Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Microsoft Outlook mails op harde schijf bewaren

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Microsoft Outlook mails op harde schijf bewaren

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    Zo simpel als 2 x 2 vier is en de site van Cisco staat vol info
    Ik begrijp wel dat er geen domme vragen bestaan maar deze vraag??
    ja sorry ik had het moeten weten, ligt zo voor de hand...
    ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
      ja sorry ik had het moeten weten, ligt zo voor de hand...
      't Is niks, 't is niks, geen ramp he
      Die derde regel heb je net gemist

Seg en maar goed dat ik "l" op tijd zag in "wlc".
      Last edited by theokus; 18 augustus 2009, 22:16.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

"Ooit geprobeerd om "Mijn Documenten" op een andere plaats te zetten?."
        Probeer dat eens maar niet met jouw hoofdcomputer he
        Als je dat niet met je hoofdcomputer doet, welk is het nut er dan van?
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
          Tja, als je niet de moeite wil doen om even te zoeken naar de PST bestand(en) is een omweg zoals Theokus perfect uitlegt natuurlijk de beste oplossing.
          Je kan nu eenmaal ook van Hasselt naar Parijs via Moskou.
          Ik denk toch dat er iets meer risico voor verlies van gegevens is via zo'n export-import gedoe dan gewoon een paar bestanden in zijn geheel te kopiëren.
          Ik ben het weeral eens 100% met je eens nete.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Mijn eerlijk antwoord: die hulp heeft me door de jaren heen niet veel geholpen.
            Je vindt wel dingen maar zelden relevant of een direct antwoord.
            (heb het over de ingebouwde hulp)
            Met de help en http://support.microsoft.com/ samen kan je op de meeste vragen een antwoord bekomen en anders is er Google en BD nog natuurlijk.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              Als je dat niet met je hoofdcomputer doet, welk is het nut er dan van?
              Onverwachte dingen vermijden he.
              Jij hebt dit al dikwijls gedaan zeker
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                Tja, als je niet de moeite wil doen om even te zoeken naar de PST bestand(en) is een omweg zoals Theokus perfect uitlegt natuurlijk de beste oplossing.
                Je kan nu eenmaal ook van Hasselt naar Parijs via Moskou.
                Ik denk toch dat er iets meer risico voor verlies van gegevens is via zo'n export-import gedoe dan gewoon een paar bestanden in zijn geheel te kopiëren.
                Nu ja, hoofdzaak is dat willyB geen gegevens kwijt geraakt.
                Als je dan via Leuven moet??
                Het schijnt dat Louis Tobback zich telkens weer voor die TGV gooit

Juist nog eens een testje gedaan nete.
                Alles goed verlopen dus.
                Last edited by theokus; 19 augustus 2009, 01:17.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

voor mijn mails en fav's gebruik ik Osirius en uiteraard staat er geen data op mijn besturingsschijf....nogal evident he...
                  alles wat naar My Documents gaat, dat staat (wat al te raden was) op e:/backup

schijf kapot...steek 'n andere en zet via acronis gewoon 'n backup terug.
                  voor wat heden de HD's nog kosten, kan je er beter 1tje reserve hebben...BV:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht
                    voor mijn mails en fav's gebruik ik Osirius en uiteraard staat er geen data op mijn besturingsschijf....nogal evident he...
                    alles wat naar My Documents gaat, dat staat (wat al te raden was) op e:/backup

schijf kapot...steek 'n andere en zet via acronis gewoon 'n backup terug.
                    voor wat heden de HD's nog kosten, kan je er beter 1tje reserve hebben...BV:

http://www.jaha.be/product_info.php?...oducts_id=3743
                    Het goede nieuws is dat de SSD-schijven betaalbaar zijn tegenwoordig.
                    Kijk maar op 4launch.nl
                    Intel SSD X25 M Postville (tweede versie) 80GB

Nog een voordeel is dat ze zeer langzaam sterven
                    Een gewone harde schijf > krak en gedaan.
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

Is belangrijk polleke.

