Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

twee accounts

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• twee accounts

Dag mannen en vrouwen,

Ik heb eens een vraag.
    Mijn vrouw begint zich meer en meer in fotografie te intresseren(als je bij de hond slaapt krijg je zijn vlooien)en nu vraag ik me af.
    Mag zij ook een nickname en account aanmaken via de zelfde computer of moet dat via mijn account en nickname gaan?

Mvg.

Ronald
    Goed materiaal maakt nog geen goed fotograaf,maar het helpt wel.

https://www.flickr.com/photos/ronald_ceulemans/

Re: twee accounts

tuurlijk mag dat, ronald.
    wel opletten dat jullie niet op elkaars' nick beginnen te posten
    alvast welkom aan het toekomstige nieuwe lid!

mm
    ∏__|_ ∏__|_
    "no rules, great shots"
    Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

Ik heb in een topic gelezen dat dat mag.
      Als je maar geen Duindisteltje speelt

Comment

Ik zou er voor alle zekerheid de redactie van op de hoogte stellen.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
        Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
          Ik heb in een topic gelezen dat dat mag.
          Als je maar geen Duindisteltje speelt
          Haha, een nieuwe uitdrukking is geboren : "voor Duindisteltje spelen" = u uitgeven voor een ander (of meerdere andere)...

Neen, zeker geen probleem, mar wel even de forumleiding verwittigen...
          Greetz, Kariboe
          * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
          Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Een dubbele account om misbruik te maken is niet toegelaten ... en een dubbele account is dan één persoon dat meerdere accounts heeft. Niemand verbiedt toch van meer dan één account te hebben binnen het gezin?

Iemand dat het spel eerlijk speelt en geen misbruik maakt die moet daar niet eens stil bij staan ... gewoon doen.
            Last edited by VerSeg; 7 augustus 2009, 02:20.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

mijn dochter heeft ook al de intentie gehad om een account aan te maken hier op bd,daar ze toch zeker de laatste tijd veel met fotografie bezig is, maar op mijn vraag heeft ze er toch van af gezien dit te doen gezien de toestanden met die dubbelaccounts...
              we hebben wel elk een eigen computer maar gebruiken wel dezelfde internetverbinding ...

denk dat het beter is zo dan achteraf vanalles te moeten uitleggen...
              http://www.jvs-photography.be/

Comment

Ik heb de indruk dat sommigen hier precies schrik hebben...

Als ieder zijn eigen account heeft is alles toch OK? 2 mensen die 1 account gebruiken mag toch ook niet...

Comment

Allemaal bedankt voor Uw mening en hulp

Ik wil het spel gewoon eerlijk spelen en zou niet graag hebben dat ik iemand tegen zijn kar rijdt of in de problemen breng.
                  Daarenboven is het vooral uit respekt voor al de mensen achter BD die dagelijks een enorme inspaning doen om dit alles draaiende te houden.
                  Ben ik dan 'braaf'?
                  In dit geval ben ik dan als je het zo noemt graag braaf
                  Bij deze vraag ik dan ook of iemand van het bestuur er bezwaar tegen heeft?

Mvg.

Ronald

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door The digital hunter Bekijk bericht
                    ...en of ze dat kunnen bevestigen via een aangetekend schrijven... met een copie naar je advocaat, je weet maar nooit

Comment

Dat is nog eens een tip
                      Oorspronkelijk geplaatst door Dany_ Bekijk bericht
                      ...en of ze dat kunnen bevestigen via een aangetekend schrijven... met een copie naar je advocaat, je weet maar nooit

Comment

Neen, we hebben daar geen bezwaar tegen dat er meerdere accounts zijn in hetzelfde gezin en zelfs niet vanaf dezelfde PC.
                        We zouden het wel op prijs stellen als de betrokkenen ons dat melden. De software tipt ons immers als er 2 accounts hetzelfde adres gebruiken. Indien we er niet van op de hoogte zijn, dan wordt dat als een dubbelaccount geïnterpreteerd.

Voor leden van eenzelfde gezin verwachten wel enige fair-play, om niet of minimaal te reageren in elkaars topic en elkaar geen scores te geven in de challenge.

Comment

Dag mannen en vrouwen,

Ik heb eens een vraag.
                          Mijn vrouw begint zich meer en meer in fotografie te intresseren(als je bij de hond slaapt krijg je zijn vlooien)en nu vraag ik me af.
                          Mag zij ook een nickname en account aanmaken via de zelfde computer of moet dat via mijn account en nickname gaan?

Mvg.

Ronald
                          yep, we doen het al ruim 5 jaar.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Bedankt voor je raktie Lut

We gaan er in het weekend werk van maken(van die account aanmaken bedoel ik ,hé)
                            Vriendelijke groeten

Ronald
                            Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
                            Neen, we hebben daar geen bezwaar tegen dat er meerdere accounts zijn in hetzelfde gezin en zelfs niet vanaf dezelfde PC.
                            We zouden het wel op prijs stellen als de betrokkenen ons dat melden. De software tipt ons immers als er 2 accounts hetzelfde adres gebruiken. Indien we er niet van op de hoogte zijn, dan wordt dat als een dubbelaccount geïnterpreteerd.

Voor leden van eenzelfde gezin verwachten wel enige fair-play, om niet of minimaal te reageren in elkaars topic en elkaar geen scores te geven in de challenge.

Comment

Working...
                            X