Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

B&B hotel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• B&B hotel

Hallo
    Iemand ervaring met een b&b hotel in de omgeving van Beaufort- Berdorf in luxemburg
    Eventueel ander gezellig hotelletje,niet te grootschalig
    groeten
    Nikon D7100,een hoopje glas en een flitserke

Re: B&B hotel

Mijn laatste ervaring met een B&B hotel was in Berlijn en niet zo positief.
    Het hotel was gewoon verschrikkelijk vuil, de kamers waren uiterst klein en ongezellig.
    Het ontbijtbuffet daarentegen was wel zeer goed.
    Of dit nu zo is voor de andere B&B's heb ik totaal geen weet.
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Re: B&B hotel

Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
      Mijn laatste ervaring met een B&B hotel was in Berlijn en niet zo positief.
      Het hotel was gewoon verschrikkelijk vuil, de kamers waren uiterst klein en ongezellig.
      Het ontbijtbuffet daarentegen was wel zeer goed.
      Of dit nu zo is voor de andere B&B's heb ik totaal geen weet.
      Hier daarentegen zéér positieve ervaringen met B&B of Chambers d'hotes Ivan, wij hebben er denk ik een waarschijnlijk reeds méér dan honderd aangedaan, en kunnen er hoogstens mischien van een tweetal zeggen dat het er minder proper of onverzorgd was.

De vele die wij er op vier maal drie weken in Zuid-Afrika hebben gedaan waren allen perfect, verder hebben we er reeds verschillende gedaan in Frankrijk en Duitsland, en eigenlijk allemaal positief, velen hebben een website met een gastenboek, daar kan je reeds veel uit afleiden.

Ik verkies zelfs een B&B of chambres d'hotes boven een hotel, dat vanwege het contact met de mensen, en het niet zijn van "de mensen uit kamer XX" als je weet wat ik wil zeggen.

Nu zaterdag vertrekken wij naar eentje in Zuid Frankrijk, bij Vlamingen, DEZE
      Last edited by Guest42; 6 augustus 2009, 15:12.

Comment

Working...
      X