lees hier maar
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
met een flinke korrel zout zeker ?
Collapse
X
-
-
Re: met een flinke korrel zout zeker ?
Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk berichtlees hier maar
Mvg.
RobertMvg.
Robert
Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk berichtHet verschil tussen ezels en geleerde doktoren, zit hem soms minder in het hoofd dan wel in de oren.
Mvg.
Robert
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door THESIS Bekijk berichtWat is er mis met die studie an sich?!
Mvg.
RobertMvg.
Robert
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk berichtMisschien het artikel eerst eens lezen?
Mvg.
Robert
Ja, ik heb het gelezen. So what? Het is een wetenschappelijke studie en zo moet het ook behandeld worden.
Comment
-
-
Mag men (sommige) wetenschappelijke studies niet met een korrel zout nemen, enfin eens fronsen als je zoiets leest"""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door THESIS Bekijk berichtJa, ik heb het gelezen. So what? Het is een wetenschappelijke studie en zo moet het ook behandeld worden.Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jazzer Bekijk berichtZo'n extrapolatie van voetgangers naar auto's lijkt me alles behalve wetenschappelijk.
Mvg.
RobertMvg.
Robert
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door THESIS Bekijk berichtWat is er mis met die studie an sich?!
Comment
Comment