Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Ook ik ken niets van voetbal, maar ik vraag me af :
dit is de Belgische nationale ploeg toch ? Waar zitten de spelers van Anderlecht, Brugge, Gent, Standard , Sint-Truiden ?
De paar die ik een beetje ken spelen in het buitenland, en de anderen .... nooit van gehoord ! Mar ja, ik ken niets van voetbal, dus ...
Ook ik ken niets van voetbal, maar ik vraag me af :
dit is de Belgische nationale ploeg toch ? Waar zitten de spelers van Anderlecht, Brugge, Gent, Standard , Sint-Truiden ?
De paar die ik een beetje ken spelen in het buitenland, en de anderen .... nooit van gehoord ! Mar ja, ik ken niets van voetbal, dus ...
't Zijn juist allemaal Belgen die in het buitenland spelen Willy en nu in de nationale ploeg spelen.
Als die Belgen niet goed waren dan maakten die totaal geen kans in buitenlandse ploegen.
De enige die ook in het buitenland (PSV) speelt en op de terugweg is, is Timmy Simons.
Onze nationale competitie is zéér zwak.
Alleen Wesley Sonck kan zich handhaven in de nationale ploeg.
En dit door zijn karakter, zijn inzet en die kan nog doelpunten maken.
Ik zal het hier tot in den treurnis blijven herhalen , als we met deze talenten een PLOEG kunnen vormen gaan we nog veel mooie dingen te zien krijgen.
Na deze avond lijkt het mij erop dat Dicky een eerste stap in de goede richting heeft gezet ... hoewel het op een bepaald moment erop leek dat Wilmots bondstrainer was ...
Ik zal het hier tot in den treurnis blijven herhalen , als we met deze talenten een PLOEG kunnen vormen gaan we nog veel mooie dingen te zien krijgen.
Na deze avond lijkt het mij erop dat Dicky een eerste stap in de goede richting heeft gezet ... hoewel het op een bepaald moment erop leek dat Wilmots bondstrainer was ...
Tja, de toekomst voorspellen is veel moeilijker dan het verleden erwin
De organisatie klopte min of meer maar een goede verdediging heb ik toch niet gezien.
Swerts was zwak met momenten en Van Buyten ook.
En er zijn kansen gemist langs beide zijden.
Ondanks zijn twee doelpunten speelden we met 10 spelers i.p.v. 11.
Maar ik ga niet klagen: de 2 tegen 0 staat er.
Voetbal...wat is dat? Geef mij maar wat hockey, erg interessant...zelfs voor een vrouw! Het seizoen is alweer begonnen met 4 wedstrijden achter de rug...morgen nummer 5 en dat blijft zo om de 2-3 dagen doorgaan tot in mei ergens.
Comment