Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Iedereen kan een merk aanbevelen van iets dat goed afgewerkt is en lang mee gaat maar niemand kan zeggen op welke stoel jij goed zult zitten ... da's ieder eigen keus.
Er zijn mensen die goed zitten op een stoel van 99€ en anderen op ene van 699€.
Iedereen kan een merk aanbevelen van iets dat goed afgewerkt is en lang mee gaat maar niemand kan zeggen op welke stoel jij goed zult zitten ... da's ieder eigen keus.
Er zijn mensen die goed zitten op een stoel van 99€ en anderen op ene van 699€.
Ja maar wat ik verzwegen heb is dat ik al zo een paar keer op zo'n Giroflex gezeten heb.
Je voelt echt goed dat er kwaliteit onder jou zit
Ja maar wat ik verzwegen heb is dat ik al zo een paar keer op zo'n Giroflex gezeten heb.
Je voelt echt goed dat er kwaliteit onder jou zit
Als ik in een Porsche zit voel ik ook stevigheid en kwaliteit maar ik voel mij daar niet goed in, een auto dat maar een vierde kost daarentegen kan mij een heel aangename zithouding bezorgen.
Ik bedoel maar dat het best kan dat iets beter afgewerkt is en steviger gebouwd maar daarom niet voor u het best gepaste product is.
Stel dat 90% hier zegt dat Giroflex (zoals je aanhaalt) het beste is maar jij zit er niet goed op ... ga je het dan kopen omdat het kwaliteit is?
Als ik in een Porsche zit voel ik ook stevigheid en kwaliteit maar ik voel mij daar niet goed in, een auto dat maar een vierde kost daarentegen kan mij een heel aangename zithouding bezorgen.
Ik bedoel maar dat het best kan dat iets beter afgewerkt is en steviger gebouwd maar daarom niet voor u het best gepaste product is.
Stel dat 90% hier zegt dat Giroflex (zoals je aanhaalt) het beste is maar jij zit er niet goed op ... ga je het dan kopen omdat het kwaliteit is?
Ja maar ik begrijp jou wel VerSeg.
In een Porsche zit ik veel te laag en is moeilijk (voor mij toch) om in en uit te stappen.
PS. bijkomend probleempje voor mij is dat ik een beetje een kromme rug heb.
ik ben er zeer kontant van, ze kosten wat maar het is er ook naar, de oudste zal nu zo'n 5 a 6 jaar zijn en daar is nog geen spoortje slijtage aan te vinden
1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext
je moet er gewoon op letten dat je de volgende zaken in acht houd als je een stoel koopt.
-Alles moet verstelbaar zijn-
-Goede ondersteuning van de onderrug
-Armleuningen
Als je dit allemaal hebt dat moet je 'vooral' zorgen dat je houding goed is t.o.v je bureau.
Een stoe zonder armleuningen waar je met de onderarmen op de desk zit of ligt maakt dat je ruggegraat buigt en waardoor je in je nek een belasting van 200 kg krijgt..Dat is het warme gevoel wat je meestal krijgt in je nek door te lang in die houding te zitten.
Dus de armen moeten ondersteund worden door de armleunigen gelijk met het bureaux te zetten zodat alleen je polsen vrij spel hebben en waardoor je ook dadelijk rechter gaat zitten.
Dan een stoel daar moet je opzitten zodat je benen in een hoek van 90° geplloid zijn en dat er tussen de knieholtes en je zitvlak van de stoel een vuistbreedte tussen kan zodat je bloedtoevoer naar de benen niet wordt afgesneden. Dus los van de grond hangende schoenen is een zeer slecht idee..
En last but not least..Kan je de stoel op die mannier niet plaatsen dan moet je er voor zorgen dat je bureau blad kan zakken en niet de stoel die je moet gaan aanpassen..
Dit helpt echt allemaal en dan maakt eigenlijk de kwaliteit van een stoel niet zo veel uit.
Zolang je maar zorgt dat een stoel al die kenmerken draagt.
Ik kan er over mee praten want ik ben jaren een rugpatient geweest en sinds ik een betere stoel heb heb ik 60 % minder last van rugklachten.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Awel, ik zit ook minder goed in mijn vrouw hare Ferrari dan in mijnen Toyota !
”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
Si non, on devient bonbon
Et les gens nous mangent !"
Comment