Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Bouk, ik zou je graag helpen, maar woon zelf in Mechelen, =/-20 min rijden van Schelle, dus hotels verder dan pakweg 3 à 4 uur rijden heb ik geen ervaring mee.
Maar mocht ik nu zelf op zoek gaan naar iets op minder dan een half uurtje rijden van de locatie, dan mss? http://www.hotelsecundo.be/secundonl.html
Klik ook eens even door naar Denotelaar.
Mijn vrouw zegt me zonet dat wij nog een Bongobon hebben liggen .... morgen eens naar kijken het is nu effen te laat
Zij mompelde iets van "Ter elst" we kijken morgen wel even.
Nu in ieder geval ik zou het leuk vinden je te ontmoeten.
This website is for sale! tlandvanbornem.be is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, tlandvanbornem.be has it all. We hope you find what you are searching for!
we plaatsen dit weekend op de BelgiumdigitalLive nog een linkje naar get Crowne Plaza Hotel in Antwerpen. Niet zo gezellig en cosy als sommige van de bovenstaande, maar gemakkelijk gelegen aan een afrit van de Antwerpse ring, en in het verlengde van de A12 (om naar San Marco Village te gaan). Tram naar Antwerpen City in de nabijheid. 89 euro/nacht voor single of double kamer mét ontbijtbuffet voor twee.
Wij hebben al gereserveerd in het Crown Plaza in Antwerpen
Kwestie van niet om 4 uur 's morgens te moeten opstaan ...
Wie weet dus wie we daar in de lobby nog allemaal gaan tegenkomen ....
we plaatsen dit weekend op de BelgiumdigitalLive nog een linkje naar get Crowne Plaza Hotel in Antwerpen. Niet zo gezellig en cosy als sommige van de bovenstaande, maar gemakkelijk gelegen aan een afrit van de Antwerpse ring, en in het verlengde van de A12 (om naar San Marco Village te gaan). Tram naar Antwerpen City in de nabijheid. 89 euro/nacht voor single of double kamer mét ontbijtbuffet voor twee.
Wij hebben zondag toevallig, na een kasteel bezoek, in het restaurant iets gegeten.
Als de het hotel ook zo fijn is als de bediening en sfeer in het restaurant heb je geen slechte keus gemaakt.
Wij hebben zondag toevallig, na een kasteel bezoek, in het restaurant iets gegeten.
Als de het hotel ook zo fijn is als de bediening en sfeer in het restaurant heb je geen slechte keus gemaakt.
aha.. dank je voor de info.
denk dat we Vrijdag al richting België gaan, dus tis voor twee nachtjes en meteen wat in de buurt rond kijken, alvorens Zondag naar BelgiumdigitalLive te gaan.
grt,bouk.
Comment