Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Charme hotel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Charme hotel

Ik zoek een etappehotel in Frankrijk omgeving Bas-Normandië (streek Calvados). In de buurt van Le Havre tot Caen. Ik zoek niet zo direkt het allergoedkoopste Formule 1 hotel, maar wel een goed en betaalbaar charme hotel(letje). Waar we eventueel 's avonds kunnen eten. Of een mooie B&B is ook goed. Liefst als het kan ergens aan de zee, alhoewel dat geen echte must is...

Bedoeling is dat we maar een nacht blijven slapen (we zijn op doorreis naar de Altlantische kust) maar dat er parking aan het hotel is (we hebben ook fietsen mee).

Het internet staat vol van allerhande hotels en allemaal even goed (als ik de advertenties zou geloven) maar wellicht heeft iemand een goede suggestie of ervaring ?

Bedankt alvast !

Re: Charme hotel

kan u alleen maar één afraden, de Kyriad Deauville in St Arnoult

er zijn wel meer als genoeg bordjes met "kamers vrij" ginder overal op de wegen.

Comment

hotel "le saint-aubin" in st-aubin-sur-mere(normandie),zijn er 2 jaar geleden geweest,valt goed mee,is niet de grote luxe maar de kamers zijn goed en het eten lekker!
      er is ook een parking aan vast voor de auto,en als je s'morgens je raam opent zie je het zeetje onder je!
      wij hadden dit gekozen omdat het een beetje centraal lag aan de normandische kust,om onze dagtrips naar de landingsstranden enz... te starten!
      grts; M

Comment

Ik ga waarschijnlijk voor een weekje langs ginder in september en mijn oog is gevallen op :

of :

of :

Groetjes,
        Pol.
        Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Nog een BB : http://www.likhom.com/site_adherent....code=NO1405005

Groetjes,
          Pol.
          Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Inmiddels terug van vakantie en in Hotel Saint-Aubin gelogeerd.
            Ligt echt op 10 meter van de zee, en heel lekker eten in het restaurant.
            Perfect meegevallen
            Bedankt voor de gouden tip meuwi

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MDF Bekijk bericht
              Inmiddels terug van vakantie en in Hotel Saint-Aubin gelogeerd.
              Ligt echt op 10 meter van de zee, en heel lekker eten in het restaurant.
              Perfect meegevallen
              Bedankt voor de gouden tip meuwi
              is héél graag gedaan,als je je maar geamuseerd hebt!
              grts; M

Comment

Working...
              X