Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
prachtig toch! waar is den tijd ... In a gada da vida ... zaaaaaaaaaaaaaaaaaalig ... man man ... ben mn wilde haren nog nie kwijt ... ga nog steeds nr concerten ... Foofighters, dEUS, Absinth Minded, NIN, enz enz enz ... van mn drie zonen luisteren de twee oudsten nr "elektronische" euh ... ja swat ... de jongste is zot van Led Zeppelin, The Doors, QOTSA, enz enz ... speelt gitaar, bas en drum ... ik kruip soms ook achter die trommel ... dat is lol ...
Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ... www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600
... ik kruip soms ook achter die trommel ... dat is lol ...
Zou je er niet beter op spelen ?
Santana, Pink FLoyd, Tangerine Dream, Deep Purple, TC-matic, Rolling Stones, ... een hele resem en veel blijvers ... Bepaalde stukken stonden weken, neen maanden nr 1.
Nu zijn het vaak week- of ééndagsvliegen
Jongens wat gebeurt er hier? Aanval van nostalgie of zo
Hardrock uit eind jaren 60 en 70's kan ik van genieten. Maar ik sta open voor alle soorten muziek. Ik ben dus niet het type dat is blijven plakken in een bepaalde periode
Ik draag dus geen nektapijt, afgesleten jeans met smalle pijpjes of uitpuilende tabak uit het bovenste zakje van een afgewassen jeansvest zonder mouwen.
Denk dat deze er ook niet mag ontbreken werd fan van ze toen dit uitkwam en heb nu al hun albums
Vraag mij nog altijd af hoe lang het geleden is dat die twee een scheermachien gezien hebben ZZ Top
Comment