Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Digitale televisie: hulp aub.

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Digitale televisie: hulp aub.

Mijn moeder wenst over te schakelen van analoge naar digitale televisie. Momenteel kijkt ze analoog bij Telenet. Ter informatie: haar internetabonnement loopt bij Base (voorheen Versatel), de vaste telefoon bij Belgacom en de GSM bij Proximus.
    Blijkbaar is het mogelijk om bij Belgacom en bij Telenet een pakket aan te schaffen waar al deze services geintegreerd zijn? Wie heeft hier ervaring mee? Wat is de tevredenheid?
    Of is het interessanter om enkel de TV om te schakelen naar bvb TV Vlaanderen?
    Graag jullie adviezen aub. Dank u.
    Homo Sapiens Pentaxiensis

Re: Digitale televisie: hulp aub.

Ik denk dat je wel al een en ander kan vinden op dit forum.
    Een pack maakt het goedkoper, Telenet is niet slecht op dat gebied maar Belgacom heeft er ook.
    Of het ook interessant is om je GSM erbij te nemen is een andere vraag, veel hangt van je gebruik af.
    Natuurlijk zit je al bij Belgacom met telefoon en GSM ... dat maakt de keuze voor uzelf vermoedelijk wat anders.
    TV Vlaanderen ... uw moeder is dan ook akkoord een schotel te hangen?
    Hou er wel rekening mee eerst na te zien of ze niet verbonden is aan een contract van een jaar of twee bij de huidige providers.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Telenet heeft een interessant pakket met alles : internet, telefoon, digitale televisie, gsm (mobistar). Als je nu overschakelt begint de miserie : het opzeggen van de abonnementen !!! Even doorbijten dan want je wordt op alle fronten ontmoedigd. Van telenet ben ik tevreden, behalve van hun callcenter, maar iedereen werkt nu met een callcenter.
      Last edited by Grupello; 22 juli 2009, 10:31.

Comment

Iedereen werkt nu met een callcenter, maar voor Belgacom kan je evengoed langsgaan in een Belgacom-winkel om wat uitleg te vragen, TV-vlaanderen kan je bekomen bij je lokale elektro-dealer. Persoonlijk ben ik nog altijd fan van wat persoonlijk contact...
        Als je de goeie man/vrouw vastkrijgt is de uitleg degelijk, en in elk geval beter dan aan de telfoon...

Telenet vraagt je normaal om het zaakje telefonisch te regelen. Heb zelf 30 min. aan de telefoon mogen wachten (en 3 oproepen) om mijn internet-aansluiting aan te vragen (is wel een jaar of 4 geleden). Geestig is anders.

Qua prijs, wel oppassen. Telenet geeft prijzen op zonder de prijs van het kabelabonnement. Bij Belgacom en TV-vlaanderen zit dat wel in de prijs inbegrepen !!! Volgens mij is TV-Vlaanderen uiteindelijk de goedkoopste (als je zuiver de prijs van digitale TV bekijkt), maar je zit wel met die installatiekosten van de schotel...
        Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
          Iedereen werkt nu met een callcenter, maar voor Belgacom kan je evengoed langsgaan in een Belgacom-winkel om wat uitleg te vragen,
          Dit kan je evengoed voor Telenet ... en voor beiden kan je een uur aanschuiven als je wat pech hebt.

Als je de goeie man/vrouw vastkrijgt is de uitleg degelijk, en in elk geval beter dan aan de telfoon...
          Met de goede man/vrouw aan de telefoon is ook alles direct in orde hoor, het is de werknemer dat goesting moet hebben om u deftig te helpen. Als het in een winkel wat druk is durft de verkoper u ook al eens sneller doorsturen.

