Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iPhone 3Gs kopen in Boston

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • iPhone 3Gs kopen in Boston

    ik zit al een tijdje te lonken naar de iPhone 3Gs. Nu vertrekt de vriendin van mn van mn broer binnen een paar weken naar Amerika.

    Nu heb ik geen flauw idee hoe je daar aan een iPhone moet geraken.
    Kan je die daar kopen zonder abonnement (en nog steeds goedkoper dan België?) en dus simlockvrij of ga je hem sowieso moeten jailbreaken,hoe je hem ook koopt in Amerika?

    kort gezegd,
    wat moet ik tegen haar zeggen (die niets van gsm's of abonnementen weet) dat ze moet kopen zodat ik de iPhone hier in België kan gebruiken?
    5DmkIII en wat glas

  • #2
    Re: iPhone 3Gs kopen in Boston

    Denk niet dat het gaat. Wat ik hoor is dat je een Amerikaanse bankrekening nodig hebt. Simlockvrij zal dezelfde prijs als hier zijn (toestel+prijs van het abonnement wat je normaal gezien erbij krijgt).

    Comment


    • #3
      Re: iPhone 3Gs kopen in Boston

      Zal idd niet gaan. Dit lukte enkel nog bij de eerste generatie iPhones. Nu is het sowieso een abo erbij. De link naar een US bankrekening lijkt mij ook logisch.
      Sony α7ii
      5OOpx

      Comment


      • #4
        Re: iPhone 3Gs kopen in Boston

        Eens proberen bij een Best Buy, en daar een no commitment iphone vragen...
        Nikon D90

        Comment


        • #5
          Re: iPhone 3Gs kopen in Boston

          dan zal ik maar eens bij Mobistar horen zeker
          5DmkIII en wat glas

          Comment


          • #6
            Re: iPhone 3Gs kopen in Boston

            Om een Iphone in de VS te kopen, moet je over Amerikaanse registeratie nummer beschikken.

            Comment


            • #7
              Re: iPhone 3Gs kopen in Boston

              Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
              Kan je die daar kopen zonder abonnement (en nog steeds goedkoper dan België?) en dus simlockvrij of ga je hem sowieso moeten jailbreaken,hoe je hem ook koopt in Amerika?
              Verleden jaar werd ons in de winkel (NY/FL) gezegd om op E-bay te kopen omdat je niet legaal in de US shop aan een iPhone kon geraken.
              bye, Maurice
              https://on4bam.com/
              Nikon D7500

              Comment


              • #8
                Re: iPhone 3Gs kopen in Boston

                Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                Verleden jaar werd ons in de winkel (NY/FL) gezegd om op E-bay te kopen omdat je niet legaal in de US shop aan een iPhone kon geraken.
                En met E-bay ben je zeker dat het legaal is. Moeha!
                pixelpusher

                Comment


                • #9
                  Re: iPhone 3Gs kopen in Boston

                  Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                  En met E-bay ben je zeker dat het legaal is. Moeha!
                  Dat zeg ik toch niet. In de winkel kan het niet legaal (abo simlock e.d.) dus konden ze geen iPhone verkopen. Op Ebay trek je je plan en kan je dus gewoon een fone kopen en eventueel zelf unlocken/jailbreaken.
                  bye, Maurice
                  https://on4bam.com/
                  Nikon D7500

                  Comment


                  • #10
                    Re: iPhone 3Gs kopen in Boston

                    haha, je kan hem zelfs al niet meer bestellen bij Mobistar omdat de lijst met wachtenden overal minstens 60 is.
                    Heb hem dan maar "2dehands"(maar 1 dag gebruikt) gekocht van iemand die zich ermee bezig hield om zoveel mogelijk iPhones te kopen en met winst door te verkopen.

                    ok ik betaalde dan misschien wel 50 euro meer als in de winkel, maar ik heb nog altijd mijn garantie enzo gelijk ik hem in de winkel had gekocht én nu staat er lekker TomTom Europa op (wat heel handig is!) en een stuk of 100 van die dwaze (en minder dwaze) spelletjes
                    5DmkIII en wat glas

                    Comment


                    • #11
                      Re: iPhone 3Gs kopen in Boston

                      Heeft ie er nog ??
                      Life can only be understood backwards, but it must be lived forwards

                      Comment


                      • #12
                        Re: iPhone 3Gs kopen in Boston

                        Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
                        haha, je kan hem zelfs al niet meer bestellen bij Mobistar omdat de lijst met wachtenden overal minstens 60 is.
                        Heb hem dan maar "2dehands"(maar 1 dag gebruikt) gekocht van iemand die zich ermee bezig hield om zoveel mogelijk iPhones te kopen en met winst door te verkopen.

                        ok ik betaalde dan misschien wel 50 euro meer als in de winkel, maar ik heb nog altijd mijn garantie enzo gelijk ik hem in de winkel had gekocht én nu staat er lekker TomTom Europa op (wat heel handig is!) en een stuk of 100 van die dwaze (en minder dwaze) spelletjes
                        Ik heb 'm gewoon in de Fnac gekocht. Stond 'm gewoon in de rekken, terwijl zowel de Mobistar winkel als de Sw!tch beweerden dat 'm nergens te krijgen was.

                        Dave
                        pixelpusher

                        Comment

                        Working...
                        X