Als ik even OT mag:
                      "Ooit geprobeerd om "Mijn Documenten" op een andere plaats te zetten?."
                      Dus weg van de C-shijf...
                      Probeer dat eens maar niet met jouw hoofdcomputer he

MS heeft de gewoonte om alles onder "Mijn Documenten" te plaatsen.
                      Gaat er iets mis met de besturing of de schijf.... dus goed van die backup.

Ik wil niet de wijsneus uithangen maar op de C-schijf staat hier geen data.
                      Alles op een tweede aparte data-schijf en daar wordt regelmatig een backup van gemaakt.
                      "Mijn documenten" op een andere partitie zetten is toch geen probleem ? Bij mij staat die map trouwens op mijn G:-schijf ;-).

Gewoon de eigenschappen van "mijn documenten" nemen, dan "lokatie" kiezen en dan de knop "verplaatsen...".
                      Als je gewoon een andere map wil selecteren (dus zonder je bestaande documenten te verplaatsen), dan neem je de knop "Doel zoeken".

Dit is wel onder vista. Onder Windows 7 zal het ook wel zoiets zijn...
                      Groeten,

Polleke

Comment

Het goede nieuws is dat de SSD-schijven betaalbaar zijn tegenwoordig.
                        Nog een voordeel is dat ze zeer langzaam sterven
                        Een gewone harde schijf > krak en gedaan.
                        En wat als net op het stuk dat kapot gegaan is uw belangrijke data stond? Dan is het ook krak en gedaan.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
                          "Mijn documenten" op een andere partitie zetten is toch geen probleem ? Bij mij staat die map trouwens op mijn G:-schijf ;-).

Gewoon de eigenschappen van "mijn documenten" nemen, dan "lokatie" kiezen en dan de knop "verplaatsen...".
                          Als je gewoon een andere map wil selecteren (dus zonder je bestaande documenten te verplaatsen), dan neem je de knop "Doel zoeken".

Dit is wel onder vista. Onder Windows 7 zal het ook wel zoiets zijn...
                          Idd. In Win 7 is dat ook anders.
                          ----------------------------------------------------------------------------
                          Lang geleden heb ik dat geprobeerd en ik kreeg alles dubbel
                          Weet niet meer welke versie van Windows het was.
                          "Mijn Documenten" werd weer "gewoon" aangemaakt op de C-schijf.
                          (en niet door mij he)
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

Ik ben het weeral eens 100% met je eens nete.
                            Da's echt niet meer normaal hé
                            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

En wat als net op het stuk dat kapot gegaan is uw belangrijke data stond? Dan is het ook krak en gedaan.
                              Wel als dat zo gebeurt dan ben jij de eerste die het zal horen
                              En je mag het zelfs oplossen....
                              We zijn er om elkaar te helpen niet waar?

Trouwens als je een SSD vergelijkt met een harde schijf zoals wij die nu kennen
                              dan heeft een harde schijf nu eenmaal meer mechanische onderdelen die kunnen stuk gaan.

En om on topic te blijven: Willy is geholpen met een paar schermafdrukken
                              die meer zeggen dan twee kilometer zinnen aan tekst bij wijze van spreken.

Je mag technisch nog zo goed op de hoogte zijn maar het begrijpbaar uitleggen
                              is nog iets heel anders.

De meeste leerlingen (en onderwijzend personeel) weten waarover ik het heb
                              Last edited by theokus; 19 augustus 2009, 23:00.
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

En om on topic te blijven: Willy is geholpen met een paar schermafdrukken
                                die meer zeggen dan twee kilometer zinnen aan tekst bij wijze van spreken.
                                Je mag technisch nog zo goed op de hoogte zijn maar het begrijpbaar uitleggen
                                is nog iets heel anders.

De meeste leerlingen (en onderwijzend personeel) weten waarover ik het heb
                                Mijn dochter geeft les in een middelbare school en die is het ook volledig met Theokus eens : waarom het moeilijk maken als het makkelijk ook kan.
                                Nogmaals dank Theokus en ne kus van de juffrouw (in dit geval van mijn dochter)

Comment

Working...
                                X