Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Leeuw contre Geuze....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Leeuw contre Geuze....

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    Hahaha Gert, ja ja allemaal juist.
    Die commentaar, die gasten kunnen dat echt niet he.

Ook moest ik denken aan het eerste jaar van Zulte....
    Amateurs, praktisch geen budget en toch goed voetballen.

Bob Peeters heb ik bijna zien ontploffen op tv.... (tijdje geleden al).
    Carl Huybrechts had het over trainen.... was effe een vraag te veel
    .

Elke Belgische speler die zijn eerste jaar speelt in het buitenland "ziet af" Gert...
    En ik ben er zeker van dat de "medische begeleiding" ook een rol speelt.
    (bij die buitenlandse spelers)
    Hier zijn ze allemaal allergisch voor trainen (zie Frutos maar), alleen als ze dat woord al horen krijgen ze bijna een hartaanval!
    Heb je die van Club horen klagen sedert Koster daar is.
    Hun voorzitter denkt dat ze een kansje maken in Poznan
    Een kansje op MAAR 4 - 0 bedoeld ie zeker
    Jammer dat er geen waardemeter bestaat die hun loon kan indexeren.
    Dan kunnen ze allemaal gaan knikkeren

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
      Hier zijn ze allemaal allergisch voor trainen (zie Frutos maar), alleen als ze dat woord al horen krijgen ze bijna een hartaanval!
      Heb je die van Club horen klagen sedert Koster daar is.
      Jammer dat er geen waardemeter bestaat die hun loon kan indexeren.
      Dan kunnen ze allemaal gaan knikkeren
      Het wordt toegelaten...
      Die spelers hebben groot gelijk.
      En wie gaat graag werken? (ok er zijn uitzonderingen).
      Als iedereen graag ging werken dan speelde er nog geen kat op de Lotto.

En dan denk ik nog vooral aan al die mensen die wekelijks in dat stadion zitten.
      En die tellen daar geld voor neer, veel geld.
      Wie zijn hier de slimmeriken ?
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Welke spelers van Anderlecht of Standard gingen nu weer hogerop spelen?

Ik denk maar aan Real enzo

Haha, ik kon het vanmiddag niet laten op mijn werk. Er lag een gazet met de kop van Arielleke Jacobs op de tafel. Ik heb er met stylo: 5-1 opgetekend

Arm arm voetballandje.

Neen, het respect voor Anderlecht is weg (en dat heb ik als voetbalsupporter wel degelijk gehad). En dat was voor het Anderlecht van 2001.

Wat hier nu rondloopt zijn mannekes die denken dat ze het zijn, vetbetaald (was in 2001 ook zo maar toen presteerden ze wel beter).

Nu enkel Club nog onderuit en ik ben weeral content (sorry voor de mensen die dit niet begrijpen) maar het is nu eenmaal zo. Ik heb enkel in België respect voor 'toppers' als Standard en Genk (al is dit niet echt een topper meer).
        Nee, als ex-Liersesupporter ga ik in het voetbal mezelf niet te druk meer maken.

Geef mij dan maar het sympathieke Westerlo, doen het al jaren niet slecht met een beperkt budget en 'afdankertjes' van sjotters. Mijn oude favoriet speelt er nog bij ene Nico Van Kerckhoven. Dat was (nu niet meer zozeer) een fantastisch voetballer die me met heimwee doet terugdenken aan '97. Met nen trainer die de dikkenekskes er met hun neus op drukte dat er gewerkt moest worden. Ik hoef zijn naam niet te zeggen, want hij ging om 7 uur 's morgens mee lopen langs de Nete in Lier tijdens de eerste training!

Al denk ik wel dat we wankerlecht uit een ander vaatje gaan zien tappen tijdens de terugwedstrijd. Enkele jaren geleden hebben ze thuis toch ook een pandoering gehad van Bayern en ze zijn ginds toch gaan winnen met 0-1 dacht ik?
        Hopelijk wordt het 0-3 ofzo voor Lyon! Blijven hopen!

C'mon LYON!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH Bekijk bericht

Ik denk maar aan Real enzo

Haha, ik kon het vanmiddag niet laten op mijn werk. Er lag een gazet met de kop van Arielleke Jacobs op de tafel. Ik heb er met stylo: 5-1 opgetekend

Arm arm voetballandje.

Neen, het respect voor Anderlecht is weg (en dat heb ik als voetbalsupporter wel degelijk gehad). En dat was voor het Anderlecht van 2001.

Wat hier nu rondloopt zijn mannekes die denken dat ze het zijn, vetbetaald (was in 2001 ook zo maar toen presteerden ze wel beter).

Nu enkel Club nog onderuit en ik ben weeral content (sorry voor de mensen die dit niet begrijpen) maar het is nu eenmaal zo. Ik heb enkel in België respect voor 'toppers' als Standard en Genk (al is dit niet echt een topper meer).
          Nee, als ex-Liersesupporter ga ik in het voetbal mezelf niet te druk meer maken.

