Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
toen ik nog jong was.....
Collapse
X
-
-
Last edited by toerist; 12 april 2010, 22:02."""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
Comment
-
"""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
Comment
-
Re: toen ik nog jong was.....
Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht...toen ik 3 jaar jonger was: jaja, nog eensMvg.
Robert
Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde
Comment
-
[QUOTE=Hasseltenaar;2645184]Wat kan je anders verwachten van een vervlaamste Waal. [/QUOTE
Had hij het Wilhelmus gezongen, dan ......"""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk berichtdeze vond ik beter van hen
The Shoes : Nanana"""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk berichthéy joh , da bassistje die wil ik wel voor mijne kodak
Raar maar waar, maar veel Gibson spelers van toen, spelen nu op Fender ( te zwaar)?Last edited by toerist; 21 mei 2010, 22:49."""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk berichtEn de dees ( toen natuurlijk) was ook ne favoriet in mijnen tijd dat ik bij het leger was, die lachte altijd. ( nu moet ik die natuurlijk niet meer voor mijne lens hebben )
Jerny Kaagman"""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
Comment
-
Comment