Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voor de Apple-kenners; wat is er toch met de Ipod Touch 3G???

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Voor de Apple-kenners; wat is er toch met de Ipod Touch 3G???

    Als je daar al van wakker ligt...
    Ter vergelijking, aangezien het hier toch een fotografieforum is: bestel bij Canon 's een 5DII, een 17mm tse of een 24mm tse...
    Daar wacht je makkelijk 3 maand op (en Canon geeft ook géén info aan winkeliers)...

    Comment


    • #17
      Re: Voor de Apple-kenners; wat is er toch met de Ipod Touch 3G???

      Oorspronkelijk geplaatst door S02 Bekijk bericht
      Als je daar al van wakker ligt...
      Ter vergelijking, aangezien het hier toch een fotografieforum is: bestel bij Canon 's een 5DII, een 17mm tse of een 24mm tse...
      Daar wacht je makkelijk 3 maand op (en Canon geeft ook géén info aan winkeliers)...
      Ik had m'n 5D op een maand. En die objectieven die je aanhaalt zijn geen doordeweekse. Die vergelijking gaat niet op.

      Dave
      pixelpusher

      Comment


      • #18
        Re: Voor de Apple-kenners; wat is er toch met de Ipod Touch 3G???

        Ik heb vandaag nog twee à drie apple stores gebelt om te vragen of ze er op stock hadden liggen, en nu kreeg ik al veel betere respons :

        - de eerste had er al wel wat ontvangen, maar slechts twee stuks... één verkocht in de winkel en één in reservatie. Ze krijgen ze met mondjesmaat aan en wouden er gerust één opzij houden. hij had twee weken geleden bestelling geplaatst en schatte levering in de loop van volgende week.
        Daar kan ik al veel beter mee leven. Iets van info; ze hadden er al enkele ontvangen en krijgen ze met mondjesmaat binnen...

        - de tweede had er gewoon één liggen en ging hem opzij houden. Wel ritje van 100km (heen & terug) maar dat heb ik er wel voor over

        Dat is al een heel groot verschil!!! Ze hebben er enkele ontvangen en krijgen ze met mondjesmaat binnen, dat is weer wel logisch. De twee apple stores gaven mij de indruk dat apple een product uitbrengt op 15/09 en dan afzienbare tijd (maar niemand weet hoelang hoor) niet kan leveren. Dan moeten ze inderdaad uitstellen....

        Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
        Windows Vista: jaaaren vertraging. Nintendo Wii: jaren leveringsproblemen. Massa's games die voor dit najaar waren aangekondigd: wachten tot 2010. Als ik de Amerikaanse HP-site bekijk, dan staan daar dikwijls servers te pronken waar wij nog op mogen wachten. Helemaal ongebruikelijk is een vertraging in de leveringen of beschikbaarheid echt niet.
        Ok, maar jij hebt het eerder over vertraging van de launch... Dan moet apple inderdaad lancering in België uitstellen!!! Dat ze dan communicatie voeren van “lancering nieuwe touch maand uitgesteld” ipv de indruk die de eerste apple stores mij gaven: “jaja, lancering 15/09 maar we hebben er nog geen, en dat kan nog 1 week duren, maar ook één maand” (is mij letterlijk gezegd geweest!!!).

        Ik haalde zelf al vergelijking met vb playstation aan; ze lanceren datum X en je moet er snel bijzijn want er zijn er weinig. Dan weet ik dat ik er waarschijnlijk geen zal hebben als ik niet in de rij aan de winkel ga staan bij de lancering... Maar ze gaan de playstation niet lanceren datum X en dan tegen de rij wachtenden zeggen, kom later eens terug, kan volgende week zijn, maar ook volgende maand... Zelfde voor de WII...


        Oorspronkelijk geplaatst door S02 Bekijk bericht
        Als je daar al van wakker ligt...
        Ter vergelijking, aangezien het hier toch een fotografieforum is: bestel bij Canon 's een 5DII, een 17mm tse of een 24mm tse...
        Daar wacht je makkelijk 3 maand op (en Canon geeft ook géén info aan winkeliers)...
        Vergelijking gaat niet helemaal op: 5D 2000€ met iPod touch van 300€ vergelijken... 5D is wat meer een nicheproduct, Ipod touch is een massaproduct... Voor ons mainstream, maar ik denk toch moeilijker te produceren als een ipod. En nogmaals; een antwoord “we hebben er maar twee gehad en ze komen met mondjesmaat binnen” had mij ook een antwoord geweest. Dat is normaal en is heel anders dan “week geleden gelanceerd, maar we krijgen ze wel eens binnen hoor, volgende week of volgende maand, ik weet niet...”

        Oorspronkelijk geplaatst door krisdg Bekijk bericht
        Geduld is soms een schone deugd
        Daar ben ik mee akkoord. Lukt normaal ook aardig, maar nu kijk ik er al wel even naar uit Had vorig jaar al graag een touch, maar ik had toch liever al mijn muziek op één ipod, en 32GB was te weinig. De mijne is ondertussen 3 à 4j oud, en ik heb nog gewacht op de nieuwe grotere versie, die meestal in september in september uitkomen.

        Bijna elke week gaan kijken (ik gebruik mijn ipod bijna dagelijks) en jawel twee weken geleden had ik prijs; de nieuwe 64 gb is uit! Op de site van apple 48h, en ik had het geld al klaar dus kopen die handel! Maar dan bericht krijgen, “geen idee wanneer we die gan krijgen hoor, kan volgende week zijn, maar ook binnen een maand”, dat klinkt dan niet zo prettig .

        Dus ja, geduld is een schone deugd, maar voor één keer zou ik hierop eens willen zondigen.

        greetz,
        www.fotopie.be
        Canon EOS 40D + BG | EFs 17-55 2.8 IS USM| 10-22 + 15-85mm IS + 70-300mm IS | EF 100mm f/2.8| EF 70-200 2.8/L | Giotto statief | 580Ex II - You know what a camera is? A mirror with memory.

        Comment

        Working...
        X