Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ter overweging!!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: ter overweging!!

Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk bericht
    Waarom zou je het reglement moeten lezen
    Het is hier een forum, it ain't rocket science
    Klein beetje gezond verstand en beleefdheid doet al heel veel hoor!!!
    Als iedereen dit deed was dit topic ook niet nodig.
    My 2 cents
    Ik volg u hoor, enkel zijn er toch de laatste tijd veel die daar anders over nadenken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CH Photography Bekijk bericht
      Kan voor mij gerust aan het forumreglement toegevoegd worden.
      Of het gelezen en toegepast wordt is natuurlijk een ander paar mouwen.
      Hans
      Onbedoelde humor blijft de beste

Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007
      Het is hier een forum, it ain't rocket science
      Is blijkbaar wél nodig hé, want je volgende zin gaat niet voor iedereen op vrees ik
      Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007
      Klein beetje gezond verstand en beleefdheid doet al heel veel hoor!!!
      Als iedereen dit deed was dit topic ook niet nodig.
      Wat ik wel een vreemde zin vind erin is:
      Als je een foto van iemand écht helemaal niks vindt, ga dan aan die foto voorbij en zeg er niks over, de maker van die foto heeft weinig aan de mededeling dat iemand niet van een bepaalde foto houdt. Of vertel duidelijk waarom je de foto niets vindt.
      In feite heeft de maker van de foto er evenveel aan als iemand zegt "dit vind ik niks" als wanneer die zegt "wauw, fantastisch". Beide uitspraken zijn enkel een niet-onderbouwd waarde-oordeel. Het enige wat de maker hierdoor leert is dat er iemand is die het al dan niet mooi vindt. Ik ben zeker niet de eerste wie het opvalt dat er van die positieve soort non-comments óók een hele hoop bestaan. Die mogen ook wel eens verduidelijkt worden vind ik.
      Ik zaag zeker? Ach wat...
      Niet geschoten is altijd mis!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zoomb Bekijk bericht
        O
        Ik zaag zeker?
        Bwa, je zit op chit-chat en als het daar al niet meer zou mogen!?

Mvg.
        Robert
        Mvg.
        Robert
        Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk bericht
          omdat je bij het lid worden, gevraagd wordt er akkoord mee te gaan.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Dit vind ik zeer wijze raad en ik ben het eens met Bouk! Als men gewoon verteld dat het 1 of ander niet goed is aan een foto, vertel er dan ook bij waarom en geef een paar tips om het te verbeteren. Op die manier krijgt diegene die de foto genomen heeft wat meer positieve invloed en dit kan helpen om het de volgende keer beter te doen. Ik ben ook actief op een ander foto forum (Engelstalig) en toen ik daar begon kende ik heel weinig van fotografie...tja, hoe kan het ook anders met een "point & shoot" camera. Maar ik kreeg daar enorm veel "opbouwende kritiek" waardoor ik telkens mezelf wilde verbeteren. Na het aanschaffen van betere camera's met meer mogelijkheden heb ik mezelf dus heel wat kunnen verbeteren.

Leren doe ik nog altijd en als iemand mij leerrijke tips en opbouwende kritiek kan geven dan ben ik daar erg dankbaar voor en probeer ik dat de volgende keer in praktijk om te zetten. Het heeft weinig zin om te zeggen dat een foto niet mooi is, smaken verschillen en niet iedereen houdt van hetzelfde genre. Maar als er iets technisch mis mee is dat beter kan dan vind ik dat men daar opbouwende kritiek op kan geven waar de fotograaf dan hopelijk wat aan heeft en wat mee kan doen!

En je moet toegeven dat het toch veel beter aanvoelt als iemand zegt "Fantastische foto" over je werk in plaats van "dit vind ik maar niks".

Groetjes,
            Ann

Comment

"Wij" zijn het blijkbaar allemaal roerend met elkaar eens (terecht overigens)
              Jammer dat we geen reacties krijgen van diegenen waarvoor dit eigenlijk bedoeld is en die het de afgelopen tijd al eens behoorlijk uit de hand hebben laten lopen.
              Maar ja, als ze het lezen en er in de toekomst rekening mee houden is het doel al bereikt.

Groeten, Bert
              Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
              www.bertofotografie.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door berto Bekijk bericht
                "Wij" zijn het blijkbaar allemaal roerend met elkaar eens (terecht overigens)
                Jammer dat we geen reacties krijgen van diegenen waarvoor dit eigenlijk bedoeld is en die het de afgelopen tijd al eens behoorlijk uit de hand hebben laten lopen.
                Maar ja, als ze het lezen en er in de toekomst rekening mee houden is het doel al bereikt.

Groeten, Bert
                Ik geloof nooit dat bouk met dit topic specifiek iemand viseerde hoor, zo ken ik bouk niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                  Ik geloof nooit dat bouk met dit topic specifiek iemand viseerde hoor, zo ken ik bouk niet.
                  nu bezondig ik mezelf aan iets wat hier al aangehaald is: geschreven tekst komt vaak anders over dan bedoeld. Dus excuses (zeker aan Bouk), ik geloof dat ook niet. Deze opmerking is geheel voor mijn rekening.

Groeten, Bert
                  Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
                  www.bertofotografie.be

Comment

Working...