Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
toen ik nog jong was.....
Collapse
X
-
-
Re: toen ik nog jong was.....
Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk berichtHij is er al lang niet meer maar zeker niet vergeten.
Deze schoot me net te binnen...
WalterD850
Comment
-
Tjongejonge, wat een trieste bedoening.
Behalve Santana heeft geen enkel nummer het hier langer volgehouden dan de intro.
Ik zal jullie proberen te genezen met The healer.
Als dat niet helpt, kunnen we nog altijd proberen met One bourbon, one scotch and one beer.
Heeft er dan niemand goede herinneringen aan een mooie liftster?Vriendelijke groet,
Jos
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht"""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk berichtTjongejonge, wat een trieste bedoening.
Behalve Santana heeft geen enkel nummer het hier langer volgehouden dan de intro.
Als dat niet helpt, kunnen we nog altijd proberen met One bourbon, one scotch and one beer.
Heeft er dan niemand goede herinneringen aan een mooie liftster?
hier iets tussenin ------- ook"""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk berichtTjongejonge, wat een trieste bedoening.
Heeft er dan niemand goede herinneringen aan een mooie liftster?
Als je de door jezelf aangehaalde kunt smaken,snap ik niet dat je de andere niet kunt appreciëren.Moet het wat meer bluesy, hier,ik zit elk jaar op Peer,heb het hem dit jaar nog eens zien brengen.
Ben jij dan niet "Born to be wild" Jos?
WalterD850
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk berichtdit is dan mijnen entry van blues, weer de lichtjes dimmen en de boxen op 10 : niet laten vangen, op het einde heeeel zwaar en genieten man
http://www.youtube.com/watch?v=Bkjv9SscotY
En die Robert Plant had veel in zijn mars, hier een ballad die ik ik wel kan smaken.
WalterD850
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk berichtAls je de door jezelf aangehaalde kunt smaken,snap ik niet dat je de andere niet kunt appreciëren.Moet het wat meer bluesy, hier,ik zit elk jaar op Peer,heb het hem dit jaar nog eens zien brengen.
Walter
Mvg.
RobertMvg.
Robert
Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
de enige zanger ik zowat kan smaken hier en hier
Coverdale & Page vind ik ook een goeie combinatie
edit: ik had per abuis nog eens fleetwood gepost, bij deze rechtgezetLast edited by toerist; 10 oktober 2009, 14:17."""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht... Ben jij dan niet "Born to be wild" Jos? Walter
Ook de reggae wordt hier schandelijk over het hoofd gezien: éék ... een muis!
Jah rastafari!Vriendelijke groet,
Jos
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht... @ Jos , blijven kijken hé ....
Deze dromers heb ik wel helemaal gezien.Vriendelijke groet,
Jos
Comment
Comment