Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

En Kim ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: En Kim ?

Als dat geen geslaagde comeback is.
    Na twee "voorbereidingstornooien" onmiddellijk een Grand Slam winnen.
    Chapeau Kim.
    Jan Akkermans
    (BD1097BE)
    Fujifilm GFX 100S, X-T5, X-T3, X-Pro3 en wat glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Akkermans Bekijk bericht
      Als dat geen geslaagde comeback is.
      Na twee "voorbereidingstornooien" onmiddellijk een Grand Slam winnen.
      Chapeau Kim.
      Geweldig he.
      En ze heeft een paar moeilijke dames opzij moeten zetten.
      Het is voor haar een zwaar toernooi geweest, zeker op mentaal vlak.

Deze finale vond ik wel spannend omdat het niet zo "lekker" ging voor Kim
      Die Caroline gaan we nog terug zien
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Kimmeke als uwe pa da moest weten die draaide zich om in zijn eigen graf...Wat een mooie comeback..En palief zou fier zijn geweest op zijn dochter.
        Proficiat met je HOF....
        Mvg, Pascal,Schoonspikke
        Als je schiet..schiet dan raak!
        500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Kroon op het werk voor Kim. Onwaarschijnlijk gewoon, amper 2 maand geleden moest ze nog van nul af aan beginnen. Een dikke proficiat ! En ook voor Yanina, trouwens.

Wat Borg betreft: zelden heb ik een betere all-round speler zien tennissen, behoudens R. Federer dan.
          Je ziet het heel duidelijk; er zijn maar heel weinig spelers die de dubbel Roland Garros/Wimbledon kunnen winnen. Ga het maar eens na.
          Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Even terug naar de halve finale.

Ik stel mij de vraag of er niemand van de toeschouwers de woorden van Williams wat de dreiging betreft bevestigt of ontkent. Is daar ergens iets over te lezen? Of mag men door het ontwijkend antwoord van Williams op de persco uitgaan dat de lijnrechter gelijk had?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vinstermik Bekijk bericht

Ik stel mij de vraag of er niemand van de toeschouwers de woorden van Williams wat de dreiging betreft bevestigt of ontkent. Is daar ergens iets over te lezen? Of mag men door het ontwijkend antwoord van Williams op de persco uitgaan dat de lijnrechter gelijk had?

Denk je nu echt dat een lijnrechter over zoiets zou liegen?
              M.i. was het al heel moedig om een voetfout te roepen tegen een 'vedette' op zo'n cruciaal moment.
              Ik denk dat de lijnrechtster in kwestie er de ganse nacht niet goed van is geweest.
              Stel je eens in haar plaats: camera's en micro's, volle zaal, miljoenen TV-kijkers, media...
              Miss Serena vond het zelfs nog niet eens nodig zichzelf te verontschuldigen. Van hoogmoed gesproken.
              Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

er is een onderzoek geopend en onder andere de toeschouwers die achter de lijnrechter zaten gaan ook ondervraagd worden...

Zie ook niet in waarom een lijnrechter hierover zou liegen...
                With Canon, I can (or at least try)
                Photastic.be ~ Passion for the picture
                Nieuwe site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
                  M.i. was het al heel moedig om een voetfout te roepen tegen een 'vedette' op zo'n cruciaal moment.
                  Ik denk dat de lijnrechtster in kwestie er de ganse nacht niet goed van is geweest.
                  Stel je eens in haar plaats: camera's en micro's, volle zaal, miljoenen TV-kijkers, media...
                  Miss Serena vond het zelfs nog niet eens nodig zichzelf te verontschuldigen. Van hoogmoed gesproken.
                  In de kleedkamers was ze er mee aan 't lachen...
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Ze komt uit de Bronx en daar zijn niet verlegen om een dreiging min of meer.
                    Ik vind het alleen jammer dat Kim zo moest winnen want ze was sowieso veel beter.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

En Kim ?

