Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Andere optie: een USB BT adaptertje kopen. Kost 12,99 euro in collishop... ?
weet ik, weet ik, maar waarom zou ik als ik het in mijn laptop heb zitten.
ik wil me een nieuwe muis aanschaffen, en dan meteen ook één via Bluetooth.
zo heb ik dan ook een USB ingang extra
Volgens deze handleiding vind je op je klavier een "button" om de "wireless feature" aan en uit te zetten (toets nr. (4) op bladzijde 8 van de handleiding). Eens proberen ?
Volgens deze handleiding vind je op je klavier een "button" om de "wireless feature" aan en uit te zetten (toets nr. (4) op bladzijde 8 van de handleiding). Eens proberen ?
dat is inderdaad een sensortoets om "draadloosheid" te activeren.
die staat bij mij permanent aan om te surfen en te printen enzovoort.
heb al eens geprobeerd uit te zetten en vervolgens weer aan terwijl mijn GSM aan 't zoeken was....geen resultaat.
maar ik zie hier juist dat je de adapter kunt demonteren.
zou het nuttig zijn om die er eens uit te halen, vervolgens op te starten erzonder, vervolgens hem terug plaatsen en de PC laten zoeken naar nieuwe hardware??
Geen slecht idee. Maar: op eigen risico uiteraard... . Misschien vooraf nog éven kijken of je een item "bluetooth apparaten" kan vinden in het configuratiescherm. Dan daar even rondneuzen ?
Ooit heb ik ook gegevens van mijn PC op mijn GSM kunnen zetten.
Na een paar dagen geen GSM meer te vinden. Er zijn hier al diverse personen gepasseerd die het "efkes" gingen oplossen. Noppes dus.
Bluetooth is een totaal verkeerde naam voor die techniek. Voor mij is het BROLTOOTH.
En blijkbaar ben ik niet alleen met soortgelijke problemen.
Dréten, als je het ooit nog aan de praat krijgt had ik graag geweten hoe !
als het dan nog niet lukt koop je best 'n andere stick. schakel de inwendige uit.
ik heb 'n paar jaar geleden bij 'n nieuwe PC ook 'n MSI stick gekocht, jezus ik heb achter uren en uren mijn oude terug moeten gebruiken....'n gesukkel tot en met.
Dréten, als je het ooit nog aan de praat krijgt had ik graag geweten hoe !
Het werkt opnieuw.
Hoe: ergens heel diep verscholen in het besturingssysteem was Bluetooth uitgeschakeld.
ik ben erop gekomen doordat men me in de winkel wist te vertellen dat bij HP een knop op de laptops staat die, als je één keer drukt de Lan aanzet, twee keer de Lan en bT aanzet, enzovoort.
Ik heb dat toen thuis geprobeerd, en inderdaad BT stond uitgeschakeld.
Ik ben toen beginnen dieper graven in de windows instellingen en plots....eureka gevonden.
Als ik het ooit uitvis waar ik het heb gevonden dan hoor je het zeker!
Comment