Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Glitterballen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Glitterballen

Iemand een idee waar die nog ergens te krijgen zijn? Je kent ze wel, van die ballen bedekt met stukjes weerspiegelend glas die veel gebruikt werden in discotheken tijdens de jaren 70 en 80
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Re: Glitterballen

Ik denk in iedere winkel waar ze onder andere DJ materiaal verkopen.

Voorbeeld in Aalst : Gotron. Als je klikt op Catalogus en dan Discolampen kan je ze zien.

Er moeten gelijkaardige winkels overal in Belgie zijn.

Update : via Google heb ik deze link gevonden
    Groetjes,

Dany_

Comment

Zelf maken Grote bol piepschuim kopen en daarop glittertjes kleven.

Sorry... ik liet me even gaan... beroepsmisvorming

Comment

Bedoel je die ?

... ergens in de Hoogpoort te Gent.
        Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

Comment

Ook in Dreamland heb je zo'n artikellen.

Comment

Een beetje ver van waar jij woont maar hier hebben ze die ook (Waregem).

Toch even op voorhand bellen.
            Er is nog 1 Tandy winkel in de EU en die is in Merksem --> http://www.tandy.be/
            Misschien nu met Radio Shack in de Tour dat men weer denkt aan meer EU filialen?

Comment

kopen of huren?
              indien het laatste -
              Geronika in Malle kan je dan verder helpen - http://www.geronika.be/download/verhuur_licht.pdf

Da's bijna achter je hoek he.

Comment

Alvast iedereen al bedankt voor de tips
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.

Comment

Ga je een Gay party houden Francis?
                  Vergeet uw spannend broekje met olifantenpijpen niet hihihi
                  Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Comment

LOL, wat heeft dat daarmee te maken??? Nee hoor, mijn collega's van het ergo en animatie team waren op zoek om die te gebruiken op het jaarlijkse personeelsfeest, het thema is : the golden sixties . . . . en dan kunnen spiegel- of glitterballen niet ontbreken he.
                    Ze widen me eerst niet geloven dat ik informatie hierover zou kunnen vinden op een fotografie forum zoals BD . . . ze moesten eens weten wat een bron van informatie BD is

Comment

Da zal wel zijn BD=Wikipedia héhé
                      Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Comment

Working...
                      X