Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SSD is de nabije toekomst

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: SSD is de nabije toekomst

kan je een SSD schijf ook partitioneren?

Jo(han)
    Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jo Bekijk bericht
      kan je een SSD schijf ook partitioneren?

Jo(han)
      Ja Jo.

Lees hier meer
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Blijf dan bij Windows XP: het beste besturingsprogramma van Microsoft tot nu toe.
        Ook de nieuwe Window 7 stelt hoge eisen aan je PC. Door al de overbodig toeters en bellen is dit programma op een snelle pc erg traag en altijd op een onverklaarbare wijze iets aan het berekenen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
          Blijf dan bij Windows XP: het beste besturingsprogramma van Microsoft tot nu toe.
          Ook de nieuwe Window 7 stelt hoge eisen aan je PC. Door al de overbodig toeters en bellen is dit programma op een snelle pc erg traag en altijd op een onverklaarbare wijze iets aan het berekenen.
          Tja, ik heb die 64 bit geprobeerd > geen enkel probleem.
          Moet wel bekennen en toegeven dat ik geen raad wist met internet
          Ik had "public" gekozen omdat het aangeraden werd en dat was een foute keuze.
          Bij een tweede installatie zat ik direct goed.
          Toeters en bellen schakel ik uit.
          Alles "vliegt" hier bij wijze van spreken bij XP Pro als bij Windows 7.

En bij een SSD komt er meer bij kijken dan men op het 1ste zicht zou denken.
          Zelfs de volgorde van de aansluiting op sata (op het moederbord).
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
            Tja, ik heb die 64 bit geprobeerd > geen enkel probleem.
            Moet wel bekennen en toegeven dat ik geen raad wist met internet
            Ik had "public" gekozen omdat het aangeraden werd en dat was een foute keuze.
            Bij een tweede installatie zat ik direct goed.
            Toeters en bellen schakel ik uit.
            Alles "vliegt" hier bij wijze van spreken bij XP Pro als bij Windows 7.

En bij een SSD komt er meer bij kijken dan men op het 1ste zicht zou denken.
            Zelfs de volgorde van de aansluiting op sata (op het moederbord).
            Heeft niks met je SSD te maken.. maar wel welke disk als primary in je bios staat ingesteld. Want van deze disk zal geboot worden.

NB:Windows 7 draait aanvaardbaar snel op een netbook, nu niet bepaald het toonbeeld van performantie te noemen. Dit moest je met Vista absoluut niet proberen.

Enige probleem dat je kunt hebben als je met meerdere hdd's in je systeem werkt, is dat Windows in eerste instantie niet wilt installeren omwille van een bootdevice. Oplossing is gewoon alle andere disks even deconnecteren en opnieuw proberen.
            Voor de rest een fluitje van een cent. Ik kon 20 minuten na de start van de installatie reeds surfen op internet (install vanaf USB stick).
            Last edited by Destn; 13 oktober 2009, 20:17.
            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Ik heb net weer ontdekt hoe angstaanjagend een klassieke HD kan zijn.
              Bijvoorbeeld als je pc niet meer wil opstarten en je tot de ontdekking komt dat je recentste backup alweer 2 maand oud is.

Toch maar eens naar een SSD kijken.
              En vanaf nu dagelijks backup.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Flandrien Bekijk bericht
                Ik heb net weer ontdekt hoe angstaanjagend een klassieke HD kan zijn.
                Bijvoorbeeld als je pc niet meer wil opstarten en je tot de ontdekking komt dat je recentste backup alweer 2 maand oud is.

Toch maar eens naar een SSD kijken.
                En vanaf nu dagelijks backup.
                Da's niet angstaanjagend, da's gewoon dom hé, 2 maand wachten met een backup.
                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
                  Ik ben ook lang XP adept gebleven, het logge Vista heb ik laten passeren (zoals destijds Millenium zaliger). Maar hier draait Win7 op twee zéér simpele notebooks minstens even vlot als XP.
                  BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                  Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Working...
                  X