Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

TNT Post track&trace

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: TNT Post track&trace

    Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
    Zou het niet veel eenvoudiger zijn dat ze die stomme, nutteloze "tracking" van hun site halen ? Info die je enkel op een dwaalspoor zet kan toch niet de bedoeling zijn ?
    Die tracking is voor heel wat mensen anders wel redelijk nuttige informatie, ook al is de info niet steeds up to date.
    Met wat logica merk je zelf ook wel fouten in het systeem, zeker als je de info leest dat er bij staat. Het is niet simpel zo'n systeem 100% perfect te maken.
    Dit algemeen en niet alleen voor TNT.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #17
      Re: TNT Post track&trace

      track en trace vind ik gemakkelijk in mijn planning dan weet ik tenminste als er iets op komst is en als het de moeite is om thuis te wachten .

      Comment


      • #18
        Re: TNT Post track&trace

        Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
        Het is niet simpel zo'n systeem 100% perfect te maken.
        Dit algemeen en niet alleen voor TNT.
        Kan zijn, maar als ze bv. 80% halen is het nog veel slechter, want dan weet je nooit of je nu bij die 80% zit of bij de overige 20 %.

        Lijkt me meer een reclamestunt: de klant vertellen van "zie eens hoe professioneel wij bezig zijn". Beetje gebakken lucht dus.
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

        Comment


        • #19
          Re: TNT Post track&trace

          Ik koop mijn materiaal in een (niet schrikken astemblift... in een) WINKEL !!!!!

          Comment


          • #20
            Re: TNT Post track&trace

            Oorspronkelijk geplaatst door 35a Bekijk bericht
            Ik koop mijn materiaal in een (niet schrikken astemblift... in een) WINKEL !!!!!
            Kerel, uw plaat blijft SERIEUS hangen hoor !
            nikon D700 + MB-D10| nikkor af-s 24-70 2.8 | 2 X SB-900

            Comment


            • #21
              Re: TNT Post track&trace

              Ik kreeg ondertussen bericht van TNT dat mijn pakket wel degelijk op 30/09 afgeleverd is alsook afgetekend
              Ik zou contact moeten opnemen met de vervoerder van het pakket in Belgie, maar weet dus natuurlijk helemaal niet wie dat is. Ik heb hen dus maar een vervolgvraag gestuurd alsook een update e-mail naar het bedrijf in kwestie van wie ik het pakket moet ontvangen, want van hen kreeg ik nog geen antwoord.
              Hopelijk raakt dit snel uitgeklaard...

              Een mens zou voor minder terug naar een 'gewone' winkel gaan voor zijn zaken... zucht...
              Al doende leert men...

              Flickr

              Comment


              • #22
                Re: TNT Post track&trace

                Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
                Ik kreeg ondertussen bericht van TNT dat mijn pakket wel degelijk op 30/09 afgeleverd is alsook afgetekend
                Ik zou contact moeten opnemen met de vervoerder van het pakket in Belgie, maar weet dus natuurlijk helemaal niet wie dat is. Ik heb hen dus maar een vervolgvraag gestuurd alsook een update e-mail naar het bedrijf in kwestie van wie ik het pakket moet ontvangen, want van hen kreeg ik nog geen antwoord.
                Hopelijk raakt dit snel uitgeklaard...

                Een mens zou voor minder terug naar een 'gewone' winkel gaan voor zijn zaken... zucht...
                Tja, de kanker van deze tijd. TNT zal wel honderden, zoniet duizenden bladzijden procedures opgesteld hebben hoe een pakje ter bestemming moet komen.
                Maar als er ook maar een haartje scheef zit dan krijg je dat met geen stokken nog in orde, tenzij na hééééééél veel gezeur en hééél vééééél geduld. Want ze hebben de procedure gevolgd, dus KAN het onmogelijk mis gaan. Jaja.....
                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                Comment


                • #23
                  Re: TNT Post track&trace

                  Het is opgelost...
                  Ik kreeg een kopie van de aftekening doorgestuurd van de webwinkel en kon er gelukkig de handtekening van... ja toch... een van de buren herkennen. Ik was wel bij hen langs geweest, maar steeds zonder succes. Ik verwachtte feitelijk ook wel dat ze het pakje wel gingen gebracht hebben. Niet dus, het lag daar een week voor piet snot
                  Wel straf dat het pakket door de buur als klant is afgetekend, terwijl er nochthans een vakje 'buur' staat. Nu goed, bedankt voor jullie tips omtrent TNT contacteren en buren contacteren
                  Al doende leert men...

                  Flickr

                  Comment


                  • #24
                    Re: TNT Post track&trace

                    Heel goed voor u dat het opgelost is, wel straf dat de buren niets komen zeggen.
                    Succes met uw pakket.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • #25
                      Re: TNT Post track&trace

                      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                      Heel goed voor u dat het opgelost is, wel straf dat de buren niets komen zeggen.
                      Succes met uw pakket.
                      Daar volg ik dus ook in.

