Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hogedrukreiniger

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Hogedrukreiniger

Oorspronkelijk geplaatst door Mr.D Bekijk bericht
    Zal ik die van de makro komen ruilen met die van u? Een gebruikte wisselen voor een gloednieuwe, dat kan geen slechte deal zijn hé. Ze zijn immers gelijkwaardig, niet?
    Ruilen doe ik niet , komen huren mag je altijd doen maar ge gaat dan wel een trekhaak aan uw wagen moeten hebben en een vrij grote koffer om alle kabels en toebehoren in te leggen
    Ik had dan ook gezegd " iets in die aard" ... alleen was ik erbij vergeten te vertellen dat het 3 à 4 keer groter is
    Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
    http://album.zoom.nl/user/lindberg/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door erwin Bekijk bericht
      Ruilen doe ik niet , komen huren mag je altijd doen maar ge gaat dan wel een trekhaak aan uw wagen moeten hebben en een vrij grote koffer om alle kabels en toebehoren in te leggen
      Ik had dan ook gezegd " iets in die aard" ... alleen was ik erbij vergeten te vertellen dat het 3 à 4 keer groter is
      't Is vriendelijk maar toch liever niet. Ik zou diene in mijne living moeten laten staan om mijn terras te kunnen afspuiten, want als da monster er op staat is 't vol .

Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

Comment

heb tijdje geleden een Nilfisk gekocht, die kwamen heel goed uit de testen op kieskeurig en beschikken over een metalen pomp in plaats van de kunststof versie.
        Staat net in promo in de collishop van colruyt, heb effe de specs erbij gezet

Nilfisk hogedrukreiniger compact C125.2-8 PAD

Inclusief patio cleaner, autowasborstel en buisreiniger
        Met metalen pomp

Voor kleinere huishoudens en om de auto te wassen. Met opbergruimte voor toebehoren.

Werkdruk : 125 bar
        Lengte hogedrukslang : 8 m
        Wateropbrengst : 350-520 l/uur
        Vermogen : 1,8 kW
        Max. toevoertemperatuur : 40 °C
        Gewicht : 8,5 kg

698683 189,00

Schoon machientje, gebruik dat vooral voor terras en zo... nog geen spijt van gehad.

Comment

Zou ook gaan voor ene met een metalen pomp,dienen plastieken brol gaat dat niet lang uithouden als je er veel meer werkt.
          Ik heb er voor het moment ene van dibo 1800l/u en 250bar en da werkt super
          So much to do, so little time !
          http://franky289.fotopic.net/

Comment

Blijkbaar heeft nete de Kärcher al gekocht ... als die er nu tevreden mee is voor het gebruik dat hij ervan verwacht, wat maakt het dan nog allemaal uit?
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Inderdaad, het uittesten zal voor volgende week zijn, maar ik vermoed dat hij meer dan genoeg zal zijn voor het gebruik dat ik er van maak.
              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Ja, natuurlijk Verseg.
                Maar voor diegene die nog op zoek zijn, en waar ik met google hier toevallig opkwam, is het altijd meegenomen ervaringen op te doen van andere gebruikers.
                Ben , na het stukvriezen van mijn HDR die in het tuinhuisje stond(ja, stom) dus ook op zoek.
                Kreeg al een mail met info van Karcher, waarvan een deel:
                Qua pomp is het steeds als volgt:

- K 2-3-4 = polyamide pomp
                - K 5-6 = aluminium pomp
                - K 7 = messing pomp

Wat ook de keuze kan bepalen, voor iemand die wekelijks de machine nodig heeft voor minstens een uur of meer.
                Wat mij doet besluiten om toch maar die met een alu pomp te nemen.
                Klein kodakske

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vroy Bekijk bericht
                  Qua pomp is het steeds als volgt:

- K 5-6 = aluminium pomp
                  Wat mij doet besluiten om toch maar die met een alu pomp te nemen.
                  Waarschijnlijk geen slechte keuze. 'k Werk hier al een paar jaar met een HD 5/17 C met vuilfrees. Onverwoestbare combinatie.
                  De 10 m hoge druk slang is versterkt met rvs-staaldraad weefsel, waardoor de slang een eeuwigheid kan meegaan.
                  't Is zelfs mogelijk om met dit type reiningingsmiddelen mee op te zuigen.

Comment

En als je echt degelijk materiaal wil : Kränzle. Wat prijzig, maar voor wekelijks gebruik en af en toe eens terrassen te reinigen, een kwaliteitskoop..
                    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
                      En als je echt degelijk materiaal wil : Kränzle. Wat prijzig, maar voor wekelijks gebruik en af en toe eens terrassen te reinigen, een kwaliteitskoop..
                      Inderdaad Pol, ik heb hier reeds enkele jaren een Kränzle 145T topgerief is dat, daar hangt tenminste een degelijke hogedrukslang van 15 meter aan, maar zoals je zegt niet goedkoop. KLIK

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                        Inderdaad Pol, ik heb hier reeds enkele jaren een Kränzle 145T topgerief is dat, daar hangt tenminste een degelijke hogedrukslang van 15 meter aan, maar zoals je zegt niet goedkoop. KLIK
                        Kan goedkoper hoor, ik heb er onlangs eentje voor m'n pa wezen halen bij een grote verdeler in onze buurt, netto meeneemprijs 600 euro excl btw , heel goede toestellen met idd een lange slang en handige haspel. Ik heb de voorganger van dit model al een aantal jaartjes en die is al serieus gebruikt geweest, nog nooit geen vodden aan gehad. De dealer rade wel aan om na al die jaren eens de olie te vervangen, beste dit te doen wanneer het toestel goed gebruikt is geweest en warm staat, olie er uit laten lopen, en een scheut nieuwe 15W40 erin en je bent weer goed voor 5 jaar volgens hem.
                        1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

Comment

Working...
                        X