Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Leveringen Dell

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Leveringen Dell

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
    Maar ondertussen is er nog steeds geen beweging in mijn Dell order. Sinds 29/6 staat hij "in levering", en bij UPS is er nog geen ingaande scan gebeurd.
    Ik vermoed toch dat mijn doos ergens van de camion gevallen is...
    Geduld ... het zijn nog maar 8 werkdagen ... ook bij Dell en zo is het vakantieperiode.
    Ze zullen die wel echt leveren hoor ... ze willen geld hebben en houden.
    Last edited by VerSeg; 8 juli 2009, 12:32.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Vandaag aangekomen!
      Het trackingnummer op de packbon schijnt veranderd te zijn.
      Op de originele tracking is er nu een uitzondering te zien...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
        Vandaag aangekomen!
        Het trackingnummer op de packbon schijnt veranderd te zijn.
        Op de originele tracking is er nu een uitzondering te zien...
        Allé ... gij content.

Wacht maar tot die tweede pc eraan komt.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

En dit berichtje komt meteen vanop de Dell Latitude 2100.
          Prachtig ding, stevig en snel (staat natuurlijk nog niet te veel rommel op).

Touchscreen is echt tof om wat te surfen in de zetel.
          Mijn zoontje heeft hem net ontvangen en is drie uur later op kamp vertrokken. Tijd voor de papa om ook eens te spelen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            Ik heb ook geen goede woorden voor Dell als het op service aankomt, veel miserie gehad bij de bestelling van een PC maar voor de rest nooit problemen gehad met die PC (is van mijn moeder) en dus ook geen ervaring met herstellingen.
            De PC is deftig afgewerkt en op de jaren hebben we enkel een defectgaande HD gehad (na 5 jaar). Nu werkt die nog steeds zonder problemen en is nog even snel als de eerste dag ... natuurlijk niet zo snel als een recente PC.
            Dat een PC trager wordt hangt meestal niet aan de PC maar aan de rommel dat je erop zwiert ... ofwel heb je te veel bespaard bij de aankoop en een PC gekocht dat niet performant genoeg was voor je toepassingen.
            De kaartlezer ... heb je daarvoor support gevraagd of een omruiling onder waarborg?
            Misschien staar het forum er vol van maar van elk merk kan je zo'n zaken vinden, ook van Siemens.
            Sorry maar hetgeen je hier aanhaalt wijst er nog niet op dat Dell rommel is, mocht je nu afkomen dat hij zeven keer defect geweest is wegens verschillende onderdelen die het telkens begaven, dat was iets anders geweest.
            Het lijkt er nu op van "mijn auto is altijd vuil en hij is minder snel dan een Porsche, dus hij is slecht".

Ik besef meer dan ooit dat al de rommel die je erop zet de PC vertraagd. Maar als een nieuwe PC het slechter doet dan een 7 jaar oudere die al meerdere jaren rommel geinstalleerd heeft en een processor van 7 jaar geleden heeft. Dan bewijst dat genoeg voor mij.

Verder was er HW die niet werkte en ik niet aan de praat kreeg.
            En had ik niet aangehaald maar de 17 inch monitor die erbij was ook niet goed. Ik moest maar beter de specs lezen maar de 17 inch van Dell 7 jaren na de 15 inch van Siemens Nixdorf had een lagere resolutie. Goed voor een slechtziende maar 1024x768 is echt wel belachelijk voor een 17 inch.

Nu ik kan ook geloven dat er mensen gelukkig zijn met Dell. Maar volgens mij is dit merk zo goedkoop omdat de onderliggende onderdelen ook goedkoper zijn.
            Tot sluitertijd, Dirk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FotoDirk Bekijk bericht
              Maar volgens mij is dit merk zo goedkoop omdat de onderliggende onderdelen ook goedkoper zijn.
              Goedkoop? Ik heb al een paar keer een PC samengesteld op hun site (niet besteld) en kom steeds aan 3 à 4000€.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Mijn laatste 2 PC's heb ik zelf in elkaar gestoken.
                Ik ben er een beetje uit noodzaak aan begonnen: op een dag kortsluiting veroorzaakt in mijn PC en niet dadelijk een nieuwe beschikbaar in mijn favoriete winkel (1 week wachten dat was mij teveel )
                Dan maar zelf beginnen te knutselen...
                En 't is nog goedkoop ook.

