Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telenet...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Telenet...

    Ik had graag overgestapt naar TVV maar aan de zuidkant staat daar toch wel een knoert van een appartementsblok in de weg zekers !
    Anders had dat fu****ing teleslet al lang buiten gelegen.
    De laatste tijd heb ik meer en meer dat het beeld een fractie van een seconde bevriest? Vroeger nooit voorgehad.
    Jammer voor mij maar teleslet heeft me dik bij men klodden
    BD0723BE

    Comment


    • #32
      Re: Telenet...

      Oorspronkelijk geplaatst door Geert_B Bekijk bericht
      Ik had graag overgestapt naar TVV maar aan de zuidkant staat daar toch wel een knoert van een appartementsblok in de weg zekers !
      Anders had dat fu****ing teleslet al lang buiten gelegen.
      De laatste tijd heb ik meer en meer dat het beeld een fractie van een seconde bevriest? Vroeger nooit voorgehad.
      Jammer voor mij maar teleslet heeft me dik bij men klodden
      Bevriezen van het beeld is een welbekend fenomeen Ik had vroeger in mijn vorige woning ook een digibox en telkens de thermostaat van de verwarming aanschakelde bevroor mijn beeld. Nu kijk ik terug analoog

      https://wim-meeus-fotografie.blogspot.com/

      http://wim-meeus.blogspot.com/
      https://1x.com/wimmeeus/

      Comment


      • #33
        Re: Telenet...

        Oorspronkelijk geplaatst door Geert_B Bekijk bericht
        Ik had graag overgestapt naar TVV maar aan de zuidkant staat daar toch wel een knoert van een appartementsblok in de weg zekers !
        Anders had dat fu****ing teleslet al lang buiten gelegen.
        De laatste tijd heb ik meer en meer dat het beeld een fractie van een seconde bevriest? Vroeger nooit voorgehad.
        Jammer voor mij maar teleslet heeft me dik bij men klodden
        Geert,

        Kan alleen maar spreken over iNDI.
        Zoals je weet heeft Telenet iNDI opgekocht.

        Voordien had ik prima beeld met iNDI.
        NA de verkoop niet meer: beeld dat bevroor, blokken enz.

        Omdat ik niet 100% zeker was kon ik de schuld ook niet 100% bij Telenet plaatsen.
        Ik was ook niet zeker van mijn binnen-installatie....

        Intussen heb ik me goede antenne-kabels aangeschaft.
        En de antenneverbinding heb ik ook veranderd > andere aansluiting gekozen in die verdeeldoos.

        Resultaat: alle problemen zijn verdwenen.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • #34
          Re: Telenet...

          Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
          Geert,

          Kan alleen maar spreken over iNDI.
          Zoals je weet heeft Telenet iNDI opgekocht.

          Voordien had ik prima beeld met iNDI.
          NA de verkoop niet meer: beeld dat bevroor, blokken enz.

          Omdat ik niet 100% zeker was kon ik de schuld ook niet 100% bij Telenet plaatsen.
          Ik was ook niet zeker van mijn binnen-installatie....

          Intussen heb ik me goede antenne-kabels aangeschaft.
          En de antenneverbinding heb ik ook veranderd > andere aansluiting gekozen in die verdeeldoos.

          Resultaat: alle problemen zijn verdwenen.

          Hoi,

          Ik heb mijn binnen-installatie recent nog laten nakijken, kabels, aansluitpluggen, verdeeldoos, sugnaalkwaliteit ... enz. en die zijn in orde. Soit ik steek er geen tijd en energie meer in.
          Gewoon jammer dat het zuiden bij mij aan de verkeerde kant staat

          groeten,
          BD0723BE

          Comment


          • #35
            Re: Telenet...

            Oorspronkelijk geplaatst door Geert_B Bekijk bericht
            Hoi,

            Ik heb mijn binnen-installatie recent nog laten nakijken, kabels, aansluitpluggen, verdeeldoos, sugnaalkwaliteit ... enz. en die zijn in orde. Soit ik steek er geen tijd en energie meer in.
            Gewoon jammer dat het zuiden bij mij aan de verkeerde kant staat

            groeten,
            Bij mij ook....
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • #36
              Re: Telenet...

              Indien je CNN,BBC,TVE enz mist op Telenet dan kan je een kastje verkrijgen (met 50€ borg). Dit zet het digitale signaal weer om naar analoog en je hebt je zenders terug.

              Verleden jaar tijdens de grote schoonmaak de Telenet splitter/versterker van de muur gehaald en vervangen door een passief -3db splittertje van 1€ : beter beeld dan voordien en weeral een stille stroomverbruiker minder.

              Heb van een Nederlandse collega een Canal Digital setje gekregen met een schoteltje van 30 cm en een van 80 cm. Van mijn schoonbroer het TVV kaartje geleend om eens te testen.
              Ontvang hier nu met het 30 cm schoteltje alle zenders die ik via Telenet krijg + nog 1000 andere radio- en tv stations. Zelfs tijdens een zware stortbui nog perfect beeld met het 30 cm schoteltje dat binnen op de vensterbank staat achter dubbele beglazing.

              De 80 cm schotel met 3 LNB's komt binnenkort op het dak. Daarmee haal je gratis via andere satellieten nog een aantal kanalen binnen waarvoor je normaal bij TVV extra moet betalen.

              Bij de test nog gezien dat de signalen van Telenet ruim een seconde later binnenkomen tegenover via de satelliet. Een satellietkijker weet een seconde vroeger dat er een goal gemaakt wordt

              Deze week ga ik een TV Vlaanderen kaartje kopen en wordt Telenet opgezegd.

              Comment

              Working...
              X