Geef mij dan maar het sympathieke Westerlo, doen het al jaren niet slecht met een beperkt budget en 'afdankertjes' van sjotters. Mijn oude favoriet speelt er nog bij ene Nico Van Kerckhoven. Dat was (nu niet meer zozeer) een fantastisch voetballer die me met heimwee doet terugdenken aan '97. Met nen trainer die de dikkenekskes er met hun neus op drukte dat er gewerkt moest worden. Ik hoef zijn naam niet te zeggen, want hij ging om 7 uur 's morgens mee lopen langs de Nete in Lier tijdens de eerste training!

Al denk ik wel dat we wankerlecht uit een ander vaatje gaan zien tappen tijdens de terugwedstrijd. Enkele jaren geleden hebben ze thuis toch ook een pandoering gehad van Bayern en ze zijn ginds toch gaan winnen met 0-1 dacht ik?
          Hopelijk wordt het 0-3 ofzo voor Lyon! Blijven hopen!

C'mon LYON!
          Trieste reactie vind ik. Supporter Europees tenminste voor Belgische ploegen... Ik heb een afkeer van Standard maar Europees mogen ze wel winnen van mij, hoe meer hoe liever, anders zal het Belgisch voetbal er nooit meer bovenop komen.
          Vriendelijke groeten, Sven
          Nikon D80 + Tokina 12-24 f4 + Tamron 28-75 f2.8 + Nikkor 50mm f1.8 + Nikon SB600 en een Canon Powershot S5 IS.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH Bekijk bericht

C'mon LYON!
            Jij bedoelt Dufour maar ik zeg Milan Jovanovic....
            Die raakt nog gene grond in het buitenland.
            Al onze spelers die in het buitenland aan "'t werk" zijn doen het één jaartje goed
            en dan is het over and out
            Er was een uitzondering, die jong van Zonhoven die men in België niet moest hebben
            en die wilde werken en dat was Luc Nilis.... en bij PSV.

De mentaliteit is er niet meer.
            En geloof me er zijn altijd strubbelingen door die "vreemdelingen" in onze ploegen.

Er is hier genoeg talent en een beetje hoop is er weer met onze nationale ploeg
            onder leiding van "Dikkie"
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Svendc Bekijk bericht
              Trieste reactie vind ik. Supporter Europees tenminste voor Belgische ploegen... Ik heb een afkeer van Standard maar Europees mogen ze wel winnen van mij, hoe meer hoe liever, anders zal het Belgisch voetbal er nooit meer bovenop komen.
              De supporters moesten thuis blijven ja.
              Maar dat zie ik de eerste honderd jaar niet gebeuren.

Voetballers en clubs schijnen te vergeten wat werken is.
              Vraag dat maar aan de mensen op de Ford in Genk... die weten wat werken is.
              't Is maar een voorbeeld.
              En die hebben geen duizenden supporters die hun steunen.
              Ja, een ploegleider of andere baas die de ganse dag achter hun veren zit.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Ik denk niet dat het louter een kwestie is van trainen. De snelheid van uitvoering in de buitenlandse competities ligt gewoon veel hoger.
                Praktisch alle spelers van Anderlecht zijn internationaal. Die kunnen toch tegen een balletje trappen. Het is gewoon het niveau van de Belgische competitie dat schrikwekkend laag ligt.
                Als ze dan tegen een buitenlandse middenmoter moeten (niet Lyon natuurlijk) gaat het direct twee versnellingen rapper, en dan kunnen ze geen hele wedstrijd belopen.
                Het was wel een beetje triest hoe Anderlecht zich als een kikker opblies om Lyon (dat zogezegd in een zwakke periode zit) aan te pakken. Na een kwartiertje waren ze al met beide voetjes op de grond.
                Wat de Rode Duivels betreft heb ik toch hoop. Nooit voorheen speelden zoveel Belgische internationals in sterke buitenlandse competities als vandaag, en allemaal nog zo jong.
                Vroeg of laat moet dat toch dividenden afleveren. (zie Denemarken : zwakke competitie, maar veel goede voetballers in het buitenland actief)
                Alleen, tot vandaag 'pakt de mayonnaise niet'.
                Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Svendc Bekijk bericht
                  Sven, als Club supporter ben ik het met je eens.
                  Ik had zelfs graag Anderlecht zien winnen in Lyon, echt waar.
                  Trouwens van de Fransen moet ik niet veel hebben, ben op de "skreve" geboren en getogen (Menen W.-VL.) en die gasten noemden ons 'les boche du nord' en 'sale flamin'.

Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PLATO Bekijk bericht
                    Ik denk niet dat het louter een kwestie is van trainen. De snelheid van uitvoering in de buitenlandse competities ligt gewoon veel hoger.
                    Praktisch alle spelers van Anderlecht zijn internationaal. Die kunnen toch tegen een balletje trappen. Het is gewoon het niveau van de Belgische competitie dat schrikwekkend laag ligt.
                    Als ze dan tegen een buitenlandse middenmoter moeten (niet Lyon natuurlijk) gaat het direct twee versnellingen rapper, en dan kunnen ze geen hele wedstrijd belopen.
                    Het was wel een beetje triest hoe Anderlecht zich als een kikker opblies om Lyon (dat zogezegd in een zwakke periode zit) aan te pakken. Na een kwartiertje waren ze al met beide voetjes op de grond.
                    Wat de Rode Duivels betreft heb ik toch hoop. Nooit voorheen speelden zoveel Belgische internationals in sterke buitenlandse competities als vandaag, en allemaal nog zo jong.
                    Vroeg of laat moet dat toch dividenden afleveren. (zie Denemarken : zwakke competitie, maar veel goede voetballers in het buitenland actief)
                    Alleen, tot vandaag 'pakt de mayonnaise niet'.
                    En waaraan zou dat liggen...
                    Het ligt nog vers in ons geheugen maar heb je die spelers van Lyon van dichtbij
                    kunnen bekijken?
                    Er waren genoeg close-ups.
                    Dat is trainen en werken Plato, goede voeding en "medische begeleiding".
                    Die spelers zijn allemaal spier-bonken
                    Maar ik ben niet voor doping in de sport.
                    Laat Anderlecht dan maar gewoon aan sport doen maar liefst niet met uitspraken
                    van hun manager: " We gaan Europa laten schrikken".
                    Mister Michel zou dat nooit gezegd hebben. Dat is een ander kaliber.
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                      En waaraan zou dat liggen...
                      Het ligt nog vers in ons geheugen maar heb je die spelers van Lyon van dichtbij
                      kunnen bekijken?
                      Er waren genoeg close-ups.
                      Dat is trainen en werken Plato, goede voeding en "medische begeleiding".
                      Die spelers zijn allemaal spier-bonken
                      Maar ik ben niet voor doping in de sport.
                      Laat Anderlecht dan maar gewoon aan sport doen maar liefst niet met uitspraken
                      van hun manager: " We gaan Europa laten schrikken".
                      Mister Michel zou dat nooit gezegd hebben. Dat is een ander kaliber.
                      Fysieke paraatheid en snelheid speelt zeker een steeds grotere rol in het hedendaagse voetbal, maar techniek en snelheid van uitvoering kan je volgens mij niet verbeteren met "aangepaste" medische begeleiding. Een pass geven die op maat is als het wedstrijdritme hoog ligt is volgens mij iets dat je enkel kan leren in een hoogstaande competitie.
                      Met alle respect voor die ploegen, maar in wedstrijden tegen Roeselare, Moeskroen e tutti quanti, leer je als topploeg vrij weinig denk ik, tenzij hoog opspringen voor de vliegende tackles.

Genk mag het vergeten.
                      Club had de wedstrijd onder controle maar komt met de slechtst mogelijke uitslag naar huis.
                      We zullen alweer niet veel ploegen hebben in de Europa League zeker ?
                      Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PLATO Bekijk bericht
                        Fysieke paraatheid en snelheid speelt zeker een steeds grotere rol in het hedendaagse voetbal, maar techniek en snelheid van uitvoering kan je volgens mij niet verbeteren met "aangepaste" medische begeleiding. Een pass geven die op maat is als het wedstrijdritme hoog ligt is volgens mij iets dat je enkel kan leren in een hoogstaande competitie.
                        Met alle respect voor die ploegen, maar in wedstrijden tegen Roeselare, Moeskroen e tutti quanti, leer je als topploeg vrij weinig denk ik, tenzij hoog opspringen voor de vliegende tackles.

Genk mag het vergeten.
                        Club had de wedstrijd onder controle maar komt met de slechtst mogelijke uitslag naar huis.
                        We zullen alweer niet veel ploegen hebben in de Europa League zeker ?
                        Ben ik met eens Plato.
                        Techniek en talent moet er zijn natuurlijk.
                        Ik hoop daarom op de nationale ploeg waar je die kan verzamelen en met een
                        goede trainer natuurlijk.
                        En dan hoop ik dat die trainer mag doen wat die wil....
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                          s.
                          't Is dan toch anders gelopen dan jij dacht.

Ja, ja, en nu gaat men zeggen dat 1-0 geen goede uitgangspositie is. Maar toch veel beter dan 5-1, zelfs beter dan 4-0.

Mvg.
                          Robert
                          Mvg.
                          Robert
                          Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Yep Robert gelukkig maar, maar toch 0 punten voor het Belgisch coëfficiënt jammer genoeg.
                            Ze hebben wel een mooie uitgangs positie vind ik.
                            En Genk heeft het ook al niet kunnen maken.
                            Wat scheelt er daar toch bij de Limburgers, pertank geen slechte ploeg ee.

Comment

't Probleem is dat Lille ook geen slechte ploeg is he
                              ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Working...
                              X