Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

goe bezig vtm

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• goe bezig vtm

ze zijn daar goe bezig in vilvoorde!!!

heb nu al een paar keer de zwarte door gezien op vtm! en nu blijkt da er een fotograaf toch vrij bekende en naar mijn idee redelijk stilgehouden urban locaties.

is hier al sprake geweest van die auto's in de ardenen,
    al iets gezien van ondergronds catacomben op een kerkhof,
    vandaag was het de beurt aan de allomgekende (onder de urban fotografen) "horrorlabs" aan de beurt.

straks gaan die "waardevolle" locatie geheel omzeep.
    nikon stuff

Re: goe bezig vtm

Is dat niet een beetje egoïstisch, meeste kennen deze plaatsen ook van doorvertellen hé
    I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work

Comment

'k snap het niet helemaal.
      'k heb zo het gevoel van "ik wel en d'andere niet"?

mm
      ∏__|_ ∏__|_
      "no rules, great shots"
      Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk bericht
        'k heb zo het gevoel van "ik wel en d' andere niet"?

mm
        Kan ook een ander gevoel zijn mm.
        Als ik jan en allemaal in mijn tuin toelaat dan heb ik binnen 5 jaar geen tuin meer.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
          Als ik jan en allemaal in mijn tuin toelaat dan heb ik binnen 5 jaar geen tuin meer.
          Met 2 man geen tuin meer?

Maar als je aan iedereen toegangsgeld vraagt dan ben je binnen 5 jaar weer wat rijker.
          Alleen nog iemand vinden dat geld wil geven om jouw tuin te zien.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Heb nu al 5 keer de openingspost herlezen...ik geef het op.
            Last edited by Destn; 5 augustus 2009, 02:37.
            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
              Heb nu al 5 keer de openingspost hergelezen...ik geef het op.
              Is toch simpel en zie naar mijn tuin.

Die is gewoon bezorgd dat veel volk die locaties naar de botten helpen.
              Is geen kwestie van egoïsme of zo.
              En nu VTM het onder de aandacht brengt vreest die dat het volk er massaal op af gaat komen.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                Is toch simpel en zie naar mijn tuin.

Die is gewoon bezorgd dat veel volk die locaties naar de botten helpen.
                Is geen kwestie van egoïsme of zo.
                En nu VTM het onder de aandacht brengt vreest die dat het volk er massaal op af gaat komen.
                Bedankt voor de vertaling...'k dacht dat we zelf de zinnen moesten vormen
                ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Haaaaaahaha
                  Gij moogt nog ne keer meedoen
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Dat noemt men "in de groep gooien". De lezer mag zelf het boeltje sorteren.
                    Vriendelijke groet,

Jos

Comment

hmm openingspost zit inderdaad niet super ineen, mijn excuses.

VTM gooit die locaties in't openbaar, zal ook andere mensen naar daar lokken.
                      nu gaat het meestal door onder fotografen die de (fotografische) waarde van die site's waarderen en in stand willen houden.

hoop dat dit onterecht is.
                      nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk bericht
                        'k heb zo het gevoel van "ik wel en d'andere niet"?

mm
                        Inderdaad.

Trouwens, foto's van die locaties staan hier ook zomaar op't forum en op het net. Ik denk dat via die weg véél meer geïnteresseerden de locaties ontdekken. Met google geraak je al heel ver hoor.
                        Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht

nu gaat het meestal door onder fotografen die de (fotografische) waarde van die site's waarderen en in stand willen houden.

Nochtans bij de "fotografen" zijn er ook die plaatsen liever voor zichzelf houden dan ze te delen met anderen uit schrik dat deze ook eens een mooie foto zouden kunnen nemen. En dan heb ik het niet over beroeps, van die zou ik het nog kunnen begrijpen.

Mvg.
                          Robert
                          Mvg.
                          Robert
                          Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht

Is google dan niet openbaar ? Trouwens hij was niet de eerste zie eens http://forum.belgiumdigital.com/f46/...-a-246652.html

De gewone kijker vind het misschien eens goed om dit te zien maar zal niet uit zijn zetel komen. Binnekort zien we op VTM hoe we een modellenshoot doen onder hobbyfotografen. Wat dan ?
                            Gebrruik eens google en ik kan direkt aan urbanshooting gaan doen.

Comment

Begrijp je bezorgdheid wel een beetje maar om nu te zeggen dat het enkel voor fotografen moet voorbehouden blijven, vind ik er ook wel wat over.

P.S. : dat er dt- tik- en andere foutjes geschreven worden leest hooguit een beetje ongemakkelijk en ik zal dit niet gauw becommentariëren. Niet iedereen heeft de kans op hoger middelbaar onderwijs gekregen en sommigen zijn dyslectisch aangelegd maar aub probeer uw zinnetjes kort en duidelijk te houden én lees eens na alvorens te posten.

Comment

Working...
                              X