Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Parkeren in Gstaad (CH)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Parkeren in Gstaad (CH)

Deze week gezien in de voor ons gratis parking in Gstaad .Er moet toch een reden voor zijn ,welke weet ik niet

Re: Parkeren in Gstaad (CH)

Zijn meestal parkeerplaatsen het kortst bij de uitgang, zodat vrouwen die alleen parkeren in een donkere ondergrondse garage zich veiliger voelen omdat ze sneller bij de uitgang zijn. Is al jaren zo in CH en begint nu ook op te komen in België.

Comment

Ik vind het seksistisch.

Dave
      pixelpusher

Comment

en (don't shoot me) deze zijn doorgaans iets groter.
        11-300mm
        jeff heylen

Comment

Ik zou er toch maar niet parkeren, zelfs al zijn ze groter

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
          Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dippie Bekijk bericht
            Zijn meestal parkeerplaatsen het kortst bij de uitgang, zodat vrouwen die alleen parkeren in een donkere ondergrondse garage zich veiliger voelen omdat ze sneller bij de uitgang zijn. Is al jaren zo in CH en begint nu ook op te komen in België.
            En dan gaat men(sommige mannen) er toch parkeren, zoals op de gehandicapten parkings aan de grootwarenhuizen
            """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
            George Orwell

Comment

Ook zo in de Parking Kolonel Dusartplein in Hasselt (goed zichtbare parkplaatsen - uit veiligheids overwegingen - speciaal voor vrouwen aan de uitgang)
              Last edited by vinstermik; 23 juli 2009, 16:48.

Comment

Da's toch al hééél oud nieuws? Zulke parkings hadden ze 15 jaar geleden al in Köln!
                Het heeft alles te maken met veiligheid en veiligheidsgevoel. Deze parkeerplaatsen liggen korter bij de in-/uitgang, zijn beter verlicht en vrijwel altijd in de onmiddellijke nabijheid van de parkeerwachters.
                Eerlijk gezegd ik kan het wel appreciëren, ondergrondse parkings zijn meestal niet de meest aangename plekken in de stad. Ik moest laatst parkeren in die nieuwe parking van het Centraal Station in Antwerpen ... jakkes zo'n donker onaangename spelonk!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vinstermik Bekijk bericht
                  Ook zo in de Parking Kolonel Dusartplein in Hasselt (goed zichtbare parkplaatsen - uit veiligheids overwegingen - speciaal voor vrouwen aan de uitgang)
                  jaja, allemaal goed en wel en prima initiatief, maar wordt daar ook geen misbruik van gemaakt, wie controleert dat je een vrouw bent ?
                  """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                  George Orwell

Comment

En mannen mogen wel overvallen worden?

Weet wel dat de kans minder is enzo, maar kom, niet elke man is een stoere kleerkast.
                    Sony alpha 200 met glas en flitser...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                      jaja, allemaal goed en wel en prima initiatief, maar wordt daar ook geen misbruik van gemaakt, wie controleert dat je een vrouw bent ?
                      Ze zoeken nog iemand voor te controlen. Interesse?

Comment

In Dublin zijn er anders ook mooie.... Daar zijn ook parkeerplaatsen speciaal voor vrouwen maar die zijn 1,5x zo breed als de gewone reguliere parkeerplaatsen.
                        Heb er ergens een foto van liggen... zal ik eens posten zodra ik ze vindt...

Comment

Working...
                        X