Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe router nodig...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nieuwe router nodig...

Bij gewoon surfen, kan je dan het verschil zien tussen 10 en 15 Mbps?

Ik heb Comfortnet XL, en daar hangen dan soms 5 PC's aan. Ik kan niet zeggen dat ik grote verschillen zie als we met 1 of 5 aan het net hangen.

Comment

Van zolang ge niet voor hebt zoals hier is alles dik in orde...
      Internetten op kot gaat altijd samen met koffie zetten, tanden poetsen, kamer vegen, eten...

You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Palladio Bekijk bericht
        Van zolang ge niet voor hebt zoals hier is alles dik in orde...
        Internetten op kot gaat altijd samen met koffie zetten, tanden poetsen, kamer vegen, eten...

Hahaha Palladio.... goei mop
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
          Bij gewoon surfen, kan je dan het verschil zien tussen 10 en 15 Mbps?

Ik heb Comfortnet XL, en daar hangen dan soms 5 PC's aan. Ik kan niet zeggen dat ik grote verschillen zie als we met 1 of 5 aan het net hangen.
          Vrees dat dit niet heel veel doet.
          Maar je begrijpt dat als ik betaal voor 15 dat ik die 15 ook graag wil hebben.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Achter router en draadloos:

De router is een Netgear WNR2000. Er zijn 3 pc's 'aangesloten' (draadloos), een Netgear Readynas en een HTPC.
            Last edited by Bottie; 21 augustus 2009, 12:06.
            My Aviation-pictures: https://goo.gl/tKqrPg

Comment

Moet ik dan geloven dat deze wired cijfers dan wel stroken met de realiteit ? of wat ? & BTW twee dagen geleden liep een van dezen op tot 90+ ?!!

Last edited by Guest41; 21 augustus 2009, 12:47.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                Moet ik dan geloven dat deze wired cijfers dan wel stroken met de realiteit ? of wat ? & BTW twee dagen geleden lief een van dezen op tot 90+ ?!!
                Getelegrafeerde cijfers?
                Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dyafani Bekijk bericht
                  Getelegrafeerde cijfers?
                  Qué ?

Comment

Vandaag kunnen pingen naar Eindhoven.
                    Het resultaat met draadloze router:

Een minuutje later:

Nog een minuutje later:

Nog iets later:

Volgens mijn bescheiden mening mag je alles met een grof korreltje zout nemen

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                      Volgens mijn bescheiden mening mag je alles met een grof korreltje zout nemen
                      Volgens mij een ganse treinlading zout. Ik heb hier via iStat 47 MB upstream en via speedtest 3,43MB.

Mvg.
                      Robert

PS. Al ben ik een digibeet, probeer mij dit eens uit te leggen.
                      Mvg.
                      Robert
                      Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Zouden er 20 moeten zijn ...
                        Canon EOS400D/Canon 18-55/Sigma 70-300 APO DG/Sigma17-70/Sigma10-20/Canon 70-200L F2.8/Canon 50mm F1.4/Canon 85mmF1.8http://www.flickr.com/photos/daan330/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door D.P. Bekijk bericht

Zouden er 20 moeten zijn ...
                          Met of zonder router?
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                            Volgens mij een ganse treinlading zout. Ik heb hier via iStat 47 MB upstream en via speedtest 3,43MB.

Mvg.
                            Robert

PS. Al ben ik een digibeet, probeer mij dit eens uit te leggen.
                            Gebruik die speedtest van Telenet.
                            Die zal toch wel zonder zout werken.

U liet ons weten dat uw internetverbinding traag werkt.

We hebben de snelheidstest grondig nagekeken en de verbinding bleekvolledig in orde te zijn.
                            Ook op de modem konden we geen problemen vaststellen. Dit betekent dat het probleem bij de computer zelf te situeren is.
                            Op het eerste gezicht functioneert die normaal en is er geen sprake van pakketverlies of slechte signalen.
                            Om het probleem verder te onderzoeken, willen we u vragen het volgende voor ons te testen.

Kunt u de modem een minuutje zonder stroom zetten (de stroomstekker uit het stopcontact halen zodat alle lampjes op de modem doven, nadien stroomstekker terug insteken).
                            De modem zal dan zijn nieuwe software van ons netwerk downloaden. Daarna is het ook nodig om de computer te (her)starten.

Nu kunt u online een snelheidstest uitvoeren. Surf hiervoor naar http://speedtest.telenet.be.

Op één dag kreeg ik al antwoord van Telenet

Iedereen die vermoed een probleempje te hebben kan dit toepassen.
                            Last edited by theokus; 21 augustus 2009, 16:33.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                              Gebruik die speedtest van Telenet.
                              Die zal toch wel zonder zout werken.

U liet ons weten dat uw internetverbinding traag werkt.

We hebben de snelheidstest grondig nagekeken en de verbinding bleekvolledig in orde te zijn.
                              Ook op de modem konden we geen problemen vaststellen. Dit betekent dat het probleem bij de computer zelf te situeren is.
                              Op het eerste gezicht functioneert die normaal en is er geen sprake van pakketverlies of slechte signalen.
                              Om het probleem verder te onderzoeken, willen we u vragen het volgende voor ons te testen.

Kunt u de modem een minuutje zonder stroom zetten (de stroomstekker uit het stopcontact halen zodat alle lampjes op de modem doven, nadien stroomstekker terug insteken).
                              De modem zal dan zijn nieuwe software van ons netwerk downloaden. Daarna is het ook nodig om de computer te (her)starten.

Nu kunt u online een snelheidstest uitvoeren. Surf hiervoor naar http://speedtest.telenet.be.

Op één dag kreeg ik al antwoord van Telenet

Iedereen die vermoed een probleempje te hebben kan dit toepassen.
                              Dan heb ik 5,925MB.

Mvg.
                              Robert
                              Mvg.
                              Robert
                              Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                                Dan heb ik 5,925MB.

Mvg.
                                Robert
                                Modem een minuutje "uitgetrokken" Robert?
                                (niet de router he)
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

Comment

Working...
                                X