Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iemand lid consumentenbond (NL) ?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• iemand lid consumentenbond (NL) ?

is er hier iemand lid van de consumentenbond in NL die mij evt een test wil doormailen.

De testresulataten van de GPS-ontvangers interesseren me wel, maar het is een beetje gek om alleen daarvoor een abbo te nemen. Misschien is er een goede ziel 'in da house'

Greetz
    Stefan
    --
    Play Drakensang - a free online mmorpg

Re: iemand lid consumentenbond (NL) ?

hmmm, niemand ?

De test zou in het maart nummer van dit jaar staan (sommige zeggen februari) en zou in de meeste bibliotheken verkrijgbaar zijn ... ...

Moet ik nu echt naar een NL-bib rijden
    --

Comment

een alternatief??

klik

klik2

hoop dat je hier iets mee kan doen
      nikon stuff

Comment

1° link had ik nog niet gevonden, maar is van 2002 ... welke nikon body is er in 2002 uitgekomen ?? zou je daar nu nog een review van lezen

2° link had ik al eens gezien maar bevat niet de toestellen die ik wil vergeleken zien

Dus (nog) geen alternatief voorlopig.
        --

Comment

Dit kan als een schending van de copyrights beschouwd worden, daarom wordt dit topic gesloten . . .
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Working...
          X