanke kant is, zal een kleinere tattoo veel beter staan
                5DmkIII en wat glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
                  mensen toch, of iemand nu een tattoo wilt of niet, dat is toch zijn (haar) eigen zaak. en wat erop staat is nog minder onze zaak.

..

Ja maar hij start er toch een topic over...
                  ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Ik zou opteren voor sterretjes, en liefst meer dan 56, zo haal je meteen de pers

Mvg,
                    Frederic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                      Ja maar hij start er toch een topic over...
                      ja, hij vraagt enkel en alleen naar de grootte van de tattoo, en niets anders...
                      en toch komen er reacties zoals die van Destn, reageer dan gewoon niet hé
                      5DmkIII en wat glas

Comment

Ik ben ook nooit voorstander van tattoos geweest maar sinds ik LA Ink en Miami Ink op TV af en toe volg, ben ik wat van mening veranderd, er worden daar echt wel de allermooiste kunstwerkjes gemaakt en getoond.

On topic : niks mis met deze tattoo hoor, ik zou ze alleen ietsjes kleiner maken dan ze nu is en het lijf van de schorpioen nog iets meer parallel laten lopen met het heupbeen
                        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                          Ik ben ook nooit voorstander van tattoos geweest maar sinds ik LA Ink en Miami Ink op TV af en toe volg, ben ik wat van mening veranderd, er worden daar echt wel de allermooiste kunstwerkjes gemaakt en getoond.
                          Idd, zijn zeer leuke programma's om te volgen op TV!

On-Topic: Volg gewoon je gevoel (of soms die van je tattooeerder) en je zal zien dat je er tevreden mee gaat zijn met het resultaat!
                          Omdat meningen van mensen erg verschillen, is nog altijd het beste om je eigen gevoel te volgen.
                          Ik heb nu 3 tattoo's en heb er zeker geen spijt van.

Succes!

Comment

ik sluit me aan bij de andere reacties, tattoo iets kleiner, en niet in kleur...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door perelaar Bekijk bericht
                              ik sluit me aan bij de andere reacties, tattoo iets kleiner, en niet in kleur...
                              Zo zie je maar dat iedereen andere keuzes heeft, ik vind alle tattoos zonder kleur echt afgrijselijk, niet om aan te zien . . .
                              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Eindelijk nog eens een interessante topic in CC

Vooruit dieselke: nu wil ik wel eens een volledige foto zien van uw vrouwtje

Comment

Working...
                                X