PS Ik ben geen techneut. Een lamp indraaien gaat nog net...
                Dat we ze nog lang mogen "trekken".
                Nikon D4S - SB800 - 17-35 - 28-70 - 70-200VR - 50 1.4

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FotoDirk Bekijk bericht

Verder was er HW die niet werkte en ik niet aan de praat kreeg.
                  En had ik niet aangehaald maar de 17 inch monitor die erbij was ook niet goed. Ik moest maar beter de specs lezen maar de 17 inch van Dell 7 jaren na de 15 inch van Siemens Nixdorf had een lagere resolutie. Goed voor een slechtziende maar 1024x768 is echt wel belachelijk voor een 17 inch.

Nu ik kan ook geloven dat er mensen gelukkig zijn met Dell. Maar volgens mij is dit merk zo goedkoop omdat de onderliggende onderdelen ook goedkoper zijn.
                  Normaal is elke 17 inch lcd panel afgesteld op 1280x1024 en geen 1024x768
                  Een 15 inch is 1024x768.
                  En dit is niet alleen voor dell, maar voor alle merken. Dit zijn lcd panels die ze aankopen bij een of andere lcd panel manufacturer.
                  Ben je wel zeker dat de drivers voor de vga kaart geinstalleerd zijn, want normaal mag dit geen probleem zijn.

Dell is vrij goedkoop als je de basis (standaard) configuraties gebruikt. Als je eenmaal daarvan afwijkt gaan de prijzen vlug de hoogte in. Als je iets in grote series kan bouwen, of pc tot pc verschillend, dan is het normaal die prijsstellingen.

Persoonlijk ben ik zelf ook geen dell voorstander. Dit heeft niets met dell te maken, maar met vooral dat ik zelf mijn systemen in elkaar steek.
                  Want heb thuis zelf ook dell schermen, en deze zijn
                  Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
                  Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

Comment

Dinsdag heb ik nog een Dell laptop besteld.
                    Deze keer is het een Studio 15 geworden voor mijn dochter.
                    Vandaag staat hij nog steeds in productie, maar dat zal wel normaal zijn.

Overigens is mijn zoon nog steeds bijzonder tevreden over zijn Latitude 2100 Netbook.
                    Zeer stevig machien, dat bijzonder stabiel presteert onder XP.

Comment

heb zelf ook niets dan goede ervaringen met Dell...
                      - scherpe prijzen (bestellen zo goed als altijd de basismodellen zonder opties )
                      - vlotte levering
                      - goede naverkoop!!!! Keertje probleem gehad met optische drive die het niet meer deed... Effe gebeld met technieker en 2 dagen later stond er een nieuwe optische drive aan de deur

Vroeger had ik het helemaal niet op Dell omdat de naverkoop op niets trok maar daar zijn ze serieus op vooruitgegaan!
                      With Canon, I can (or at least try)
                      Photastic.be ~ Passion for the picture
                      Nieuwe site

Comment

Hier ook niets dan positiefs over Dell. Je kan redelijk goedkoop je garantie verlengen tot een jaar of 4. Laatst de laptop van mijn vriendin om zeep. Een dag later stond er iemand aan de deur om een nieuw moederbord te steken. Gratis en voor niks. Een paar jaar geleden mijn adaptor stuk buiten garatie. Een paar dagen later een nieuwe thuis geleverd, gratis!
                        Laatst de adaptor van mijn Vaio laptop stuk, een maand buiten garantie. 130 euro!!!
                        De volgende zal weer een Dell zijn!

Comment

hier ook niets dan positieve noten (al was er wel een probleempje bij de bestelling daar het om een aparte offerte ging) maar eenmaal de bestelling doorgegaan was , snelle levering

had bij offerteaanvraag ook gemeld dat het scherm u2410 bij qsix op moment van bestelling 200€ goedkoper was en ze hebben een zeer mooie korting gegeven op mijn volledige bestelling (xps430 + scherm) zodat het niet meer loonde om ergens anders scherm te bestellen

mark

Comment

Working...
                          X