Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zijn er hier nog liefhebbers van...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Zijn er hier nog liefhebbers van...

En ISAO TOMITA - ook van mijnen tijd !
    Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
      "Muziek uit de cosmos" met Flor Berkenbos.

Niets van te vinden op 't internet. 't Is nog ouder dan "de Pré historie".

Fantastisch dat zo'n vergeten naam hier toch nog kan gevonden worden op deze manier.
      Is er dan misschien iemand die ook de naam kent van de man die destijds de liedjes van het radioprogramma "Van minne -en zinnestrelen" aan elkaar praatte?
      ( Zou eventueel wel eens dezelfde kunnen zijn )

Walter
      D850

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pink Floyd fan Bekijk bericht
        Voor de fans van Klaus Schulze; die speelt op 25/9 in de AB te Brussel.
        Dit optreden is samen met Lisa Gerrard, bekend als de uitzonderlijke stem van Dead can Dance en de laatste jaren onder eigen naam actief. Zeker een aanrader. De combinatie van beiden zal wel uniek klinken.
        'Het leven is een korte-termijnproces met een onvermijdelijke deadline'

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Peter K Bekijk bericht
          Was dat niet: 'Maneuvers in het donker' ?
          Dat was op Radio 2, een programma over strips en synthesizermuziek. Het werd gepresenteerd door Mark Lefever (Zazou, Pili pili, Exit ...).

Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
          ... Is er dan misschien iemand die ook de naam kent van de man die destijds de liedjes van het radioprogramma "Van minne -en zinnestrelen" aan elkaar praatte? ( Zou eventueel wel eens dezelfde kunnen zijn) Walter
          De VRT-molen maalt traag. Vandaag antwoord gekregen op mijn e-mail van 26-08:

Beste Jos,
          Volgens oude en wijze bronnen hier op Radio 1 (= producer Geert Vermaercke) presenteerde René Gysemberg het programma 'Van minne- en zinnestrelen'.
          Als je zijn naam intikt in Google, vind je mogelijk info over René.

Ons programma-archief is (nog) niet ontsloten op het internet; je zal helaas dus niet veel vinden tot voor pakweg 5 jaar.

Mocht je een concrete vraag hebben, dan proberen wij via onze archiefdienst je te helpen.

Met vriendelijke groeten,

wout de roeck
          radio 1: programma-info - website
          Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
            Dat was op Radio 2, een programma over strips en synthesizermuziek. Het werd gepresenteerd door Mark Lefever (Zazou, Pili pili, Exit ...).

De VRT-molen maalt traag. Vandaag antwoord gekregen op mijn e-mail van 26-08:

Volgens oude en wijze bronnen hier op Radio 1 (= producer Geert Vermaercke) presenteerde René Gysemberg het programma 'Van minne- en zinnestrelen'.
            Als je zijn naam intikt in Google, vind je mogelijk info over René.

Beste Jos,jaren heb ik mij hier het hoofd over gebroken,ook een keer gevraagd aan Bert Verhoye,een toenmalig redacteur van De Nieuwe Gazet,die wat thuis was in de materie maar het ook niet wist.En al die tijd kwam ik stomweg niet op het idee een simpele mail te sturen naar Radio 1.

Ik apprecieer je bijdrage heel erg.

Walter
            D850

Comment

Misschien leest niemand dit nog ;-)
              Ik herinner me dat Muziek Uit De Cosmos gepresenteerd werd op omroep Brabant door Rene Gysemberg. Het programma volgde op Miniclub, gepresenteerd door (denk ik) Rene Van der Speeten en Annemie Coppieters. Het was mijn favoriete muziekavond

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door marcoponte Bekijk bericht
                Misschien leest niemand dit nog ;-)
                Ik herinner me dat Muziek Uit De Cosmos gepresenteerd werd op omroep Brabant door Rene Gysemberg. Het programma volgde op Miniclub, gepresenteerd door (denk ik) Rene Van der Speeten en Annemie Coppieters. Het was mijn favoriete muziekavond
                Ik wel
                Mijn toenmalig lief (nu al meer dan 30 jaar vrouw van) werd er kierewiet van maar ik vond het prachtig.

Comment

Working...
                X