Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eenvoudig tekenprogramma

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Eenvoudig tekenprogramma

Ik ben op zoek naar een eenvoudig tekenprogramma (liefst freeware) voor het tekenen van eenvoudige elektrische tekeningen zoals:

Er hoeft geen elektrische intelligentie in te zitten (dus al zeker geen EPlan ) maar meer een lijnentrekker waar ik lengte en hoeken kan ingeven.

Alvast bedankt (en het is voor Windows)

Re: Eenvoudig tekenprogramma

Ik denk dat je dan naar Linux moet kijken en eventueel website's als:
    SourceForge is the complete software discovery platform. SourceForge is the largest B2B software review and comparison site in the world, and features the largest business software directory, as well as free & fast open source software downloads and development.

Want weet dat die programma's bestaan voor Linux, maar voor windows ken ik er geen.
    Waar een wil is, is een weg
    ---------------------------------

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rogier Bekijk bericht
      Ik denk dat je dan naar Linux moet kijken en eventueel website's als:
      SourceForge is the complete software discovery platform. SourceForge is the largest B2B software review and comparison site in the world, and features the largest business software directory, as well as free & fast open source software downloads and development.

Want weet dat die programma's bestaan voor Linux, maar voor windows ken ik er geen.
      Ik heb dual boot op mijn laptop (Vista - Ubuntu). Kan je mij een programma aanbevelen die draait onder Linux?

Comment

Als je een recente versie hebt van MS Office, kijk dan even wat Visio te bieden heeft.
        Panasonic FZ-1000 - Nikon D7000 - Tamron 17-50 DiII - Tokina 11-16 - Nikkor 70-300 VR - Nikkor 50 1.8 - SB-800 - http://pbase.com/alain_db
        And why do we fall, Bruce?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
          Ik heb dual boot op mijn laptop (Vista - Ubuntu). Kan je mij een programma aanbevelen die draait onder Linux?
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Open source software TinyCAD
            My favo; David Lachapelle

Comment

Working...
            X