Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Dick voor mekaar show

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: De Dick voor mekaar show

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
    Neen, we hebben bijlange nog geen deftige ploeg op het veld staan.
    Idd... ik denk dat ze een beetje TE euforisch waren na de zege tegen Turkije...

Comment

Blijkt dus dat de overwinning tegen de Turken een foutje was van de natuur .. gelukkig valt alles nu terug in de normale, natuurlijke plooi .. oef .. dacht even aan een plotse, serieuze genetische afwijking gelukkig bleek de mutant niet levensvatbaar !
      (.. en tegen Estland? OMG daar zouden ze op blote voeten moeten overwalsen als ze iets betekenen! djeezes, de lokale cafeploeg voetbalt beter dacht ik .. )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
        Blijkt dus dat de overwinning tegen de Turken een foutje was van de natuur .. gelukkig valt alles nu terug in de normale, natuurlijke plooi .. oef .. dacht even aan een plotse, serieuze genetische afwijking gelukkig bleek de mutant niet levensvatbaar !
        (.. en tegen Estland? OMG daar zouden ze op blote voeten moeten overwalsen als ze iets betekenen! djeezes, de lokale cafeploeg voetbalt beter dacht ik .. )
        Die Esten hadden "ne goeie" trainer regulus
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door erwin Bekijk bericht
          Straffe uitspraak van Dicky na de wedstrijd ; hij had er een paar gezien die de naam internation niet waard waren ...

Ik ben benieuwd wie hij er uit gaat knikkeren

Ik kan verkeerd zijn maar we hebben vandaag vooral een spelmaker gemist ???
          Dat is voor mij een trainer die resultaten wil halen en dan moet je verwaande vedetten eruit kegelen die niet renderen.
          Hij zegt dat hij sterke spelers wilt en hij zal ze vinden ook, wees daar maar zeker van.

Inderdaad een spelmaker missen we al een tiental jaren.
          Of dat Dufour zal zijn weet ik niet, maar hij is momenteel toch de enige die een deftige pas van 30 meter en meer, kan geven.
          Hij is momenteel de enige die altijd een oplossing zoekt en zich niet vastloopt gelijk Dembéle.
          Met andere woorden, Dufour rendeert in een ploeg.
          Af en toe zie ik hem toch geniale passen geven die een verdediging open snijden en daarin is hij ook de enige.
          Als hij zich zo kan handhaven tijdens een wedstrijd zullen de spelers rond hem ook meer renderen.
          Echter, Dufour zal ook 1 of 2 spelers rond hem moeten hebben die zich de longen uit het lijf willen lopen om hem te steunen.
          Alleen, zonder die steun dan, zal hij verzuipen net als de rest.
          Wat ik gisteren ook dikwijls gezien heb is dat Swerts helemaal vrij stond maar zelden de bal aangespeeld kreeg.
          En weeral, een Dufour zou dit zeker gezien hebben.
          BTW, ben echt geen Standaard supporter hoor ben al meer dan veertig jaar supporter van Club.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
          Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Een kadoke voor de goede prestaties.
            'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Eigenlijk toch de logica zelf:

Om van Dick zijn gezaag af te zijn hebben ze eens "gelopen" ipv "gewandeld" tegen Turkije.
              Maar wat blijkt nu ? Die Dick legt de lat voor onze "wereldvedetten" de volgende match alweer hoger. Die is niet goed snik zeker...
              Stel u nu in de plaats van onze vedetten: "tegen Estland winnen betekent de volgende match nog beter moeten spelen, op de duur gaan we elke match echt vermoeid moeten beëindigen.
              Dus, laat ons daar maar meteen komaf mee maken.
              En degene die hij uit de selectie kegelt is als beloning van dien "ambetante veeleisende Hollander" verlost."

Zou ik er ver naast zitten ?
              Last edited by nete; 15 oktober 2009, 20:39.
              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                Dat is voor mij een trainer die resultaten wil halen en dan moet je verwaande vedetten eruit kegelen die niet renderen.
                Hij zegt dat hij sterke spelers wilt en hij zal ze vinden ook, wees daar maar zeker van.

