Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sea Life Blankenberge...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Sea Life Blankenberge...

... de moeite of niet ?

En mag je daar foto's maken ?

THX !
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

Re: Sea Life Blankenberge...

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
    ... de moeite of niet ?

En mag je daar foto's maken ?

THX !
    Ben er eens geweest vorig jaar. Vond het wel eens leuk om te zien, maar wat me wel opviel en voelde: Pokkeduur den entré!
    Je mag daar foto's nemen, maar dan wel zonder flash!
    Last edited by Blue Point; 20 juli 2009, 20:23. Reden: typo

Comment

Hey juppekes

Ik ben daar ook eens geweest.

Het was dan nog heel druk, je kon zelfs niet even stilstaan.

En in een fluit waren we weer buiten.

Mij zien ze daar niet meer.
      Bootjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
        En in een fluit waren we weer buiten.
        Daarom dat ik het zei: pokkeduur (dacht 16 euro), en op een fluit ben je buiten zoals je zei

Comment

Je mag er foto's maken, zoals gezegd zonder flits (hoewel blijkbaar niet iedereen kan lezen en het toch doet).
          De prijs: tja niet aan te doen, niets is nog gratis.
          Of dit nu de ideale periode is om dit te bezoeken is een andere vraag. Het zou wel eens druk kunnen zijn. Beter buiten de vakantie periodes (in de examens of zo lijkt me beter).

Deze foto's zijn er genomen, net voor sluitingstijd toen bijna iedereen weg was.
          Als ik volgende keer ga neem ik ook iets mee om vettige vingers van het glas te kunnen verwijderen.
          Als je bij de zeepaardjes iemand van sealife ziet, vraag dan eens een e-mail adres? Ze hadden gevraagd om de foto's te zien, maar met aan de babbel te geraken zijn we vergeten adressen uit te wisselen (op hun site heb ik er geen gevonden).

j.
          A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
          Nikon stuff

Comment

Zeer klein en ZEEEER duur. Ik vind het niet de moeite.
            Op drukke dagen zie je weinig van de aquaria en voor je het weet sta je terug aan de uitgang.
            Homo Sapiens Pentaxiensis

Comment

Al geweest en volg de rest :duur en niet echt fotogeniek om van die mediageile opzichter maar te zwijgen ,ken hem niet bij naam maar is er sealife op den tv zie je zijn smoel t'is de deze d ' ak wil zeggen .

Comment

We zijn er gisteren geweest ( we hadden een gratis kaart ), maar yep, normale inkom = 16 euri !!!!
                Véél te duur voor wat het is imho, en dan proberen ze je nog vanalles aan te smeren om de zeehondjes te steunen. ( boekjes, stickers, sleutelhangers )

De aquaria zijn zéér donker en zeker niet te vergelijken met Antwerpen (Zoo ) of Paradisio.

De Antwerpse Zoo is maar 2,50 euro duurder en daar kan je gerust een volle dag in rondwandelen en prachtige foto's maken.

@jwllms: email vergeten te vragen: toen we bij de zeehonden zaten ( korte uitleg ) zij we moeten gaan lopen voor een verschrikkelijke stortbui. Het dak van de "shelter" begon vervaarlijk te kraken - ik dacht onmiddellijk aan het ingestorte podium van Madonna
                ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                Si non, on devient bonbon
                Et les gens nous mangent !"

Comment

Working...
                X