Telenet vraagt je normaal om het zaakje telefonisch te regelen. Heb zelf 30 min. aan de telefoon mogen wachten (en 3 oproepen) om mijn internet-aansluiting aan te vragen (is wel een jaar of 4 geleden). Geestig is anders.
          Een verplaatsing naar een dealer en daar uw beurt afwachten kost u in het algemeen veel meer tijd dan een half uur, waar zit het probleem eigenlijk? Dat het aan de telefoon meer opvalt dan in een winkel?
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Peter K Bekijk bericht
            Mijn moeder wenst over te schakelen van analoge naar digitale televisie. Momenteel kijkt ze analoog bij Telenet. Ter informatie: haar internetabonnement loopt bij Base (voorheen Versatel), de vaste telefoon bij Belgacom en de GSM bij Proximus.
            Blijkbaar is het mogelijk om bij Belgacom en bij Telenet een pakket aan te schaffen waar al deze services geintegreerd zijn? Wie heeft hier ervaring mee? Wat is de tevredenheid?
            Of is het interessanter om enkel de TV om te schakelen naar bvb TV Vlaanderen?
            Graag jullie adviezen aub. Dank u.
            Hier voorlopig heel tevreden over dat Telenet pakket, ik betaal er nog 5€ bovenop zodat ik ook tijdens de dag onbeperkt kan bellen naar vaste lijnen, met twee dochters lijkt het hier soms wel een telefooncentrale.
            Pakket omvat: digitale tv met gehuurde digicorder, internet, en vaste telefoon met dag en nacht onbeperkt bellen naar alle vaste lijnen in België en s'avonds naar gans Europa. kost 55€ per maand.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
              Hier voorlopig heel tevreden over dat Telenet pakket, ik betaal er nog 5€ bovenop zodat ik ook tijdens de dag onbeperkt kan bellen naar vaste lijnen, met twee dochters lijkt het hier soms wel een telefooncentrale.
              Pakket omvat: digitale tv met gehuurde digicorder, internet, en vaste telefoon met dag en nacht onbeperkt bellen naar alle vaste lijnen in België en s'avonds naar gans Europa. kost 55€ per maand.
              + 13 € kabeltv niet vergeten hé
              b.
              Bijna niks meer....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                En wat kost het als ze naar U bellen???? Het staat op die mensen hun factuur.
                Daar word dikwijls niet over gepraat.

Johan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Johan G Bekijk bericht
                  En wat kost het als ze naar U bellen???? Het staat op die mensen hun factuur.
                  Daar word dikwijls niet over gepraat.

Johan
                  Telenet kan er toch niet aan doen dat Belgacom zijn klanten laat betalen om naar Telenet vaste lijnen te bellen?

Omgekeerd is het dan wel mogelijk om gratis van Telenet naar Belgacom te bellen.

mir
                  De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                    Telenet kan er toch niet aan doen dat Belgacom zijn klanten laat betalen om naar Telenet vaste lijnen te bellen?

Omgekeerd is het dan wel mogelijk om gratis van Telenet naar Belgacom te bellen.

mir
                    Inderdaad ! Er zit overal wel een addertje onder het gras met die aanbiedingen, maar bij Belgacom zijn dat meestal "boa constrictors"
                    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht

mir
                      bij belgacom is het ook gratis na 17 uur als u happy time hebt.
                      b.
                      Bijna niks meer....

Comment

Hoe zit het met het zenderpakket?
                        Klopt het dat je bij TV Vlaanderen (schotel-TV) geen VTM meer hebt?
                        En dat Telenet als enige 'Prime' heeft, en Belgacom dan weer voetbal?
                        Fuji FinePix S100fs

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RuZ Bekijk bericht
                          Klopt het dat je bij TV Vlaanderen (schotel-TV) geen VTM meer hebt?
                          Dat klopt niet ; http://www.tv-vlaanderen.be/pid_onszenderaanbod.asp

mvg etienne

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door etienne Bekijk bericht
                            En waar zijn de Duitse zenders Etienne?
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Waar Telenet niet veel gewag van maakt is dat je een sociaal tarief kunt bekomen tot een bepaald inkomen (voorwaarden zijn te lezen op hun site). De contracten van andere providers nemen ze gewoon over, dacht ik toch?

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                              Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Working...
                              X