Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Vandaag ook weer een prachtige dag. Ik heb juist een lange wandeling gemaakt met mijn kleindochterke, écht genieten was het.
Als dit een gevolg is van de opwarming van de aarde zou ik zeggen : "laat ze nog maar wat opwarmen " !
Mensen, een keertje 18/19 ° in oktober is heel normaal hoor, komt om de paar jaar wel eens voor.
Ik heb in elk geval niet op regen geroepen, want om er nu nog vanaf te geraken......
Wat ik veel minder 'niet meer normaal' noem is dat er hier in ons land daarom een topic geopend als het 18°C is en soms fel regent , terwijl er in andere landen volledige steden wegspoelen... Van dramatiseren gesproken... We mogen hier allemaal heel blij zijn dat zulke omstandigheden ver van ons bed zijn!!
Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De SmetBekijk bericht
Wat ik veel minder 'niet meer normaal' noem is dat er hier in ons land daarom een topic geopend als het 18°C is en soms fel regent , terwijl er in andere landen volledige steden wegspoelen... Van dramatiseren gesproken... We mogen hier allemaal heel blij zijn dat zulke omstandigheden ver van ons bed zijn!!
Mvg,
Frederic
Daarom heet dit onderdeel misschien "chit chat". Hier kan je je ongeplamuurdje mening vertellen en je gedacht opschrijven.
hier is het smeltwarm buiten, zwembadvochtig en kookplaatheet aan dek.
en elke avond en heel de nacht onweer...
de goten zijn hier dan ook 1m diep en 1m breed overal
dat komt ervan om een job te hebben vlakbij de evenaar in de tropen (al een sjans dat het regenseizoen op zijn einde begint te lopen)
dat gaat rrrrrrrrillen worden als ik eind november terugkeer naar België
hier is het smeltwarm buiten, zwembadvochtig en kookplaatheet aan dek.
en elke avond en heel de nacht onweer...
de goten zijn hier dan ook 1m diep en 1m breed overal
dat gaat rrrrrrrrillen worden als ik eind november terugkeer naar België
Comment