Inderdaad een spelmaker missen we al een tiental jaren.
                Of dat Dufour zal zijn weet ik niet, maar hij is momenteel toch de enige die een deftige pas van 30 meter en meer, kan geven.
                Hij is momenteel de enige die altijd een oplossing zoekt en zich niet vastloopt gelijk Dembéle.
                Met andere woorden, Dufour rendeert in een ploeg.
                Af en toe zie ik hem toch geniale passen geven die een verdediging open snijden en daarin is hij ook de enige.
                Als hij zich zo kan handhaven tijdens een wedstrijd zullen de spelers rond hem ook meer renderen.
                Echter, Dufour zal ook 1 of 2 spelers rond hem moeten hebben die zich de longen uit het lijf willen lopen om hem te steunen.
                Alleen, zonder die steun dan, zal hij verzuipen net als de rest.
                Wat ik gisteren ook dikwijls gezien heb is dat Swerts helemaal vrij stond maar zelden de bal aangespeeld kreeg.
                En weeral, een Dufour zou dit zeker gezien hebben.
                BTW, ben echt geen Standaard supporter hoor ben al meer dan veertig jaar supporter van Club.
                Defour
                ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                  Eigenlijk toch de logica zelf:

Om van Dick zijn gezaag af te zijn hebben ze eens "gelopen" ipv "gewandeld" tegen Turkije.
                  Maar wat blijkt nu ? Die Dick legt de lat voor onze "wereldvedetten" de volgende match alweer hoger. Die is niet goed snik zeker...
                  Stel u nu in de plaats van onze vedetten: "tegen Estland winnen betekent de volgende match nog beter moeten spelen, op de duur gaan we elke match echt vermoeid moeten beëindigen.
                  Dus, laat ons daar maar meteen komaf mee maken.
                  En degene die hij uit de selectie kegelt is als beloning van dien "ambetante veeleisende Hollander" verlost."

Zou ik er ver naast zitten ?
                  We moeten Dick nog wat tijd gunnen.
                  Na Guy Thys de betere trainer tot nu toe.
                  In de tijd tussen Guy en Dick is er veel veranderd en dat buig je niet zomaar om
                  in drie weken.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Theo, ik heb een hoge dunk van Advocaat, iets () minder van onze "vedetten".
                    En als die vedetten zich niet moe willen maken (toch zeker niet elke match), dan kunnen daar 100 Dick Advocaats niets aan veranderen vrees ik.
                    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                      We moeten Dick nog wat tijd gunnen.
                      Na Guy Thys de betere trainer tot nu toe.
                      In de tijd tussen Guy en Dick is er veel veranderd en dat buig je niet zomaar om
                      in drie weken.
                      Betaal ze eens , loon naar werk.We zullen de goei er snel kunnen uithalen.
                      'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                        Theo, ik heb een hoge dunk van Advocaat, iets () minder van onze "vedetten".
                        En als die vedetten zich niet moe willen maken (toch zeker niet elke match), dan kunnen daar 100 Dick Advocaats niets aan veranderen vrees ik.

ah neen?
                        Dan selecteer je gewoon andere spelers. Mij maak je niet wijs dat er geen 11 goeie Belgische voetballers bestaan die zich niet moe willen maken. Dat zullen dan geen pippo's zijn met sportzakskes van 800 Euro (dégoutant!). Als de 'beste' voetballers eikels zijn, dan kies je de 2e besten. Op lange termijn werkt dit en ik heb er hoop in dat Dick dat ook ziet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                          Defour
                          Oeps, of course Defour.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                          Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pichayandege Bekijk bericht
                            ah neen?
                            Dan selecteer je gewoon andere spelers. Mij maak je niet wijs dat er geen 11 goeie Belgische voetballers bestaan die zich niet moe willen maken. Dat zullen dan geen pippo's zijn met sportzakskes van 800 Euro (dégoutant!). Als de 'beste' voetballers eikels zijn, dan kies je de 2e besten. Op lange termijn werkt dit en ik heb er hoop in dat Dick dat ook ziet.
                            Er zijn veel meer degoutante zaken te zien in ons land.
                            Maar ik kan dat hier niet "verkondigen"
                            En er zijn veel mensen die dat graag zien EN er naar opkijken.

Wat voetballers betreft maar ook in andere sporten is dat alles begint bij hun & de jeugd.
                            Denk ook aan hun ouders en hun omgeving.
                            Die zijn nog "gekker" dan hun kinderen.
                            Ik kan er niets aan doen om dit cliché (?) weer te herhalen: het gaat over normen en waarden.