                      Misschien nog even dit meegeven. Bij het probleem dat ik gehad heb, heb ik nooit contact gehad met het koerierbedrijf.

                      Ik heb gewoon de winkel opgebeld en die wilden me doorverwijzen naar het koerierbedrijf. Ik heb hen toen even duidelijk gemaakt dat ik bij hen gekocht had en dat ik wat mij betreft niets met het gebruikte koerierbedrijf te maken heb. Ze hadden dus voor mij de keuze. Ofwel de boel oplossen, opnieuw opsturen ofwel terug betalen.
                      In principe hebben wij niets met het koerierbedrijf te maken, wij hebben er geen overeenkomst mee, totdat we tekenen voor ontvangst. De verzender heeft er echter wel een overeenkomst mee.
                      Oh ja nog zoiets. Tot ergernis van de meeste koeriers, teken ik nooit voor ontvangst totdat ik het pakketje heb open gemaakt en een visuele check heb gedaan. Ik vermeld dit ook bij mijn handtekening. Meestal iets in de vorm van : "OK - na visuele check". Sommige koerierbedrijven hebben immers een dergelijke clausule in hun overeenkomst staan.

                      Spijtig genoeg moet ik zeggen dat deze houding er gekomen is na een aantal problemen... al doende leert men dus he.
                      Mvg,David
                      [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams

                      Comment


                      • #26
                        Re: TNT Post track&trace

                        Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                        Tja, de kanker van deze tijd. TNT zal wel honderden, zoniet duizenden bladzijden procedures opgesteld hebben hoe een pakje ter bestemming moet komen.
                        Een geluk dat TNT goede procedures heeft ... ze kunnen tenminste zeggen wat er gebeurd is en een handtekening laten zien.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

                        Comment


                        • #27
                          Re: TNT Post track&trace

                          Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
                          loop eens langs bij de buren, tnt durft nogal eens een pakket bij afwezigheid bij de buren droppen.
                          en wie krijgt er de prijs voor het juiste antwoord

                          eind goed al goed
                          mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

                          IMac/IPad/Mac Air 
                          D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

                          Comment


                          • #28
                            Re: TNT Post track&trace

                            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                            Een geluk dat TNT goede procedures heeft ... ze kunnen tenminste zeggen wat er gebeurd is en een handtekening laten zien.
                            Maar op de tracking zetten: pakket afgeleverd bij ....... is natuurlijk teveel gevraagd.
                            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                            Comment


                            • #29
                              Re: TNT Post track&trace

                              Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
                              eind goed al goed
                              Ooh ja... 't is mijn weekje precies niet. Vandaag wilde ik een aangetekende verzending afhalen bij het postkantoor (Ebay-aankoopje). Ik toon mijn pas op vraag van de postbeambte, wil hij het pakket niet geven omdat de naam op mijn pas niet overeenstemt met de naam van geadresseerde. Pakje was naar Nena gestuurd, aangezien ik ook deze 'login' op ebay gebruikte. Gelukkig had ik de factuur bij me waarop mijn echte naam ook wel vermeld stond. Nogal nurs en met een 'oh boy', ging meneer de postbeamte dan toch mijn pakje met heel veel zin (not dus) gaan zoeken....

                              Maar goed ik heb dan nu toch eindelijk mijn flitsstatief en plu...
                              Al doende leert men...

                              Flickr

                              Comment


                              • #30
                                Re: TNT Post track&trace

                                Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                                Maar op de tracking zetten: pakket afgeleverd bij ....... is natuurlijk teveel gevraagd.
                                De meeste van de koerierbedrijven zouden in principe het pakket terug mee moeten nemen als je niet thuis bent en een bericht achter laten. De meeste mensen vloeken dan eens dat ze weer mogen lopen of thuis blijven als ze een tweede keer komen, net als een pakje per post!
                                De meesten zijn content als het pakje ergens achtergelaten wordt en ze niet moeten beginnen lopen, het geklaag begint meestal als het pakket onvindbaar is.
                                Ja, die konden inderdaad noteren dat het afgeleverd is bij x, y of z maar ook die buur kon gewoon dezelfde dag even iets komen zeggen en dan was alles overbodig geweest!
                                Het is simpel om altijd maar te klagen en te mekkeren.
                                En zo is het overal nete, mekkeren als ze de punt op de i zetten en mekkeren als ze wat soepel zijn.
                                Net als bij politiecontroles ... content zijn als je niet moet blazen of je papieren geven maar als ze iets gepikt hebben in uw auto beginnen mekkeren dat de politie iedereen even streng zou moeten controlleren. Het heeft altijd voor- en nadelen en klagen doet men steeds als het in zijn eigen nadeel is.
                                Mooist van al is dat de TS helemaal niet meer mekkert over deze zaak, hij is (hopelijk) content met zijn pakket ... het zijn anderen die verder mekkeren en er zelfs helemaal niets mee te maken hebben!
                                Canon EOS Digital
                                BD0479BE

                                Comment

                                Working...
                                X