Ik wil graag van jullie eea. weten mbt. de maat van een Wacom icm. een 24 inch scherm van een Imac (resolutie 1920x1020 oid).
Ik gebruik het alleen maar voor Photoshop meer niet.
Intuos 3 A5 Wide (actief gebied 27x16 cm)
Intuos 3 A5 (actief gebied 20x15 cm)
Intuos 4 M (actief gebied 22x14 cm)
Welke is nu de beste voor een 24 inch scherm zo dat de details zeer goed er in verschijnen.
Die wide heeft gewoon meer cm's tov de andere 2.
Ik heb een vermoeden dat die extra cm's van de Wide niets meer toevoegen want anders zou wacom wel weer dezelfde cm's als actief gebied hebben in de nieuwste Intuos4 en dat is niet zo.
Aan de andere kant zou het ook zo kunnen zijn dat je met de Wide meer beweging moet maken en dan niet de typische pols beweging maakt wat mogelijk problemen voorkomt met de pols/arm.
Graag een reactie.
Ik gebruik het alleen maar voor Photoshop meer niet.
Intuos 3 A5 Wide (actief gebied 27x16 cm)
Intuos 3 A5 (actief gebied 20x15 cm)
Intuos 4 M (actief gebied 22x14 cm)
Welke is nu de beste voor een 24 inch scherm zo dat de details zeer goed er in verschijnen.
Die wide heeft gewoon meer cm's tov de andere 2.
Ik heb een vermoeden dat die extra cm's van de Wide niets meer toevoegen want anders zou wacom wel weer dezelfde cm's als actief gebied hebben in de nieuwste Intuos4 en dat is niet zo.
Aan de andere kant zou het ook zo kunnen zijn dat je met de Wide meer beweging moet maken en dan niet de typische pols beweging maakt wat mogelijk problemen voorkomt met de pols/arm.
Graag een reactie.
Comment