Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kan dit? Ja, het kan...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Kan dit? Ja, het kan...

Wie heeft geen auto met automatische vergrendeling van de deuren?
    Ik niet. Wellicht ben ik de enige.

Overal zie je, bijv. op de parking van een grootwarenhuis, de chauffeurs met hun
    sleutel naar hun auto wijzen en dan hoor je meestal het geluid: "Klak".

Als je haast hebt of niet oplet dan ga je er van uit dat de deuren dicht zijn.
    Na een tijd hoor je die "klak" niet meer.
    Je ben het zo gewoon.

En dan bestaat de kans dat na het winkelen jouw auto is leeggehaald.
    En dat kan overal gebeuren, niet alleen op een parking.
    Het kan vanuit de wagen die vlak naast jouw auto staat.
    Je hebt dat toch niet in de gaten bij wijze van spreken.

Je hebt niet meer nodig dan gelijk welke "Walki Talki".
    Een paar goede ogen, misschien een verrekijker; kies maar.
    Je moet met die Walki Talki ook niet vlak naast de wagen te staan die risico loopt....

Als jij staat te wijzen met de sleutel, er zijn zelfs mensen die dit vanuit hun rug doen,
    dan druk ik de WT in en de deuren sluiten NIET.

De rest vul je maar zelf in
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Re: Kan dit? Ja, het kan...

dan heb ik geluk dat ik een oud model heb, ik kan niet van in de verte mijn deuren openen of sluiten.
    Ik moet dicht bij de ontvanger staan, bijna met de sleutel tegen de ruit. Dus hoor ik altijd de klak.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
      dan heb ik geluk dat ik een oud model heb, ik kan niet van in de verte mijn deuren openen of sluiten.
      Ik moet dicht bij de ontvanger staan, bijna met de sleutel tegen de ruit. Dus hoor ik altijd de klak.
      Goed voor jouw.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Kan er zelfs men ramen me open en toe doen en ook men koffer.

Comment

als je de sleutel tegen je hoofd/lichaam houdt, dan verdubbel je de afstand ( sleutel/wagen) gezien op NAT GEO (i dindn't know that)
          """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
          George Orwell

Comment

Bij mijne Mazda Pick Up moet ik maar op mijn afstandsbediening drukken om de deuren te sluiten, als ik dan per toeval druk op het knopke om de deuren te openen gaan deze automatisch terug op slot na 30 sec, toch slim van die Japanners
            Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
            www.cromagnonman.be

Comment

Dat kunnen de Fransen ook
              -The Black Horses-
              Canon materiaal

www.theblackhorses.be

Comment

De Duitse ster ook

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

En de Duitse ringen ook.
                  BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                  Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                    Ik niet. ...
                    Euh ... een beetje verwarrend hoor Theokus. Heb je centrale vergrendeling of niet?

Als ik het mij goed herinner, zijn er ooit horloges op de markt geweest die de frequenties van afstandsbedieningen konden scannen én reproduceren.
                    Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Hallo,

Uiteraard de in Genk gebouwde S-Max ook

Jaja
                      Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                      Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                        Euh ... een beetje verwarrend hoor Theokus. Heb je centrale vergrendeling of niet?

Als ik het mij goed herinner, zijn er ooit horloges op de markt geweest die de frequenties van afstandsbedieningen konden scannen én reproduceren.
                        Ik heb GEEN Jos
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

Mijn nieuwe wagen kan ik zeker op 30 meter bedienen en een van onze vorige wagens 15 jaar geleden identiek.
                          Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                          Wat maakt het uit of dit bestaat ... recente afstandsbedieningen veranderen de code telkens je drukt.
                          Oorspronkelijk geplaatst door cromagnonman Bekijk bericht
                          als ik dan per toeval druk op het knopke om de deuren te openen gaan deze automatisch terug op slot na 30 sec, toch slim van die Japanners
                          En als ik uitstap, alle deuren sluit en er geen sleutel op het contact staat, dan schakelt het alarm zich na een minuut automatisch in, dat ik nu druk of niet. Mits programmatie kunnen de deuren zelfs automatisch op slot maar da's niet zo handig als uw sleutel nog in de wagen ligt.
                          Last edited by VerSeg; 7 augustus 2009, 01:59.
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                            Je hebt het inderdaad over centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, automatische vergrendeling is nog iets anders. Bij automatische vergrendeling gaan je deuren op slot van zodra je begint te rijden ... een anti carjacking-systeem eigenlijk.
                            Als je haast hebt of niet oplet dan ga je er van uit dat de deuren dicht zijn.
                            Na een tijd hoor je die "klak" niet meer.
                            Je ben het zo gewoon.
                            Dit heeft niet met gewoonte te maken maar met het nonchalant omspringen met je eigendom. Al is een wagen 10 jaar oud, telkens ik die op slot doe met de afstandsbediening kijk ik of die wel echt op slot gaat, als een van je voorste deuren niet goed dicht is dan gaat uw wagen ook niet op slot, al duw je 36 keer op dat knopje.
                            Als jij staat te wijzen met de sleutel, er zijn zelfs mensen die dit vanuit hun rug doen, dan druk ik de WT in en de deuren sluiten NIET.
                            Je mag dit gerust eens komen demonstreren.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                              Je hebt het inderdaad over centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, automatische vergrendeling is nog iets anders. Bij automatische vergrendeling gaan je deuren op slot van zodra je begint te rijden ... een anti carjacking-systeem eigenlijk.
                              Dit heeft niet met gewoonte te maken maar met het nonchalant omspringen met je eigendom. Al is een wagen 10 jaar oud, telkens ik die op slot doe met de afstandsbediening kijk ik of die wel echt op slot gaat, als een van je voorste deuren niet goed dicht is dan gaat uw wagen ook niet op slot, al duw je 36 keer op dat knopje.
                              Je mag dit gerust eens komen demonstreren.
                              www.zdf.de > mediatheek > Lanz > 05/08 > en zie
                              Uitzending heb ik 2 keren bekeken.
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

Working...
                              X