Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kleingeld verstoppen in trouwkado

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Kleingeld verstoppen in trouwkado

Een grote doos gevuld met geld en snippers van een papier-versnipperaar. Steek er ook briefjes bij verpakt in een ballon. En vertel hoeveel erin zit .
    Ook een leuke is om het geld te kleven op de vloer van hun woning. Mocht je een sleutel krijgen. Er bestaat van die gel-gummi-achtige dingen om vlekkenloos iets op te plakken en te verwijderen. Wij hadden de inkom van de woning van onze vrienden volgeplakt met plastiek bekertjes.

Comment

gewoon hun rekeningnummer vragen en het geld daar op storten.Wel met enkele koppels samen , stortingen doen van 1€ per overschrijving en dan een tekstje schrijven bij de mededeling.Hebben dit eens gedaan voor een werkmakker en we waren met een 40tal mensen die een stortig deden van 30€ dit maakte dat ze 2uur in de bank stonden bij het afdrukken van hun uittreksels.Als goede klant van de bank mag ik zoveel overschrijvingen doen als ik wil als ik ze maar online doe dus geen extra kosten.
      Hebben deze overschrijvingen binnen een afgesproken tijdstip gedaan van 2 dagen en op het feest moest de bruid die mededelingen voorlezen hebben goed gelachen en geen smurrie
      Coolpix 990 & D70/N Af-S 18-70 DX / AF-G 70-300 / 50-f1.4 / 60-f2.8 macro / SB 600 / S 70-200 f2.8

Comment

zoals wij bij een vriend van mij deden. beginnen met een TV-doos vullen met wel centjes en kratensnipper, oude schoenen, ... en dan steeds kleiner gaan en op 't einde kleine potje toe lijmen

Comment

Geld laten wisselen in de bank in rolletjes van 10 eurocenten. Dit alles in een grote doos doen, zal wel genoeg wegen.

Comment

goh,heb er al verschillende gedaan,muntjes in een kakapotje doen en er vloeibare siroop opgieten,een tak van een krulhazelaar nemen en er briefjes van 5 euro aan bevestigen(eerst de briefjes plooien gelijk een chinese waaier en dan in't midden een touwtje errond en dan aan de takjes maken!)voila,geldboompje!
            of als het koppel in kwestie bouwplannen heeft een snelbouw baksteen (zo ene met veel gaatjes!) volstoppen met opgerolde 5 euro biljetten,daar een mets troffel bij,doorschijnend folie errond met een strikje en voila!
            grts; M

Comment

doe zeker geen cementblok vrienden van me hebben zo eens een cadeau gekregen maar de helft van het geld kunnen wegsmijten wegens helemaal beschadigd

Leuker idee : briefjes geld verdelen over de pagina's van pakweg 5 telefoonboeken. Geld goed diep in de plooi steken zodat ze er niet uitvallen als ze snel door de boek bladeren
              With Canon, I can (or at least try)
              Photastic.be ~ Passion for the picture
              Nieuwe site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door monneke Bekijk bericht
                gewoon hun rekeningnummer vragen en het geld daar op storten.Wel met enkele koppels samen , stortingen doen van 1€ per overschrijving en dan een tekstje schrijven bij de mededeling.Hebben dit eens gedaan voor een werkmakker en we waren met een 40tal mensen die een stortig deden van 30€ dit maakte dat ze 2uur in de bank stonden bij het afdrukken van hun uittreksels.Als goede klant van de bank mag ik zoveel overschrijvingen doen als ik wil als ik ze maar online doe dus geen extra kosten.
                Hebben deze overschrijvingen binnen een afgesproken tijdstip gedaan van 2 dagen en op het feest moest de bruid die mededelingen voorlezen hebben goed gelachen en geen smurrie
                En ze kosten laten betalen per uitgevoerde verrichting op hun rekening?
                Misschien ken jij de banken nog iet goed?
                Last edited by vinstermik; 14 september 2009, 10:28.

Comment

probeer dit maar eens
                  zoutdeeg maken en bakken is cake vorm
                  muntjes er op zijn kant induwen en bakken in de hoven tot die kei en kei hard is
                  je kan verschillende lagen maken hoor
                  dan afwerken met gekleurde creme beur hmmm zou je denken als ze je zo een kado overhandingen
                  maar o wee bij het er uit halen van de muntjes
                  denk je dat het makkelijk is
                  in het water leggen en klaar is kees
                  nee dus door de boter creme trekt er bijna geen water is dus eerst goed afwassen en dan ze met stuk en brok er uit halen
                  zie hier het resultaat voor een verjaardag

Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                  Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Hey Juppeke

Men neme een emmer mayonaise van 10 kg Smijt daar al uwen muntjes in en ze kunnen zoeken. Nadien kunnen ze de mayo nog gebruiken op hun huwelijksnacht bij de .....frietjes.
                    Canon D20 ,Canon D50,Canon SX1 IS

Comment

Allemachtig ; je moet het gelezen hebben om het te geloven....

Geachte Lieden : ik hoef écht geen "geschenk" van jullie hoor.

Je hoeft me zelfs jullie favoriete mop niet te vertellen. Wat zeg ik ?

AUB : vertel me jullie favoriete mop niét ; ik mocht eens ziek worden.

Comment

ik vraag me wel af voor welke bedragen die mensen die moeite moeten doen.
                        http://www.mimoza.be/

Comment

euhm wij hebben eens voor onze baas klein geld in degen gestoken en dat natuurlijk laten afbakken en uitdrogen natuurlijk en gepresenteerd in een broodmand Hij heeft er 3 maand aan aangezeten om al het kleingeld er uit te halen.

Voor mijn collega hadden we 2 blokken van elk 22 kilo chocolade volgestopt met muntjes. Hij is er nu een jaar later nog steeds mee bezig om alles eruit te prutsen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 35a Bekijk bericht
                            Allemachtig ; je moet het gelezen hebben om het te geloven....

Geachte Lieden : ik hoef écht geen "geschenk" van jullie hoor.

Je hoeft me zelfs jullie favoriete mop niet te vertellen. Wat zeg ik ?

AUB : vertel me jullie favoriete mop niét ; ik mocht eens ziek worden.
                            Wat heeft da der mee te maken?
                            Panasonic TZ 7 - FZ 35
                            Canon 450D 18-55 IS,55-250 IS,Canon 100-400 IS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dengregg Bekijk bericht
                              ik vraag me wel af voor welke bedragen die mensen die moeite moeten doen.
                              idd. Voor alles onder de 200€ zou ik de moeite zelfs niet doen.
                              Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Als ze zoiets me mij zouden uithalen, de volgende keer dat die mensen bij mij een pint komen drinken...
                                • Ik zou ze hun bier zelf uit de frigo laten halen die gesloten is met een cijferslot.
                                • Bier laten drinken uit borrelglaasjes, en met een rietje. Wijn met een druppelteller.
                                • De chips eerst helemaal verkruimelen en dan in een hoge vaas doen waar je net je handen niet in krijgt.
                                • Olijven in de olie op tafel zetten zonder prikkers...
                                • De poten van de zetels verhogen zodat je met je voeten niet meer aan de grond komt.
                                • Het feestje houden op een onbekend adres, en dan kompasinstructies versturen.

Ach, het mag allemaal we een beetje grappig zijn, maar het is met grapjes moeilijk om redelijke grenzen aan te houden.

Comment

Working...
                                X