Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Soms kom je bij centrales terecht waar je dan een keuze moet maken (druk 1....), hoe doe je dat in Godsnaam met een touchscreen, het scherm staat dan in belmodus en er beweegt niks ?!
Soms kom je bij centrales terecht waar je dan een keuze moet maken (druk 1....), hoe doe je dat in Godsnaam met een touchscreen, het scherm staat dan in belmodus en er beweegt niks ?!
Bedankt voor de hulp !
Ik kan mij moeilijk voorstellen dat je geen keypad kan oproepen tijdens gesprek ? Op mijn iPhone moet je gewoon de knop indrukken die een numeriek toetsenbord tevoorschijn haalt. Bij mijn vriendin haar Samsung iets gelijkaardig (ze is niet in de buurt op het moment dus kan ik het niet direct nakijken). Die draait hetzelfde OS als de Samsung Star. Lees het boekje eens
Comment