Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

toen ik nog jong was.....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: toen ik nog jong was.....

Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
    En wie kent nog deze
    obsederende song
    Man da was een prachtige plaat..Die was van "Der neue Deutsche Welle" of zoiets...Tjonges da was in de tijd van Schandaal in um Rosie of zoiets...
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
      Man da was een prachtige plaat..Die was van "Der neue Deutsche Welle" of zoiets...Tjonges da was in de tijd van Schandaal in um Rosie of zoiets...

Deutsch Amerikanische Freundshaft

Walter
      D850

Comment

Deutsch Amerikanische Freundshaft

Walter
        Walter dat wist ik wel hoor..Maar de stijl bedoel ik...Da waren knappe tijden hé..Tja jong een mens wordt oud hé and there,s no way back..

Oja en daar stond nog een nummer op van "Der rouber and der Prins " wat iets heel anders was...Lol..
        Mvg, Pascal,Schoonspikke
        500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

..Tja jong een mens wordt oud hé and there,s no way back..

Gij moet ( nog )niet veel zeggen,denk dat mijn knoken ouder zijn dan de jouwe

Walter
          D850

Comment

Gij moet ( nog )niet veel zeggen,denk dat mijn knoken ouder zijn dan de jouwe

Walter
            Innige deelneming Walter..
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

...Da waren knappe tijden hé..

Als je nostalgisch bent naar die periode , is het misschien de moment om even chauvinistisch te worden en wat van eigen bodem op te diepen : hierzo en hier zie je een jonge Cas Van Der Taelen aan het werk. Uit exact dezelfde periode : ons aller Marcel Vanthilt .

Walter
              D850

Comment

Als je nostalgisch bent naar die periode , is het misschien de moment om even chauvinistisch te worden en wat van eigen bodem op te diepen : hierzo en hier zie je een jonge Cas Van Der Taelen aan het werk. Uit exact dezelfde periode : ons aller Marcel Vanthilt .

Walter
                OW yeah dat waren toen mijn favorieten zenne..In die tijd speelde ik zelf new wave en punk..
                Deze plaat is er ook nog eentje van...

En wat echt 1 van de beste was uit die tijd vond ik deze of deze...O my god waar zijn de tijden hene...Of deze ook nog..Waar we ooit het voorprogramma gedaan hebben in zaal Rembrandt in Genk..We mochten op die mannen hunne PA spelen en ze kwamen binnen onder het podium en we dachten dat ze allemaal 4 weken op een boot gezeten hadden zo ziek als een hond maar dat kwam omdat die manne zo onder de heroine zaten dat ze vrolijk weer begonnen te spuiten backstage..Had dit nog nooit gezien maar toen ze opkwamen was het hek echt van de dam..Ik heb ooit al gropen gezien die echt veel geluid bijhadden maar deze zombies die staken er kop en nek boven uit..Net 27 F 16,s die overkwamen en ik denk dat er toen al een paar trommelvleizen gesprongen zijn..
                Mvg, Pascal,Schoonspikke
                500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

aha, we zijn in de 80's beland, dan deze maar

en hier

of dacht je dat ik als 50-er niks afweet van new-wave ; gothic; dark wave edm ?
                  """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                  George Orwell

Comment

hier krijg je gothic uit 1970 ook 1970
                    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                    George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                      hier krijg je gothic uit 1970 ook 1970
                      Black Sabbath had ik al vermeld in 60 hé , en nog wel met een heel Gothic nummer.
                      Tja je moet met je tijd meegaan ( hoewel ik het de laatste tijd toch niet meer op de voet volg hoor ), hier een fantastisch nummer waarin wordt afgerekend met de hippies.
                      Hier nog wat uit die periode .

Walter
                      D850

Comment

Black Sabbath had ik al vermeld in 60 hé , en nog wel met een heel Gothic nummer.
                        Tja je moet met je tijd meegaan ( hoewel ik het de laatste tijd toch niet meer op de voet volg hoor ), hier een fantastisch nummer waarin wordt afgerekend met de hippies.
                        Hier nog wat uit die periode .

Walter

jaja, gruppo sportivo

hier iets uit medio 80 --- hier de zanger met the doors
                        Last edited by toerist; 28 oktober 2009, 21:23.
                        George Orwell

Comment

jaja, gruppo sportivo

hier iets uit medio 80 --- hier de zanger met the doors

Ja die gast doet dat verbazend goed.Ik heb The Doors met Astbury( Riders on the storm zoals ze nu heten wegens meningsverschillen met oud-drummer John Densmore ) nog gezien een paar jaar geleden in de Antwerpse Elisabethzaal.Ray Manzarek de oudste van de hoop zag er het fitste uit.En Robbie Krieger (geen grap)-die leek mij terminaal ziek.
                          Maar hier nog een enfant terrible uit de popgeschiedenis,een ouwe taaie die al veel langer bezig was,maar ik ga hier voort op de door onszelf gecreëerde tijdsbalk, we zitten in de punk/new wave periode.

Walter
                          D850

Comment

ken je deze nog ? En deze ?

3

4

5

6

7
                            Last edited by toerist; 2 november 2009, 10:50.
                            George Orwell

Comment

ken je deze nog ? En deze ?

3

4

5

6

7

Allemaal goei , je hebt Alex Harvey 2X opgegeven , maar dat was het waard , die song mocht niet ontbreken.
                              Tussen al het punk-en new wave geweld was er in de jaren 80 ook...Kate Bush.Deze frèle romantische verschijning met een beetje een Harry Potterachtig sfeertje in haar songs kon ik best wel apprecïeren.

Kate Bush performing her song "Babooshka" on a German TV show. Look at the title graphics for the name and date of the show. I know this makes it harder to s...

't Is geen zware Rock'n Roll , maar als ook de door mij zeer bewonderde Desmond Morris haar goed vindt hier , dan ik hoef ik mij alvast wat minder te schamen

Walter
                              D850

Comment

Allemaal goei , je hebt Alex Harvey 2X opgegeven , maar dat was het waard , die song mocht niet ontbreken.
                                Tussen al het punk-en new wave geweld was er in de jaren 80 ook...Kate Bush.Deze frèle romantische verschijning met een beetje een Harry Potterachtig sfeertje in haar songs kon ik best wel apprecïeren.

Kate Bush performing her song "Babooshka" on a German TV show. Look at the title graphics for the name and date of the show. I know this makes it harder to s...

't Is geen zware Rock'n Roll , maar als ook de door mij zeer bewonderde Desmond Morris haar goed vindt hier , dan ik hoef ik mij alvast wat minder te schamen

Walter
                                is intussen verbeterd hoor
                                George Orwell

Comment

Working...
                                X