Iemand een idee waar die nog ergens te krijgen zijn? Je kent ze wel, van die ballen bedekt met stukjes weerspiegelend glas die veel gebruikt werden in discotheken tijdens de jaren 70 en 80
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Glitterballen
Collapse
X
-
Glitterballen
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BELabels: Geen
-
-
-
Re: Glitterballen
Een beetje ver van waar jij woont maar hier hebben ze die ook (Waregem).
Toch even op voorhand bellen.
Er is nog 1 Tandy winkel in de EU en die is in Merksem --> http://www.tandy.be/
Misschien nu met Radio Shack in de Tour dat men weer denkt aan meer EU filialen?
Comment
-
-
kopen of huren?
indien het laatste -
Geronika in Malle kan je dan verder helpen - http://www.geronika.be/download/verhuur_licht.pdf
Da's bijna achter je hoek he.
Comment
-
Alvast iedereen al bedankt voor de tipsThere is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Comment
-
LOL, wat heeft dat daarmee te maken??? Nee hoor, mijn collega's van het ergo en animatie team waren op zoek om die te gebruiken op het jaarlijkse personeelsfeest, het thema is : the golden sixties . . . . en dan kunnen spiegel- of glitterballen niet ontbreken he.
Ze widen me eerst niet geloven dat ik informatie hierover zou kunnen vinden op een fotografie forum zoals BD . . . ze moesten eens weten wat een bron van informatie BD isThere is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Comment
-
Comment