Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

aldi printer

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• aldi printer

heb 'm juist gekocht, de canon pixma mp540, installatie ok, werkt ok.
    ben wel benieuwd naar de eco instellingen
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

Re: aldi printer

Heb hem ook juist gekocht maar de prints komen er te blauw uit. Kan ik dit aanpassen?
    http://www.driesrengle.be - /portfolio - /huwelijksfotografie - Alles met een zwaar overpriced digitaal wegwerpkodakske

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dresse Bekijk bericht
      Heb hem ook juist gekocht maar de prints komen er te blauw uit. Kan ik dit aanpassen?
      dat moet ik zelf nog's uitzoeken, heb tot hiertoe nog maar 1 foto afgeprint op fotopapier, was maar een gewoon landschap met veel groen, niks mis mee
      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
      George Orwell

Comment

Jouw monitor moet gekalibreerd zijn.
        En jouw printer moet gekalibreerd zijn.
        Komt er zonder deze aanpassingen toch een goede print uit de printer
        dan is dit puur " madammen geluk"
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

een beter kalibreerbare monitor staat op het verlanglijstje, hoe kan ik ondertussen toch mijn printer kalibreren?
          Het moet niet perfect zijn, gewoon wat minder blauw
          http://www.driesrengle.be - /portfolio - /huwelijksfotografie - Alles met een zwaar overpriced digitaal wegwerpkodakske

Comment

een beter kalibreerbare monitor staat op het verlanglijstje, hoe kan ik ondertussen toch mijn printer kalibreren?
            Het moet niet perfect zijn, gewoon wat minder blauw
            Kan waarschijnlijk via de software die bij de printer zit.

Bewerkingssoftware
            Creatieve projecten beheren en fotoalbums en kalenders maken met de meegeleverde Easy-PhotoPrint EX-software.
            De gebruiksvriendelijke software omvat tevens Auto Photo Fix met diverse mogelijkheden voor nabewerking en rode-ogencorrectie.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Working...
            X