Vergeet niet dat het allemaal in Amerika gebeurde. Behalve een geldboete, zal het voor Serena waarschijnlijk met een sisser aflopen.

Door haar arrogante gedrag zet ze een domper op de overwinning(en) van Kim, maar ze onderstreept ook wat een fijne ambassadrice Kim is voor België, voor het tennis en voor de sport in 't algemeen.
                      Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
                        Ik krijg de indruk dat iemand denkt dat ik achter Williams sta. No Way!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                          Vergeet niet dat het allemaal in Amerika gebeurde. Behalve een geldboete, zal het voor Serena waarschijnlijk met een sisser aflopen.

Door haar arrogante gedrag zet ze een domper op de overwinning(en) van Kim, maar ze onderstreept ook wat een fijne ambassadrice Kim is voor België, voor het tennis en voor de sport in 't algemeen.
                          Opvoeding en milieu he Jos.

Serena zal iets van een 7000 euro moeten betalen heb ik ergens gelezen.
                          Maar het onderzoek moet nog beginnen en een deel van het aanwezige publiek
                          zal ook "gehoord" worden.

Ik las verder ook (in de pers) dat men zich vragen (moet) stelt i.v.m. de toestand
                          van het tennis.
                          Dat is zo naar mijn gevoel om de prestatie van Kim te kelderen.
                          De echte top in het damestennis zit in België.
                          Daar kunnen wij niks aan doen he
                          Dat de rest verbleekt bij ons talent.... kunnen wij ook niets aan doen he.
                          En als Justine op de baan verschijnt dan kunnen ze allemaal toekijken en ondergaan
                          Natuurlijk is er ook Yanina nog. En die zal zich wel handhaven onder onze toppers.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                            Ze komt uit de Bronx
                            Vanwaar heb jij die info ?
                            volgens wikipedia :

Early life

She was born in Saginaw, Michigan to Richard Williams and Oracene Price. Williams is of African American heritage and is one of five sisters: Lyndrea, Yetunde (died September 14, 2003), Isha, and Venus.[1] Oracene raised the children as Jehovah's Witnesses .When the children were young, the family moved to the Los Angeles suburb of Compton, where Serena started playing tennis at the age of four.[7] Richard, who home-schooled his children, perhaps hoped[weasel words] that involvement in sports would give them an opportunity for a better life, and dreamed[weasel words] of making at least one of his daughters a tennis superstar.[8] To this end, Williams was and remains coached by both her parents.[1]

The Williams family moved from Compton to West Palm Beach when Serena was nine,[7] to attend the tennis academy of Rick Macci, who would provide additional coaching. Macci spotted the exceptional talents of the sisters, and although he did not always agree with Richard's unorthodox approaches,[dubious – discuss] he respected him for allowing his daughters to grow up like regular children.[9] Richard stopped sending his daughters to national junior tennis tournaments when Serena was 10, since he wanted them to take it slow and focus on school work. Another motivation was racial, as he had allegedly heard parents of white players talk about the Williams sisters in a derogatory manner during tournaments.[10][dubious – discuss] At that time, Serena had a 46–3 record on the United States Tennis Association junior tour and was ranked No. 1 among under 10 players in Florida.[11] In 1995, Richard pulled his daughters out of Macci's academy, and from then on took over all coaching at their home. When asked in 2000 whether having followed the normal path of playing regularly on the junior circuit would have been beneficial, Serena responded: "Everyone does different things. I think for Venus and I, we just tried a different road, and it worked for us."[11]

Comment

en wat ik mij afvraag: kon dat niet gechallenged worden?

edit: de voetfout dus.
                              "Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Freewillie Bekijk bericht
                                en wat ik mij afvraag: kon dat niet gechallenged worden?

edit: de voetfout dus.
                                Goei vraag willie.
                                Maar ja, zij begon direct van haar neus te maken...
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

Comment

Working...
                                X