Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wanneer Aldi desktops?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Wanneer Aldi desktops?

Bedankt voor jullie input.
    Wij zullen er eentje kopen. Het is niet het beste van het beste maar dat toestel zal meer dan genoeg zijn voor ons.
    elo

Comment

Beste TS,

Het is idd zo dat Aldi in het voorjaar en het najaar pc's in de folder zet. Dat is al sinds jaren zo.Toch verschijnen er de laatste tijd ook aanbiedingen met desktops tussen deze periode in, deze zijn de budget-pc's....Degelijke hardware, maar niet het laatste nieuwe wat je op de markt kan vinden. Dit om de Aldi-filosofie van prijsbreker trouw te blijven en een volwaardige pc aan een zeer sterke prijs te leveren.
      De eindejaars-pc is de (nieuwste) versie die ik meestal (om de drie jaar) aanschaf, maar ik wacht vooral op eentje met het nieuwe windows besturingssysteem.

Groeten,

Rob
      Exactemundo!

Comment

Voor PC's uit de supermarkt (Aldi Lidl, ...) kijk je best op http://www.supermarktpc.net/index.ph...tpage&Itemid=1

Dus 26 augustus voor 499,- http://aldi-bn.aldi.be/OFFER_BN_MI/OFFER_35/OFF01.SHTML

Comment

In de Makro staat er ook een ferm machien in de aanbieding voor 799.
          Het gaat hier over de iXtreme i7500 van PACKARD BELL.
          Er zit ook nog Adobe Photoshop Elements 6 (full version) bij en een heel goeie grafische kaart, beter als die van de Aldi.

Wim
          Canon 450D

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door thefonz Bekijk bericht
            Beste TS,

De eindejaars-pc is de (nieuwste) versie die ik meestal (om de drie jaar) aanschaf, maar ik wacht vooral op eentje met het nieuwe windows besturingssysteem.

Groeten,

Rob
            Je krijgt momenteel bij elke nieuw aangekochte PC met Vista een gratis voucher voor een upgrade naar Win7.
            'Het leven is een korte-termijnproces met een onvermijdelijke deadline'

Comment

De huidige pc in de aldi vind ik niet zo denderend eigenlijk...
              A propos, ik heb windows 7 es getest, en het draait echt vlotjes, veel beter dan vista. Wel spijtig dat er nog problemen zijn met niet-compatibele programma's.
              [CENTER]http://www.underwaterimaging.be
              [FONT="Comic Sans MS"]Canon 7d, 17-85 usm is, 10-22 mm ; 100 mm macro, 70-200 usm 2.8 L IS II + ikelite onderwaterbehuizing en DS160 flitser[CENTER]

Comment

Wij hebben er eentje gekocht...
                Er waren er maar 20 in de winkel. Direct alles uitverkocht.
                Ook meteen een scherm bijgekocht. Onze vorige was zo'n 19 inch monitor. 't Spaart toch wat plaats uit..
                De vorige is overigens hersteld, 't was de voeding die kapot was.

elo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door elo Bekijk bericht
                  Wij hebben er eentje gekocht...
                  Er waren er maar 20 in de winkel. Direct alles uitverkocht.
                  Ook meteen een scherm bijgekocht. Onze vorige was zo'n 19 inch monitor. 't Spaart toch wat plaats uit..
                  De vorige is overigens hersteld, 't was de voeding die kapot was.

elo
                  Hier in Hasselt gaat dat ook zo: alles op een "wip" uitverkocht.
                  Ge gaat veel plezier aan die nieuwe pc hebben.
                  De cpu vind ik zeer interessant: 2,9 GHz is toch behoorlijk snel.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                    Waarom moet dat toch altijd zo snel gaan ?
                    We hebben toch de rest van ons leven zou ik denken ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
                      Waarom moet dat toch altijd zo snel gaan ?
                      We hebben toch de rest van ons leven zou ik denken ?
                      Zeg dat maar tegen Tom

De rest van iemands leven is ook moeilijk te bepalen

Als bewerkingen op een pc snel gebeuren dat is toch fijn he Willy?
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

Zeg dat maar tegen Tom

De rest van iemands leven is ook moeilijk te bepalen

Als bewerkingen op een pc snel gebeuren dat is toch fijn he Willy?
                        Inderdaad Theo.
                        Een anecdote : bij ons op bureel kwam een 25jaar geleden iemand een demonstratie geven van een schrijfmachine. Wij stonden daar met een 10tal personen op te kijken. Mijne chef maakte de opmerking : "snel is dat machientje toch niet éh?". Waarop de verkoper : "waarom moet dat hier toch zo snel gaan ?" Terwijl hij rondkeek nar de 10 mensen die ondertussen niets aan het doen waren.
                        Vandaar Theo, waarom moet alles heden ten dage toch zo vlug gaan ?

Comment

Hier in Hasselt gaat dat ook zo: alles op een "wip" uitverkocht.
                          Ge gaat veel plezier aan die nieuwe pc hebben.
                          2,9GHz op zich zegt eigenlijk niks Theo.
                          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                            2,9GHz op zich zegt eigenlijk niks Theo.
                            Is er eentje van 2,8 lees ik net bij Aldi.
                            Maar ok, geen ramp he.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Is er eentje van 2,8 lees ik net bij Aldi.
                              Maar ok, geen ramp he.
                              http://aldi-bn.aldi.be/OFFER_BN_MI/OFFER_35/OFF01.SHTML
                              Liever ne deftige CPU van 2.2GHz met hoop L2 cache on board dan nen Celeron van 4GHz (bij wijze van spreken).
                              ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Toch een paar vaststellingen bij Medion: Mijn buurman vraagt mij om een vrij recente Medion desktop na te kijken, hij start niet meer op.

Ik zie dat men bij Medion nu toch al computerkasten gebruikt ipv de vroegere "schoendooskes", met als gevolg dat je ze nog nauwelijks hoort draaien. Een verademing t.o.v. de stofzuigers van vroeger.

Op het eerste zicht gebruiken ze een BTX moederbord. Intel is daar een paar jaar geleden mee op de proppen gekomen, maar je hoort er nog nauwelijks iets over.

Zéér bedenkelijk: het moederbord heeft een 24 pins voedingsstekker, maar ze slagen er in om toch een 20 pins voeding te gebruiken. (opruiming oude stocks ?).
                                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Working...
                                X