Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Open Office 3.1.1 beschikbaar

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Open Office 3.1.1 beschikbaar

Oorspronkelijk geplaatst door yoep Bekijk bericht
    heb het ook eens geprobeerd op win7 schijf, gebruik ik om beetje te klungelen ...
    krijg verschillende exell files niet open, en van diegene met wachtwoord helemaal niks... dus niet goed genoeg....
    Een MS Excel bestand met wachtwoord beveiligd kunnen openen in OO, dat zou nogal straf zijn.

Maar als je "gewone" werkbladen niet kan openen dan vrees ik dat je daar een beetje "geklungeld" hebt
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Voor de geïntresseerden, de white paper van Sun ivm migratie naar OOo of SO naar MS office http://www.docstoc.com/docs/7069107/Migration_Overview
      (B.T.W. SO = StarOffice is de commerciële versie van OOo OpenOfice.org)

Op pagina 11 lees je dat Office 2007 niet volledig compatibel is met So of OOo, net zoals Office 2007 niet volledig compatibel is met voorgaande MS office producten

Enne nog wat lectuur :
      Lower TCO with powerful, on-premise Oracle hardware solutions that include unique Oracle Database optimizations and Oracle Cloud integrations.
      Rudy,

Hier vind je meer Astrofotografie werk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
        Klopt allemaal, maar ik denk dat mijn zin:
        "Ik ben er zeker van dat OO voor 99,9999999999999 % van alle thuisgebruikers een pak meer opties biedt dan wat ze ooit zullen gebruiken." ook wel klopt.
        dat spreek ik ook niet tegen nete is een feit en dat is bij heel veel software zo hoor dat daar functies in zitten die het gros van de gebruikers niet kennen/gebruiken...

Ik ken Office ook niet helemaal hoor omdat ik het maar vrij beperkt nodig heb.
        Je moet het eens nagaan hoe krachtig dat Office pakket eigenlijk wel is... ALLE Microsoft publicaties (electronisch & op papier) worden met Office gemaakt.
        De mogelijkheden zijn echt wel (TE ) groot.
        With Canon, I can (or at least try)
        Photastic.be ~ Passion for the picture
        Nieuwe site

Comment

Ik heb een probleem met printen vanuit Office.HP 4200 printer.Print wel van internet etc.Bij google vond ik als een oplossing voor dit probleem,wat niet eenvoudig schijnt te zijn of niet direct pasklare oplossing,een installatie van Open Office.
          Kan dit naast een Office,moet dit eerst verwijderd worden of hoe zit dat allemaal???

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demuro Bekijk bericht
            Ik heb een probleem met printen vanuit Office.HP 4200 printer.Print wel van internet etc.Bij google vond ik als een oplossing voor dit probleem,wat niet eenvoudig schijnt te zijn of niet direct pasklare oplossing,een installatie van Open Office.
            Kan dit naast een Office,moet dit eerst verwijderd worden of hoe zit dat allemaal???
            Beide pakketjes kunnen perfect naast elkaar draaien (doe ik op 1 van mijn laptops ook).
            Geen probleem.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
              Een MS Excel bestand met wachtwoord beveiligd kunnen openen in OO, dat zou nogal straf zijn.

Maar als je "gewone" werkbladen niet kan openen dan vrees ik dat je daar een beetje "geklungeld" hebt
              ik ken het wachtwoord natuurlijk wel ;-)
              en geklungeld ... gewoon installed ... en ga der ni achter zoeken om het werkend te krijgen, "gewone" office doet wel alles zonder problemen ...

Comment

Working...
              X