Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
windguru is een surf-weersite, dus alleen bruikbaar voor watersportgebieden, maar bijna alle regio's zitten er wel in, en daar zit ook ergens op elk overzichtje een archive-knopje :-)
M.
http://www.toondevries.nl
Canon EOS 5D3, Sigma 8mm fish, EF 17-40L, EF 24-105L, EF 50mm 1.4, EF 70-300mm IS, EF 100L, EF 100-400L
windguru is een surf-weersite, dus alleen bruikbaar voor watersportgebieden, maar bijna alle regio's zitten er wel in, en daar zit ook ergens op elk overzichtje een archive-knopje :-)
M.
Ik denk dat ik het gevonden heb. 5bft is dit veel?
Dat is een ideaal zeilweertje, behoorlijk stevig al.
Voor surfen weet ik het niet, ben daar niet zo van op de hoogte.
Het is eerder omdat ik foto's heb genomen die nogal 'onscherp' zijn blijkbaar bij 5 a 6 bft. En de wind is de enige factor die de onscherpte kan verklaren. Je moet maar is kijken onder 'landschapje'.
Comment