Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Te laat bouk....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Te laat bouk....

Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
    Kim momenteel nog " een maatje te klein" voor het nummer 1 schrijven ze in HLN.
    Volgens mij eerder " nog een maatje (of3) te dik " !!!
    Zoals Tom Boonen de laatste 2 jaar een maatje te klein is om mee te gaan met de grote jongens (maar wel met kleine meisjes) en interesse in alcohol, witte lijntjes, snelle auto's, ...
    Kim moet het alleen zien te redden op de court, Tom kan het niet meer als hij geen 10 slaafjes heeft die hem naar de meet kunnen brengen.

Comment

t ja terug over het uiterlijk van onze kim .Valt het jullie op dat ze terug veel huiduitslag heeft , en dat justin hier ook last van had .Beide speelsters hebben dat van nature niet mee justin ll. gezien ,toch een gladde huid ,bij de eerste persconferentie van kim was dat ook het geval . Is daar een uitleg voor ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door t.billy Bekijk bericht
        Volgens mij ben je dringend toe aan een nieuwe TV
        Ik vrees dat ze op "breedbeeld" nog dikker gaat zijn.
        Bekijk ook eens de foto's in het Nieuwsblad de voorgaande dagen : als ik 's nachts zo iemand tegenkom ga ik lopen denk ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
          Zoals Tom Boonen de laatste 2 jaar een maatje te klein is om mee te gaan met de grote jongens (maar wel met kleine meisjes) en interesse in alcohol, witte lijntjes, snelle auto's, ...
          Kim moet het alleen zien te redden op de court, Tom kan het niet meer als hij geen 10 slaafjes heeft die hem naar de meet kunnen brengen.
          Maar Tom wint dan wel de voorgaande 2 jaren "top"klassiekers en geen kermiskoerskes zoals de renners van Lotto waar wij als brave burgers allemaal voor betalen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door micka Bekijk bericht
            t ja terug over het uiterlijk van onze kim .Valt het jullie op dat ze terug veel huiduitslag heeft , en dat justin hier ook last van had .Beide speelsters hebben dat van nature niet mee justin ll. gezien ,toch een gladde huid ,bij de eerste persconferentie van kim was dat ook het geval . Is daar een uitleg voor ?
            Voeding en ook stress micka....
            Steve Stevaert ooit gezien in zo'n toestand?
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht
              Mais enfin... Kim is helemaal niet te dik.
              Kunt u misschien stoppen om zulke comments te geven over haar uiterlijk en in dit topic te spreken over haar sportieve prestaties? Wat ook de intentie was van dit topic.
              Kim heeft een zwaar lichaam
              Haar onderbenen zijn vrij normaal, al de rest wat er boven zit is dat niet zo.
              Kim heeft dat ook geërfd van haar pa.
              (op een paar onderdelen na )
              Tel daar bij nog voeding en training.

Kijk eens naar het verschil tussen de zussen Williams.
              Serena is toch een euh echt moXXXer

Justin is klein maar bijna perfect
              Toen ze training nam in de USA, zijn haar benen ook sterk veranderd.
              Vooral haar bovenbenen waren sterker ontwikkeld.

Een speelsters die zich goed heeft "gehouden" is Sabatini.... (Argentijnse).
              (Zie Google )
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

ik wou gisteren "Ter Zake" zien, moest wijken voor tennis
                """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                George Orwell

Comment

Geef mij maar Ana Ivanovic

of

Simona Halep

Beide heel goede eh...tenisters...
                  ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Working...
                  X