Daar is nog iets....
                            Verstandige mensen die veel centen hebben, hebben het niet nodig om dit te tonen.
                            Als je in zo'n gezin geboren wordt dan krijg je dat mee...
                            En ik ga er dan ook graag van uit dat het denken, doen en laten navenant is.

Het is ook juist daarom dat begeleiding zo van groot belang is bij sportmensen.
                            Maar ik vrees dat daar niet in wordt geïnvesteerd.
                            Waarom? Dat verkoopt niet. Dat zijn zaken die je letterlijk niet ziet.
                            En als de media dat weet dan staat dat gegarandeerd in koeien van letters
                            op de hoofdpagina. Die slaan daar wel munt uit.

Een professionele carrière in de sport is ook van korte duur.
                            Die het lang uitzingen zijn uitzonderingen.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                              Er zijn veel meer degoutante zaken te zien in ons land.
                              Maar ik kan dat hier niet "verkondigen"
                              En er zijn veel mensen die dat graag zien EN er naar opkijken.

Wat voetballers betreft maar ook in andere sporten is dat alles begint bij hun & de jeugd.
                              Denk ook aan hun ouders en hun omgeving.
                              Die zijn nog "gekker" dan hun kinderen.
                              Ik kan er niets aan doen om dit cliché (?) weer te herhalen: het gaat over normen en waarden.

Daar is nog iets....
                              Verstandige mensen die veel centen hebben, hebben het niet nodig om dit te tonen.
                              Als je in zo'n gezin geboren wordt dan krijg je dat mee...
                              En ik ga er dan ook graag van uit dat het denken, doen en laten navenant is.

Het is ook juist daarom dat begeleiding zo van groot belang is bij sportmensen.
                              Maar ik vrees dat daar niet in wordt geïnvesteerd.
                              Waarom? Dat verkoopt niet. Dat zijn zaken die je letterlijk niet ziet.
                              En als de media dat weet dan staat dat gegarandeerd in koeien van letters
                              op de hoofdpagina. Die slaan daar wel munt uit.

Een professionele carrière in de sport is ook van korte duur.
                              Die het lang uitzingen zijn uitzonderingen.
                              En dan nog kan je er 11 vinden die er op een andere manier tegen aankijken en die ook kunnen shotten. Waarom stoppen die Nederlanders niet met lopen na 40 min. op het veld?
                              Het probleem is eigenlijk de onbegrijpelijke populariteit van de Belgische competitie. Belgen gaan nog steeds elke week naar het voetbal, kopen en masse Belgacom TV abonnementen om voetbal te kijken. Sponsors blijven geld doorsluizen voor een vermelding op het gat van een middelmatige speler.
                              Met een loon dat je bij de grote 3 verdient ga je inderdaad naast je schoenen lopen. Die kereltjes denken allemaal dat ze de lokale Ronaldo zijn en vinden het normaal dat je voor dat salaris 3/4 van de tijd zit te gamen of te kaarten. De lonen in het Belgisch voetbal staan totaal niet in verhouding tot het niveau.

Kijk, de Italiaanse ploeg staat er al lang voor bekend dat ze evenveel tijd aan hun kapsel besteden dan aan hun conditie, maar die kunnen tenminste voetballen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pichayandege Bekijk bericht
                                En dan nog kan je er 11 vinden die er op een andere manier tegen aankijken en die ook kunnen shotten. Waarom stoppen die Nederlanders niet met lopen na 40 min. op het veld?
                                Het probleem is eigenlijk de onbegrijpelijke populariteit van de Belgische competitie. Belgen gaan nog steeds elke week naar het voetbal, kopen en masse Belgacom TV abonnementen om voetbal te kijken. Sponsors blijven geld doorsluizen voor een vermelding op het gat van een middelmatige speler.
                                Met een loon dat je bij de grote 3 verdient ga je inderdaad naast je schoenen lopen. Die kereltjes denken allemaal dat ze de lokale Ronaldo zijn en vinden het normaal dat je voor dat salaris 3/4 van de tijd zit te gamen of te kaarten. De lonen in het Belgisch voetbal staan totaal niet in verhouding tot het niveau.

Kijk, de Italiaanse ploeg staat er al lang voor bekend dat ze evenveel tijd aan hun kapsel besteden dan aan hun conditie, maar die kunnen tenminste voetballen.
                                Verder heb ik een stil vermoeden dat onze spelers "zuiver" zijn.
                                In Nederland is een paar keren nandrolon opgedoken.
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

Comment

Working...
                                X