Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telenet digitale TV: hoe begin ik eraan?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Telenet digitale TV: hoe begin ik eraan?

Oorspronkelijk geplaatst door tourleader Bekijk bericht
    Powerline kost bij telenet slechts 25 € per stuk !!
    50 euro voor 2 stuks + 50 euro installatie = 100 euro...
    Fuji FinePix S100fs

Comment

duurt het lang voor een technieker langs komt eens je een afspraak maakt ? Ik heb al gehoord dat het één maand duurt....
      Nikon D70 en D300 + Nikon-Tamron-Tokina tussen 11-400 mm.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mandello Bekijk bericht
        duurt het lang voor een technieker langs komt eens je een afspraak maakt ? Ik heb al gehoord dat het één maand duurt....
        Ik heb ook al gehoord van wachttijden van meer dan een maand...
        Vandaar dat ik iedereen kan aanraden het zelf te doen (als je al vaste telefoon en/of internet van Telenet hebt).
        Fuji FinePix S100fs

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tourleader Bekijk bericht
          Powerline kost bij telenet slechts 25 € per stuk !!
          Prijs is al een hele tijd 35€ per stuk! Staat ook zo op hun website.
          Wil je geen extra netwerkkabel van de modem naar je Digibox, Digicorder dan kan Powerline als alternatief gebruikt worden. Powerline werkt via het elektriciteitsnetwerk en biedt een oplossing indien je geen UTP-kabel naar je computer, Digibox, HD Digibox of HD Digicorder kan of wil laten lopen. Je hebt minstens 2 Powerline adapters nodig aan € 35 per stuk.
          Oorspronkelijk geplaatst door RuZ Bekijk bericht
          50 euro voor 2 stuks + 50 euro installatie = 100 euro...
          Wie heeft u dit wijsgemaakt?
          Ik kocht ook een setje powerlines (Belkin, 85 euro voor de 2)
          Dan heeft hij u de computerwinkel-prijs aangerekend i.p.v. de Telenet-prijs, proberen ze altijd als ze tegelijk computerwinkel zijn en dezelfde producten verkopen.
          Last edited by VerSeg; 16 oktober 2009, 10:30.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            Prijs is al een hele tijd 35€ per stuk! Staat ook zo op hun website.
            Wil je geen extra netwerkkabel van de modem naar je Digibox, Digicorder dan kan Powerline als alternatief gebruikt worden. Powerline werkt via het elektriciteitsnetwerk en biedt een oplossing indien je geen UTP-kabel naar je computer, Digibox, HD Digibox of HD Digicorder kan of wil laten lopen. Je hebt minstens 2 Powerline adapters nodig aan € 35 per stuk.
            Wie heeft u dit wijsgemaakt?
            Dan heeft hij u de computerwinkel-prijs aangerekend i.p.v. de Telenet-prijs, proberen ze altijd als ze tegelijk computerwinkel zijn en dezelfde producten verkopen.
            Inderdaad VerSeg hier ook twee adapters aan 35€ per stuk, heb net even op de factuur gekeken, vroeger kosten deze bij Telenet 25€, maar ik denk dat deze iets trager werkten, zijn nu 85Kbsec. vroegere aan 25€ 56Kbsec denk ik, maar als het toch maar voor de digicorder is speelt de snelheid eigenlijk niet zo een rol.

Het zijn dezelfde als welke je soms bij Aldi kan kopen merk Topcom, daar zijn ze ook steeds goedkoper, denk 55€ per paar als ik het goed voorheb.

Hier staan er ook te koop aan 25€ per stuk. KLIK
            Last edited by Guest42; 16 oktober 2009, 14:59.

Comment

Working...
            X