Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Film was wel machtig toen ik hem den eerste keer zag
Natuurlijk van een ander gehalte, was voor mij , "das boot" denk dat ik die al 10 keer heb gezien blijft eindeloos, dat was acteren.trailerke...http://www.youtube.com/watch?v=rNMhyl3t0fU bij de opname set had men zo nen boot die half was ( doorgezaagd laat ons zeggen), en telkens als die moesten zweten en... doen of ze moe waren, moesten die 10 ronden op een koerke lopen ( echt waar)
Nu we het toch over Love hebben , en we zo zoetjesaan via songs uit '78 in the black eighties aanbelanden , even deze knaap hier in het vizier brengen,een waardige opvolger van the dark and gloomy Jim Morrison . (prachtige clip trouwens , met veel sterke beelden,die niet misstaan op een fotoforum ). Zie ook hier .
En wie kent nog deze
obsederende song ( over dictaturen en hun namen ) ?
Comment